De oflexade musklernas tråd

Home Forums Medlemsbilder De oflexade musklernas tråd

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 376 total)
  • Author

Tagen av Zone för ett eller två år sedan på min rygg, en oflexad Juhl bredvid oxå ;)

bilden jag la upp var jag ju inte flexad, hoppas det är inte den ni pratar om

och dom som tycker man ska raka brösten, HAR DU PROVAT DET? jag vaxade armarna en gång och vågar inte ens tänka tanken igen hehe. jag kör med trimmer på brösten ibland för och se hur det går med deffandet men jag vågar fan inte vaxa mig där haha.

LovelySmile: hur är det egentligen? gillar tjejer att man har lite hår på brösten eller inte? hehe

hertzman wrote:
    On topic: Ser ut som en sjysst grundform. Lite mer kött så… Och fett med plus för att du verkligen är grymt oflexad! :emo-thumb

Jävligt sjyssta tatueringar också! I want one!

Man tackar. :)
    Lite mer kött som sagt.. Men det är ju där skon klämmer.. Det händer ju fan inget.
    Och hur menar du med :emo-thumb? Ironi eller helt enkelt tummen upp? För jag är faktiskt oflexad och ifall någon tror annat av den bilden tar jag det som en stor komplimang:D

Asal wrote:
    bilden jag la upp var jag ju inte flexad, hoppas det är inte den ni pratar om

och dom som tycker man ska raka brösten, HAR DU PROVAT DET? jag vaxade armarna en gång och vågar inte ens tänka tanken igen hehe. jag kör med trimmer på brösten ibland för och se hur det går med deffandet men jag vågar fan inte vaxa mig där haha.

LovelySmile: hur är det egentligen? gillar tjejer att man har lite hår på brösten eller inte? hehe

Kan inte uttala mig för alla tjejer. :) Jag tycker däremot att man ska hålla sig fräsch och det är bara naturligt med hår på bröstet hos killar. Sedan ska det inte vara överdrivet mycket heller precis öööverallt på kroppen. :|

Keep it simple & ”fresh and so clean clean” :whistle:

Räknas denna som oflexad?
    Magen är iförsig inte helt avslappnad men och den är som vanligt tagen en dålig dag med dåligt flex,dåligt ljus och jag hade 40grader feber och kameran var gammal..:p

Jag har i flera dagar försökt att ta en oflexad bild med självutlösare. men precis när den blinkar till sekunden innan bilden ska tas så BAM! en dubbel bicce. det går inte att låta bli att flexa när man vet att det ska hamna på bild.

Titta vad pump och perspektivsfotografering kan göra med en mjuk liten rygg!

PS. Det där JÄVLA roaccutanet alltså, det är 5 gånger värre nu än när jag började och det gör så ont så man kan knappt ha tighta kläder haha… Fy faaaan!

Marcus Syvertsen wrote:

PS. Det där JÄVLA roaccutanet alltså, det är 5 gånger värre nu än när jag började och det gör så ont så man kan knappt ha tighta kläder haha… Fy faaaan!

När börjar det bli bättre då med roaccutanet?

Fidde_Mannen wrote:
    När börjar det bli bättre då med roaccutanet?

Ett svar från egna erfarenheter.
    Dagens information :read:
    Ofta blir det värre de första veckorna pga att kroppen reagerar på ämnet. För mig tog det ca 3 månader innan det började bli bättre. Efter yttligare 3 månader var allt borta och har inte haft en enda prick sedans dess (typ 2 år sedan jag åt det).

[img=http://img519.imageshack.us/img519/7407/dsc00834mn9.jpg]detta måste ändå gå in under kriterierna oflexade muskler.

fasen, detta kunde nog varit riktigt snyggt med 10% Bf istället.

får nog börja röra mig lite, va så mycket äckliga alger ock skit i vassen ifjol så där vill jag inte va mer.

Sammy wrote:
    [img=http://img519.imageshack.us/img519/7407/dsc00834mn9.jpg]detta måste ändå gå in under kriterierna oflexade muskler.

fasen, detta kunde nog varit riktigt snyggt med 10% Bf istället.

får nog börja röra mig lite, va så mycket äckliga alger ock skit i vassen ifjol så där vill jag inte va mer.

Skitsnyggt! keep up the good work gangsta!:emo-thumb

Hahaha Sammy :)

Fan, jag måste erkänna att jag diggar dina sleves så jävla hårt, om jag hade pengarna/modet hade jag haft något liknande nu :P

I övrigt ser det ut som du har en okay stomme, men skulle behöva några kilo muskler till + en mini def, så hade du varit farligt på beachen :p

Men som sagt, med sådana sleves så …

du behöver inte deffa! du har ju sleeves. go girl!

har själv en fullsleeve ( klar på ons ) i japanskt tema, men jag e storlekarna mindre än dig.

Marcus Syvertsen wrote:

roaccutanet hjälper som bäst efter 2-3 månader tyckte jag.Bra rygg förövrigt:emo-thumb

roaccutanet?????

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.