Decembercupen 2005

Home Forums Medlemsbilder Decembercupen 2005

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 76 through 88 (of 88 total)
  • Author
    Cissi wrote:
    Hej Cidde!

Ja haha de var lite roligt att leka bb f

Har du även bilder på +165? Coachade en tjej i den klassen så jag hann inte ta bilder…

Jacksatan wrote:
    Jesper N
    Jesper Näsström wrote:
    Tack det var snällt sagt. Nästa tävling blir nu på lördag Chins- och Dips-SM. Har gjort stadiga styrkeökningar under hösten. Förra passet gjorde jag 24 chins och 43 dips på 95 kilos kroppsvikt. När det gäller riktiga tävlingar blir det väl SM-kval och SM. Efter att ha kikat på DC i lördags är jag även jävligt taggad att vara med nästa år på den tävlingen – förbannat bra arrangemang genomgående.

Grymt med 43 dips och 24chins på 95 kg.
    Jag håller med om att DC är ett bra arrangemang, åtminstone var det så förra året när jag var där och tittade.
    Själv ska jag väl köra på och sen göra någon sorts hobbydeff till våren. Ska försöka sätta nåra rekord i bänk och böj framöver, det ger ju lite nöje för stunden åtminstone. =)

Nannis wrote:
    Har du även bilder på +165? Coachade en tjej i den klassen så jag hann inte ta bilder…

japp, klart :D
    min favorit till höger, ENORM utstrålning på scenen ;)

(tydligen kan man ladda flera bilder åt gången på body :up: )

p

hon e snygg :P

chidde wrote:
    hrm, så pauline hade alltså inga motståndare? (typ)
    det var ju lätt för henne att bli SM-mästare :|

eller hon kanske har vunnit större grejer?

Jag tror inte hon vunnit någon gång med motstånd (hon hade i alla fall inget i de Junior SM hon vann) men det kommer hon säkert att göra framöver. Tjejen har mycket talang och vilja samt inte minst bra backup, men hon gör i min mening ett bra val när hon satsar på Figure istället.

Micke A wrote:
    Jag tror inte hon vunnit någon gång med motstånd (hon hade i alla fall inget i de Junior SM hon vann) men det kommer hon säkert att göra framöver. Tjejen har mycket talang och vilja samt inte minst bra backup, men hon gör i min mening ett bra val när hon satsar på Figure istället.

schyrre, inget ont om pauline nu.. en fin fysik som säkert hade sopat golvet om det nu hade varit några motståndare
    men efter att ha kollat på biggest looser och hört ”… svenske coachen… sm-mästare i bodybuilding blablabla…” så tänker man ändå att det é stort och prestigefyllt

så typiskt media att krydda i såna sammanhang :

Micke A wrote:
    Vad gäller AF så tyckte jag att klassen på DC 2004 var snäppet bättre överlag.

Håller faktiskt med dig om det.

chidde wrote:
    på sista bilden tittar hon till och med in i kameran (eller inte)
    (håller på att sortera mina bilder nu, så jag har liiiite bättre koll på klasserna och sådär :) )

Tjejen på bilden är Emma Rosengren som min flickvän coacha. Hon är 18år och gick på sin första diet i 8 veckor, tycker faktiskt att hon uppvisade den mest harmoniska fysiken, dock lämnar hennes hårdhet mycket övrigt att önska… Men tills nästa tävling vet hon vad som krävs och hårdheten kommer självklart vara bättre. Se även mer på [www.sethronland.nu] gå in på ”TEAM NATURAL” där står lite mer info om Emma.

/ Seth Ronland

G

ojojoj h

Viewing 13 posts - 76 through 88 (of 88 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.