Deffen avslutad – 7 månader senare

Home Forums Medlemsbilder Deffen avslutad – 7 månader senare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 56 total)
  • Author

Gjorde du djävligt bra!

Snygg förvandling, hur lång är du?

Periodisk fasta är underskattat av många men bevisligen funkar det riktigt bra. Du har gjort riktigt stora och bra förändringar.

Mr Keff wrote:
    Periodisk fasta är underskattat av många men bevisligen funkar det riktigt bra. Du har gjort riktigt stora och bra förändringar.
    primo wrote:
    Snygg förvandling, hur lång är du?
    Kleine wrote:
    Gjorde du djävligt bra!
    Jockepettersen wrote:
    Riktigt grym inspiration inför min kommande deff :)

Tack!

Kul att man kan inspirera en eller annan också:emo-thumb

Primo: jag är 179 cm lång. Så det är dags att jag bygger på mig lite nu.

Jädrar vilken skillnad! Fast mitt första intryck var, hur fan ser hans lår ut! Sedan såg jag att du vinklade benet utåt. :D

Riktigt bra kämpat :) :up:

Bra gjort!

Hatten av! Grymt bra jobbat!

Imponerande! Måste ha varit en rejäl resa! Skönt att orka hålla ut hela vägen och få skörda frukten av ditt arbete! Klappa dig själv på axeln och var stolt, det är långt ifrån alla som har viljestyrkan att genomgå den förändringen du precis gjort!

Nykropp wrote:
    Jädrar vilken skillnad! Fast mitt första intryck var, hur fan ser hans lår ut! Sedan såg jag att du vinklade benet utåt. :D
    Theres wrote:
    Riktigt bra kämpat :) :up:
    Raffy wrote:
    Bra gjort!
    Chrillee wrote:
    Hatten av! Grymt bra jobbat!
    alexhallgren wrote:
    Imponerande! Måste ha varit en rejäl resa! Skönt att orka hålla ut hela vägen och få skörda frukten av ditt arbete! Klappa dig själv på axeln och var stolt, det är långt ifrån alla som har viljestyrkan att genomgå den förändringen du precis gjort!

Tack tack.

Hittar man ett dietupplägg man trivs med så är det relativt enkelt, det tar inte lång tid innan det blir rutin. Slutfasen (från 10 % bf och neråt) måste jag dock erkänna var förj*vla jobbig:(

snyggt jobbat.

otroligt imponerande förändring!

Hur låg kaloriintagent? Å hur ser formen ut idag? :)

Imponerande minst sagt!

-Hallberg- wrote:
    snyggt jobbat.
    Västkustarn wrote:
    otroligt imponerande förändring!

Hur låg kaloriintagent? Å hur ser formen ut idag? :)

Rupert wrote:
    Imponerande minst sagt!

Tack!

Kaloriintaget var ”högt” på träningsdagar, runt 2500. Gick lågt på vilodagar, ca 2000.

Formen idag är fortfarande mycket bra. Kör en ”leangains bulk”, väger i dagsläget 75-76 kg. Alltså gått upp ca 5-6 kg, förhoppningsvis är det lite muskler:ike:. Ska ta några bilder på dagsformen snart:up:

Förhoppningsvis lite muskler också, formen är helt okej, inleder en ny diet den 1a april!

Inte världens bästa bilder, posera kan jag inte heller, men av det man ser, vad behövs förbättras?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.