Home › Forums › Medlemsbilder › Deffen avslutad – 7 månader senare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 februari, 2011 at 14:31 #326811Anonym anvandareMember
Ser symetriskt och bra ut!
Hur har du gått tillväga under bulkperioden? vilket kcal intag har du legat på? och har du följt martins tränings schema även under bulk?
7 februari, 2011 at 19:28 #326812Anonym anvandareMemberVästkustarn wrote:Ser symetriskt och bra ut!Hur har du gått tillväga under bulkperioden? vilket kcal intag har du legat på? och har du följt martins tränings schema även under bulk?
Tack! Ja, har tränat på enligt Martins träningsprinciper även under ”bulken”. Jag räknar fortfarande kalorier, har gjort det i princip under hela bulken. Har helt enkelt ökat på matintaget successivt i takt med att kroppsvikten gått upp. Idag ligger jag på ca 3000 kcal en träningsdag och runt 2700 en vilodag.
8 februari, 2011 at 16:59 #326813Anonym anvandareMemberfysatan vilken skillnad hörru!! bra gjort!!:emo-thumb
8 februari, 2011 at 18:04 #326814Anonym anvandareMemberGrymt jobbat
Har träffat Martin på MuscleZone gymmet i malmö. Skön snubbe.
9 februari, 2011 at 14:22 #326815Anonym anvandareMemberd-z wrote:Tack! Ja, har tränat på enligt Martins träningsprinciper även under ”bulken”. Jag räknar fortfarande kalorier, har gjort det i princip under hela bulken. Har helt enkelt ökat på matintaget successivt i takt med att kroppsvikten gått upp. Idag ligger jag på ca 3000 kcal en träningsdag och runt 2700 en vilodag.ok. Jag kör på samma upplägg, ska gå över på kcal+ nu . hur har det gått med styrkeökningarna?
9 februari, 2011 at 19:51 #326816Anonym anvandareMemberVästkustarn wrote:ok. Jag kör på samma upplägg, ska gå över på kcal+ nu . hur har det gått med styrkeökningarna?Den styrka jag tappade under dieten kom tillbaks ganska snabbt. Idag är jag lika stark på mina 77-78 kg som jag var innan dieten på cirka 90+ kg.
Har testat att ligga på ett lite större överskott vs. ett litet överskott. Och det fungerar precis lika bra med ett lite mindre överskott. Ingen tokbulk här inte, orkar verkligen inte gå på en till halvårsdiet
6 mars, 2011 at 15:08 #326817Anonym anvandareMemberMycket bra ! hur ser det ut i nuläget?
6 mars, 2011 at 15:26 #326818Anonym anvandareMemberd-z wrote:Hoppas ni kan urskilja före- och efterbildernaVikt innan: 92 kg
Vikt efter: 70 kgStort tack till Martin Berkhan, känd som grandmaster här på forumet!
Riktigt bra resultat! Blev intresserad själv av att testa på det. Finns det någon mer ingående tråd om detta här i forumet? Tyckte inte jag hittade nåt när jag sökte.
6 mars, 2011 at 16:16 #326819Anonym anvandareMembergAgestam wrote:fysatan vilken skillnad hörru!! bra gjort!!:emo-thumbTack!
BigSyke wrote:Grymt jobbatHar träffat Martin på MuscleZone gymmet i malmö. Skön snubbe.
Tack. Har aldrig träffat Martin, men han verkar trevlig.
FredrikLindblad wrote:Mycket bra ! hur ser det ut i nuläget?Tack. Nytagna bilder finns på föregående sida
Levander wrote:Riktigt bra resultat! Blev intresserad själv av att testa på det. Finns det någon mer ingående tråd om detta här i forumet? Tyckte inte jag hittade nåt när jag sökte.Tack.
leangains.com
5 april, 2011 at 09:09 #326820Anonym anvandareMemberd-z wrote:Den styrka jag tappade under dieten kom tillbaks ganska snabbt. Idag är jag lika stark på mina 77-78 kg som jag var innan dieten på cirka 90+ kg.Har testat att ligga på ett lite större överskott vs. ett litet överskott. Och det fungerar precis lika bra med ett lite mindre överskott. Ingen tokbulk här inte, orkar verkligen inte gå på en till halvårsdiet
Jag kör också ngn slags periodisk faste-bulk. Jag har ett litet cal-överskott och jag tycker det fungerar mycket bra. Äter 12-20 och äter antagligen runt 3000 cal under träningsdag och 2500 en vilodag. Undviker alltför mycket kolhydrater förutom strax före och direkt efter träning.
Hur fungerar det i nuläget för dig?
5 april, 2011 at 09:26 #326821Anonym anvandareMemberRiktigt fina resultat, mannen.
Jag har själv ätit enligt periodisk fasta sedan 2007 och som livstilsapproach betraktat så anser jag att upplägget är svårslaget.
Noll hunger, lätt att hålla/slipa formen om man vill och några stora viktpendlingar är det inte tal om längre sen man övergav The Hobbit Meal Plan (6 mål om dagen eller fler).
Är helt säker på att din bulk kommer att gå hur bra som helst. Kör hårt!
5 april, 2011 at 09:57 #326822Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Riktigt fina resultat, mannen.Jag har själv ätit enligt periodisk fasta sedan 2007 och som livstilsapproach betraktat så anser jag att upplägget är svårslaget.
Noll hunger, lätt att hålla/slipa formen om man vill och några stora viktpendlingar är det inte tal om längre sen man övergav The Hobbit Meal Plan (6 mål om dagen eller fler).
Är helt säker på att din bulk kommer att gå hur bra som helst. Kör hårt!
Haha!
11 april, 2011 at 15:03 #326823Anonym anvandareMemberGrymma resultat till att börja med!! Keep it up!
Har en liten fråga bara. kan man ”byta ut” sitt bf mot muskler med IF?
För jag vet att fettet inte kan omvandlas till muskler. men kan man på nått sett förbränna fett samtidigt som man lägger på sig muskel massa med IF?Tack så hemskt mycket!
11 april, 2011 at 16:42 #326824Anonym anvandareMemberswecool wrote:Grymma resultat till att börja med!! Keep it up!
Har en liten fråga bara. kan man ”byta ut” sitt bf mot muskler med IF?
För jag vet att fettet inte kan omvandlas till muskler. men kan man på nått sett förbränna fett samtidigt som man lägger på sig muskel massa med IF?Tack så hemskt mycket!
Nja, det går ju teoretiskt att bygga och bränna ”samtidigt” om man kör ett cykliskt upplägg som varvar små kaloriunderskott med lika små kaloriöverskott. Det kallas för ”recomp” och är väl inget man snyter ur näsan hur som helst. Dock verkar det som att många av Berkhans klienter ändå ”recompat” under upplägg för viktnedgång och det beror antagligen på att han har lite finlir i bakfickan som vi inte känner till, vad vet jag.
11 april, 2011 at 16:57 #326825Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Nja, det går ju teoretiskt att bygga och bränna ”samtidigt” om man kör ett cykliskt upplägg som varvar små kaloriunderskott med lika små kaloriöverskott. Det kallas för ”recomp” och är väl inget man snyter ur näsan hur som helst. Dock verkar det som att många av Berkhans klienter ändå ”recompat” under upplägg för viktnedgång och det beror antagligen på att han har lite finlir i bakfickan som vi inte känner till, vad vet jag.Förstår. ska bli spännande när hans bok kommer ut!
Men känns som att allt kommer falla på plats då.
Ingen som har kört en recomp som kan ge lite tips och tricks?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.