Dennis mot pallen, SM-07

Home Forums Medlemsbilder Dennis mot pallen, SM-07

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • Author

Idag började min gode vän Dennis att dieta inför årets SM. Han kommer att ställa upp i -85 om vi så ska behövas aluminiumfolie och ångbastu, han är nämligen lite större i år än förra året. :D

Idag agerade jag lite fotograf och ALLA träningsbilder blev suddiga… Jag är ingen stjärna på att ta bilder 😮

MEN!

Gott folk! Jag fick iaf med mig två pose-bilder som jag fått tillåtelse att dela med mig av. Dagsvikten är 102-103kg om jag inte missminner mig och detta är alltså utgångsläget som han så snällt delar med sig av. 17 veckors diet väntar och jag är nog nästan lika spänd som han är.

Nåja… nog med snack från mig. Här kommer de första bilderna i en tråd som förhoppningsvis kommer att uppdateras ofta och hela vägen fram till Oktober.

Lycka till :up:

coolt lycka till o kör hårt dennis! Norsk gadd du o Dennis får snart komma till lödde o dra av ett pass hade varit nice :emo-thumb

Jag (norsk_gadd) har skapat ett konto åt Dennis men eftersom bilderna ligger på min dator så blir det jag som lägger ut dagens alster. Tyvärr så är kameran lite gammal så träningsbilderna blev alltför suddiga för att visas för allmänheten. :)

Idag kördes det ett intensivt axel och triceps pass, slänger upp de få bilder som faktiskt funkade från passet sen bjuder jag på ett par posebilder också.

Dagens vikt: 101kg (efter en blygsam ätardag igår)

Vi kan väl köra lite andra stats också för alla er nyfikna:
    Namn: Det fattar ni väl…
    Ålder: 27
    Längd: 172cm
    Tränat i: 11år
    Meriter: En jäkla massa tävlingar sen -99. Bl.a:
    Brons på SM-06 (-85kg)
    Vann decembercupen-01 (vann tre guld i klasserna -80 senior, -80 junior och -80 overall)
    2:a Oslo open -03 (-80kg)
    3:a NOGP -03 (-80kg)

Nu kommer bilderna:

Sen kör vi lite pose-bilder också, ett måste! Idag tyckte jag personligen (norsk_gadd) att det såg riktigt bra ut men som vanligt så är alltid byggare väldigt självkritiska. Vi lägger ut bilderna ändå tycker jag! :D

Martin.P wrote:
    coolt lycka till o kör hårt dennis! Norsk gadd du o Dennis får snart komma till lödde o dra av ett pass hade varit nice :emo-thumb

Ett besök är planerat och vi kommer förbi så fort vi får tid över. :)
    Ser fram emot att få träna lite på X-act.

Lycka till med satsningen.
    Bra meriter =)

Försök dock ta korten med bättre infallsvinkel.. nu ser det ut som du har tandpetare till ben och det beror säkert bara på vinkeln.

jag skulle önska mig mer tricpes också.

Tja kul att satsar på sm.
    Är du säker på att -85 kg klassen kommer o finnas i höst? (Jag kan ju va felinformerad men kolla upp de)

Lycka till Palle

Samir wrote:
    Bra meriter =)

Försök dock ta korten med bättre infallsvinkel.. nu ser det ut som du har tandpetare till ben och det beror säkert bara på vinkeln.

jag skulle önska mig mer tricpes också.

Tack för tipsen.. ska se om vi kan ta några bra ben bilder senare.:)

En massiv broder detta! Blir kul att följa denna journal!

Lycka till!
    //Micke

Ser riktigt bra ut! säker på att efter dieten kommer det se kalas ut! kriga igenom den nu!

GymTT wrote:
    Ser riktigt bra ut! säker på att efter dieten kommer det se kalas ut! kriga igenom den nu!

Tack ska du ha:) Det känns riktigt bra också. Utgångs läget är bättre på alla sätt, jämfört med förra året. Med både form och vikt:emo-thumb

Är du kvar på Träningskompaniet ?
    Tränade där när jag pluggade i halmstad men är numera i Helsingborg : ).

Alm wrote:
    Är du kvar på Träningskompaniet ?
    Tränade där när jag pluggade i halmstad men är numera i Helsingborg : ).

Hej. Nej nu e ja tillbaka på Sports club. Känns riktigt bra d! Det är lättare att köra hårt! för där får man även kritik och det kan också behövas. Inte bara en massa rygg dunk som var rätt vanligt på TK:emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.