Home › Forums › Medlemsbilder › Dennis mot pallen, SM-07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 juni, 2007 at 10:41 #857075Anonym anvandareMember
ser bitig ut :up:
20 juni, 2007 at 20:38 #857076Anonym anvandareMemberjiggen wrote:ser bitig ut :up:Tack ska du ha:) Du ser inte så liten ut du heller. Du har ökat mycket på 7år, Bra gjort:emo-thumb … Lycka till i framtiden.
20 juni, 2007 at 20:43 #857077Anonym anvandareMemberPalle wrote:Tja kul att satsar på sm.
Är du säker på att -85 kg klassen kommer o finnas i höst? (Jag kan ju va felinformerad men kolla upp de)Lycka till Palle
Hej. Vet du något om 85 Klassen? Ska den inte finnas eller?! Vet du isåfall vilken klass det kommer va istället -87,5 eller -90?
Mvh Dennis J
21 juni, 2007 at 11:56 #857078Anonym anvandareMemberDennis Jönsson wrote:Tack ska du ha:) Du ser inte så liten ut du heller. Du har ökat mycket på 7år, Bra gjort:emo-thumb … Lycka till i framtiden.tack! kul att höra från en kille som dig:up:
kötta på du kommer rocka!21 juni, 2007 at 11:56 #857079Anonym anvandareMemberDennis Jönsson wrote:Tack ska du ha:) Du ser inte så liten ut du heller. Du har ökat mycket på 7år, Bra gjort:emo-thumb … Lycka till i framtiden.tack! kul att höra från en kille som dig:up:
kötta på du kommer rocka!30 juni, 2007 at 14:48 #857080Anonym anvandareMemberIdag körde jag och norrmannen samtidigt på gymmet och då passade vi på att knäppa några bilder. Formen blir bättre och bättre med en kroppsvikt som ligger runt 100 (något kg under).
30 juni, 2007 at 14:52 #857081Anonym anvandareMemberDå mannen lider av fet deffnojja och frågar mig ungefär 10 gånger om det ser bra ut så måste jag förtydliga en gång till så han förstår:
Jag har aldrig sett Dennis se så stor ut som idag när han körde axlar i linne (linnet kommer bara fram under diettider ).
Axel- och bröstregionen såg riktigt massiv ut och jag är jäkligt positivt inställd till dietens fortsättning, bara att fortsätta kämpa kompis!Efter SM drar vi ju till Birmingham och tränar, eller hur?
9 juli, 2007 at 20:14 #857082Anonym anvandareMemberTycker man ser en klar skillnad nu från de första bilderna! Önskar dock lite mer armar, framförallt biceps, blir säkert bättre när linjerna kommer fram, kör hårt!!
10 juli, 2007 at 08:23 #857083Anonym anvandareMemberDennis Jönsson wrote:Hej. Nej nu e ja tillbaka på Sports club. Känns riktigt bra d! Det är lättare att köra hårt! för där får man även kritik och det kan också behövas. Inte bara en massa rygg dunk som var rätt vanligt på TK:emo-thumbHehe. Håller med om att miljön på TK var lite väl soft…
Ser ut som du gör framsteg med dieten iallafall. Får se vart det slutar .10 juli, 2007 at 11:37 #857084Anonym anvandareMemberSer ju helt ok ut, måste säga att benen ser ut att va i tunnaste laget till den överkroppen, men en klar form förbättring.
Lycka till och kör hårt!
10 juli, 2007 at 20:19 #857085Anonym anvandareMemberPer C wrote:Tycker man ser en klar skillnad nu från de första bilderna! Önskar dock lite mer armar, framförallt biceps, blir säkert bättre när linjerna kommer fram, kör hårt!!Hej.
Ja det händer saker hela tiden. Vikten på dom senaste bilderna var ca 100kg på morgonen. nu står nålen på ca 96kg morgon vikt. Så visst händer det grejor. Ska se om jag kan få min fotograf (norsk_gadd) att fota mig nu i dagarna:emo-thumb10 juli, 2007 at 20:28 #857086Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Ser ju helt ok ut, måste säga att benen ser ut att va i tunnaste laget till den överkroppen, men en klar form förbättring.Lycka till och kör hårt!
Ja formen blir bättre för varje vecka:emo-thumb på tal om benen, så har dom också växt en del men framsidalår segar lite. men baksida och vader har det kommit en del av:) Nya bildert kommer nog nu i veckan.
12 juli, 2007 at 10:59 #857087Anonym anvandareMemberTjenare grabben!!
Kul att du kör i år igen:emo-thumb Vi kommer förmodligen stå
på samma scen igen då Bestämmer mig i början av augusti om
jag kommer att köra, ska till gotland nu på lördag och en vecka
framåt så man får se vad som finns kvar efter det….Vad jag vet så är det -80 och -90 som gäller i år men JP kanske
kan svaraStort lycka till!!
Mvh
// Mattias Öhlén12 juli, 2007 at 11:40 #857088Anonym anvandareMemberMattias Öhlén wrote:Tjenare grabben!!Kul att du kör i år igen:emo-thumb Vi kommer förmodligen stå
på samma scen igen då Bestämmer mig i början av augusti om
jag kommer att köra, ska till gotland nu på lördag och en vecka
framåt så man får se vad som finns kvar efter det….Vad jag vet så är det -80 och -90 som gäller i år men JP kanske
kan svaraStort lycka till!!
Mvh
// Mattias ÖhlénStämmer bra det Mattias, det är -80 och -90 som gäller.
Lycka till båda två. :up:
13 juli, 2007 at 09:42 #857089Anonym anvandareMemberDet var roligt att prata lite med dig när jag tränade i halmstad igår.
Kämpa på o ge järnet framöver mot SM:up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.