Home › Forums › Medlemsbilder › Dietens utgångsläge
89,5kg
Kommer nya om 1,5 veckor, då är jag klar för den här gången. Ska försöka hålla en ok form i sommar också men inte överdriva. Måste få äta lite igen.
Vilket grymt jobb du har gjort!! :up:
Hur har träningen sett ut med all förbränningsträning? Eller har du skrivit det nånstans? Än en gång, GRYMT!!
Liten uppdatering…
Formen efter en vecka med salt och vatten laddning. Ska ladda på fredag efter några dagars tömning så vi får se om man får ordning på det.
Line-up posen ser för taskig ut… måste träna mer!
fyfan va det ser bra ut ska du tävla eller?
Nej… jag bangade på Lucia i år… men träningspolaren ska ställa upp så jag ska dit och hjälpa till så mycket som möjligt.
Funderar dock på att tävla nästa år antingen i junioren eller i CBB, får se om man lyckas lägga på sig lite mer muskler först.
Jädra bra gjort:emo-thumb, Har kämpat bra,
Håller på jag också , men inte lika seriöst som dig, men kanske blir tävling för mig å nått tag?
Men en jädra skillnad och en annan person i ansiktet om man jämför bilderna från början till slut:)
Ser grymmt ut… vad ligger måtten på?
Jävligt bra gjort:emo-thumb
RICKARD: skenderbeu annars, men kolla på hans utgångsläge och kolla på min
nej fan nu har jag haft roligt nog.. puss & kram
hahahahah klart det kan bli värre allt blir som man vill:emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY