Discobyggning i Västerås

Home Forums Medlemsbilder Discobyggning i Västerås

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author

Har precis kommit hem från en eftermiddag i Västerås. Hängde lite med Fredrik Carlsson och Pierre Chamoun i gurkstaden. Fick med mig 2 intryck av grabbarna:

Fredrik:
    Sjukt snygg fysik!!!!!! Dessutom är han trevlig som sjutton och jag tycker att det är synd för sporten att det inte finns fler som han i lilla Sverige!

Pierre:
    Är i sitt livs off-form! Ett genetiskt freak! Vill även passa på och tacka han för allt stöd och hjälp, tips!!
    Kommer att visa vart skåpet ska stå i VM!!!

Nu lite bilder på dessa discobyggare :P
    Passar även på att bjuda på lite bilder på en väääldigt off form av trådskaparn!
    Sveriges bästa vader?

Har sagt åt killarna att de måste börja träna ben(ser juh inte bra ut :D )

Fan Johannes, nu har du väl ändå gått för långt? Det lär ju knappast bli nåt VM för Pierres del efter detta. Att bli så fullständigt ägd och nedmosad är ju inte nåt man reparerar på några månader! Du skiter uppenbarligen i hur det går för Sverige internationellt? Nävisst, boosta du ditt eget ego och krossa andras. Klampa på du bara. Det är rätt – ingen hänsyn, bara du får visa upp dej.

Och stackars Fredrik! Samma sak där. Ägd. Ägd. Ägd. Nu lägger han nog ner för gott.

Jefligt coolt att du frågade för en tid sen om det skulle gå för sig att tävla. Nu tar du samtliga särbedömningar mot två halvbra killar. Klart du kan tävla. Men varför frågade du ens…[/b]

Janpeter Sangborn wrote:
    Fan Johannes, nu har du väl ändå gått för långt? Det lär ju knappast bli nåt VM för Pierres del efter detta. Att bli så fullständigt ägd och nedmosad är ju inte nåt man reparerar på några månader! Du skiter uppenbarligen i hur det går för Sverige internationellt? Nävisst, boosta du ditt eget ego och krossa andras. Klampa på du bara. Det är rätt – ingen hänsyn, bara du får visa upp dej.

Och stackars Fredrik! Samma sak där. Ägd. Ägd. Ägd. Nu lägger han nog ner för gott.

Jefligt coolt att du frågade för en tid sen om det skulle gå för sig att tävla. Nu tar du samtliga särbedömningar mot två halvbra killar. Klart du kan tävla. Men varför frågade du ens…[/b]

Haha boosta upp mitt ego? Ville juh inte ställa upp på kort mot bättre killar som kanske ställer en i dåliga dar :D
    Notera även att jag var sjuk, hade inte tränat på 4 månader, ätit dåligt och hade dåligt tryck!

Tjena

Kul att du kom med, tack för de snälla orden.
    Du är en enormt trevlig kille du med,, hmm lät ju som en kontakt annons det där… hehe

Ja synd bara med att bilderna är lite suddiga på Pierre.

Jag filmade honom , så under dagen kommer jag att lägga upp klipp på min hemsida.

MVH
    Fredrik

killarna hade imponerande tempo igenom bröstpasset

Trots det så finns det alltid tid för flex!

Härlig inspiration av dessa bilder och du behöver inte verkligen inte skämmas trots elitsällskapet :emo-thumb

Rena rama tuesday afternoon fever on the frickin’ gym-dancefloor :nod :up:

bigbulka wrote:
    Härlig inspiration av dessa bilder och du behöver inte verkligen inte skämmas trots elitsällskapet :emo-thumb

hehe tack. såna ord behövs… :D

lovelysmile wrote:
    Rena rama tuesday afternoon fever on the frickin’ gym-dancefloor :nod :up:

hahaha whaaat?

Johannez wrote:
    hahaha whaaat?

Ja men du vet, som en spin-off på Saturday Night Fever med Travolta fast på gymmet.. och på en tisdag och… med bara tre killar på dansgolvet läs; bland maskinerna :)

lovelysmile wrote:
    Ja men du vet, som en spin-off på Saturday Night Fever med Travolta fast på gymmet.. och på en tisdag och… med bara tre killar på dansgolvet läs; bland maskinerna :)

hehe sure! bara jag få va travolta så äre lugnt :dance:

Johannez wrote:
    hehe sure! bara jag få va travolta så äre lugnt :dance:

Hm… jo! :up: Whatever floats your boat dude! :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.