Eddie Mot Luciapokalen……

Home Forums Medlemsbilder Eddie Mot Luciapokalen……

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 333 total)
  • Author

Martin P[/b] Japp klart vi ska ses om du kommer ned till Göteborg.
    Jag har nytt nr så jag pmar dig om det.

Daniel Lindqvist[/b] Hahaha

faogel[/b] Tack :)

stenis[/b] :)

Karlssooooon[/b] Roligt att höra :)

zonecapone[/b] Tack som jag sa, Känns lite extra att få bra kritik från dig :D

mia_81[/b] Jag visste att de skulle bli tjat om det haha. Ses på lördag Mia ;)

Kör på själv nu Eddie, du ser grym ut! Det här fixar vi men de e inte roligt nu må jag säga. Måste vara väldigt jobbigt för dig att lyssna på andras problem då du knapt har energi att stå upp själv. Ses i Lund

Lycka till nu MONSTRET!

Ser skitbra ut ditt freak.

Verkar bli riktigt spännande att se vem som kniper guldet i -90. Du, Johan eller Mauricio (om han kommer ner till -90)

:up:

kocken[/b] Haha ne bit ihop bara ;)

Zoltan[/b] Tack och tack, Ja hur som helst så möts vi nog på Dc -100 :emo-thumb

Yo big Eddie!

Blir det -90 eller -100 på DC? Ska bli kul å köra posedown med dig och Jonas :up:

Hur känns det nu med formen när du ökat cardion?

Ses på gymmet hoppas jag

Ser fram emot att stå brevid Dig på söndagens Classic Pro. Så ligg i nu, å vässa till formen ordentligt:emo-thumb

Nico[/b] Det lutar åt -100 på dc formen tar sig bra. Ja de ska absolut bli kul att vi är ett gäng :)

Tobbe K[/b] Ja jag hoppas verkligen det Tobbe :) Skulle vara förbannat kul att stå på scen med dom lite tyngre lirarna.
    Jag ska göra vad jag kan för att va med och leka ;)
    Lycka till. //E

Alla är inte så tunga:( Men jag är kort:) Du har en under bart snygg ram och jag tror att du kan gå riktigt långt. På dom kort jag har sett så ser det riktigt bra ut. Visa smajlet mer bara när du står på scen. Dina ryggposeringar blir svårslagna. Enorm!!

helvete fattar varför du kallas för Eddie the monster ser brutalt ut haha mäktigt!

spång[/b] Liten haha. Bodybuilding är en illusionssport. Kör hårt ;)

Andreas Terzis[/b] Haha tack Andreas roligt att höra.
    Mvh :)

Eddie The Monster wrote:
    Detta blir den sista bilden jag lägger upp innan Dc och Lucia. Bilden togs nu precis. Vikten ligger nu på 95,0
    Nu ska jag iväg till Exhale och köra framlår :)
    ETM…

[img=http://img357.imageshack.us/img357/2748/eddie022ke8.jpg]

:worship:

Den bilden, posen, formen…är sanlöst bra!
    Tittade på den innan idag…har redan räknat in dig på Lucia Classic Pro…och högt upp! ;)

Ser Jävligt bra ut Eddie, nu har vi ””bara?!?!”” 13 dagar kvar till DC och20 till LP. Håll ut nu så ska vi nog kunna ge grabbarna lite konkurrens i våra viktklasser. Syns snart.

Upp med bilderna som togs idag. Var riktigt packad!:emo-thumb

Bilderna kommer här.
    Eddie på gymmet efter ätardagen:

mobilbilder!

Ja vad ska man säga…tyckte själv jag såg hyfsad ut tills Eddie tog av sig…det blev Game Over för mig.
    Han såg brutal ut idag! :devil:

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.