Eddie Mot Luciapokalen……

Home Forums Medlemsbilder Eddie Mot Luciapokalen……

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 333 total)
  • Author

Sole[/b] Tack ;) Kommer ni och kollar ?? [/QUOTE]

Hade biljetter på rad 7 i mitten men sålde tyvärr dem till Stefan. Jag skulle jobba den helgen men garderade mig med tre ändå. Tråkigt nog har det blivit ändrat igen för mig i schemat så nu é jag helt plötsligt ledig helgen det smäller, och jag står biljettlös nu då. Sedan är det typ 3,5 veckor kvar på min sambos graviditet så jag tror att hon skulle stanna hemma. Men jo jag skall nog försöka komma ner för att försöka lyfta fram dig till seger. Fan du ser sjukt bra ut nu och bättre skall det väll bli 😮

Jag tar mig en sista ÄTARDAG idag ;)[/b]

Hittills har jag hållt mig till bröd och yogi. Men det blir en kebab med mos sen lite senare :yahoo: Har storstädat hela lägenheten så det är jag värd :P
    Ska hålla mig ifrån[/b] godis choklad och nötter idag tänkte jag (Innehåller för mycket energi) så här nära inpå.
    Blir bara mat.

Over and out.
    Eddie.

Eddie The Monster wrote:

Hittills har jag hållt mig till bröd och yogi. Men det blir en kebab med mos sen lite senare :yahoo: Har storstädat hela lägenheten så det är jag värd :P
    Ska hålla mig ifrån[/b] godis choklad och nötter idag tänkte jag (Innehåller för mycket energi) så här nära inpå.
    Blir bara mat.

Over and out.
    Eddie.

Tycker det ser väldigt bra ut!

Låter smart med en ”kontrollerad” ätardag nu i slutfasen. Får man lov att tipsa om en Frozen yoghurt mjukglass på någon av Triumfglass glassbarer, no fat & no sugar men ruskigt god:emo-thumb

Kör hårt gubben!

Tobbe K wrote:
    Tycker det ser väldigt bra ut!

Låter smart med en ”kontrollerad” ätardag nu i slutfasen. Får man lov att tipsa om en Frozen yoghurt mjukglass på någon av Triumfglass glassbarer, no fat & no sugar men ruskigt god:emo-thumb

Kör hårt gubben!

Annars finns ju alltid GB Lättglass vanilj;) om man vill fuska lite men ändå hålla igen… ;)

Ja du Eddie nu har vi inte långt kvar. Ät inte ihjäl dig idag nu för på fredag väger vi in. Kör hårt nu sista veckan så ses vi på invägningen på fredag

Eddie The Monster wrote:

Ah just d, glömde helt bort att du skulle på scen om 1 vecka redan…
    Kör hårt nu Eddie! Kan som jag sa förut inte bli annat än succe! Ryggdunk, dunkelidunk dunk dunk ;)

Ähhh tycker du värkar messa lite eddie:nono:,fan ska du hålla igen nu för, här öser man in mkt bättre :D

Mycket kött på och ådror på denne man!
    Ska bli kul att se på Lucia.

Martin Alexandersson [/b] Tack :)

Christian[/b] Tack för igår och för det absolut bästa proteinet jag någonsin ätit :)

Sole[/b] Ok ok lycka till och hoppas allt går bra med den nya familjemedlemmen GRATTIS.

Tobbe K[/b] Tack :) Det blev ingen glass Tobbe Jag stod emot frestelsen haha idag är jag glad för det. Kör hårt mannen.

Nicklas@ON[/b] Jag hade den faktiskt i handen i affären men två av mina goda vänner fick mig på bättre tankar så jag köpte 4 klementiner istället ;) Tack för tipset, den kommer att provas.

kocken[/b] Haha ne det blev en väldigt begränsad ätardag. Kör hårt..

Haha tack så mycket Johannes Eshak[/b] :D

Martin.P[/b] Jag är glad att jag tog de lugnt, Slipper baksmällan idag…

Tack Dennis Jönsson[/b]

Lycka till pa DC Eddie! Mvh fran soliga Florida, hehe

Tobbe K[/b] Tack :) Det blev ingen glass Tobbe Jag stod emot frestelsen haha idag är jag glad för det. Kör hårt mannen.

Nicklas@ON[/b] Jag hade den faktiskt i handen i affären men två av mina goda vänner fick mig på bättre tankar så jag köpte 4 klementiner istället ;) Tack för tipset, den kommer att provas.

:emo-thumb
    Det är tamigfan helt rätt, är det diet så är det!
    Jag har inte haft någon ätardag (förutom söndag efter SM:o) sen i augusti. Bara lagt in något extra på lördagarna ibland, typ lite thaimat eller frozen yoghurt. Grisa kan man göra resten av året/livet, NU SKA VI JU BLI HÅRD!

:up:

Zebaztian[/b] Tack ska du ha gubben. Ha en bra resa :)

Tobbe K[/b] Fy F–n hade aldrig fixat utan ätardagar. Stå på :)

Nu börjar de ta på det :) Vikten 92,3 :) Snart smäller det :bb:

Då var det rakat :( Ingen skön känsla direkt.

Det blir -100 för mig på Dc :) En lite större klass, mer deltagare och större grabbar :) men vi får de hur det går. Ska allafall göra mitt bästa.

Ha en trevlig helg alla.
    Mvh Eddie.

Fan va skoj att blir -100 för dig Eddie :D :up:
    Kör försiktigt så ses vi ikväll :up:

Eddie The Monster wrote:
    Då var det rakat :( Ingen skön känsla direkt.

Det blir -100 för mig på Dc En lite större klass, mer deltagare och större grabbar :) men vi får de hur det går. Ska allafall göra mitt bästa.

Ha en trevlig helg alla.
    Mvh Eddie.

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.