Home › Forums › Medlemsbilder › Eddie Mot Luciapokalen……
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 december, 2008 at 08:58 #686250Anonym anvandareMember
Ja stort grattis!
Du var grym på bilderna inför men du var fan så mycket grymmare live!!1 december, 2008 at 10:49 #686251Anonym anvandareMemberKleine wrote:Ja stort grattis!
Du var grym på bilderna inför men du var fan så mycket grymmare live!!Eller hur!!![/b]:yahoo:
Som coach och flickvän kunde jag inte vara mycket stoltare…Eddie har kämpat sig till en väldigt fin fysik och form! Han har jobbat stenhårt med att bättra på det som behövts bättras på och det har gett utdelning…det är bodybuilding, att inte bara träna, utan att träna eftertänksamt för att skapa en fysik som är symmetrisk, välbyggd och snygg…genom självinsikt, prioriteringsträning, tålamod och ordentligt slit! Grundstrukturen har han väl iof genom goda gener…men det krävs ju faktiskt oxå för att bli riktigt bra!
Med hans linjer å mentala förutsättningar kan det ju inte bli annat än skeeeta bra!
Coachjobbet var inte särskilt betungande, med en man som min Eddie!
*Fortfarande såååå stolt*
1 december, 2008 at 10:56 #686252Anonym anvandareMember…dubbelpost…
1 december, 2008 at 12:14 #686253Anonym anvandareMemberGrattis till vinsten Eddie. Du hade en riktigt fin fysik!
1 december, 2008 at 12:28 #686254Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Ni verkar alla så överraskade, det är elakt av er.Det var väl självklart att Eddie skulle kamma hem det där, eller vad säger vi?
självklar vinnare ju
1 december, 2008 at 12:38 #686255Anonym anvandareMemberGrattis till vinsten nu är det bara Luciapokalen du ska plocka hem också
Väntad seger från din sida då din form är riktigt bra1 december, 2008 at 13:10 #686256Anonym anvandareMembergrattis Eddie tvivlade aldrig på att du skulle ta hem vinsten:emo-thumb lycka till på LP nu.
1 december, 2008 at 20:05 #686257Anonym anvandareMemberGrattis till vinsten !
Såg dig på gymmet idag och jag måste då säga,
fasiken va mycket större du såg ut irl än på bild2 december, 2008 at 16:08 #686258Anonym anvandareMemberVet inte riktigt vad jag ska skriva men tackar alla för det stöd och komplimanger jag fått sen helgens tävling.
Roligt med lite vind i seglen nu den sista veckan.
Jag känner mig väldigt sliten och matt i kroppen, men det hör till.Jag kan bara hoppas på att det går lika bra på FF, man vill ju såklart köra på söndagen med och jämföras med dom andra gubbarna som vunnit både Sm och Lucia genom åren. Att bara gå vidare till Pron skulle göra detta året komplett för mig..
Då har jag nått mitt mål.
Tack igen, Verkligen.
Eddie.2 december, 2008 at 19:06 #686259Anonym anvandareMemberEddie The Monster wrote:Vet inte riktigt vad jag ska skriva men tackar alla för det stöd och komplimanger jag fått sen helgens tävling.Roligt med lite vind i seglen nu den sista veckan.
Jag känner mig väldigt sliten och matt i kroppen, men det hör till.Jag kan bara hoppas på att det går lika bra på FF, man vill ju såklart köra på söndagen med och jämföras med dom andra gubbarna som vunnit både Sm och Lucia genom åren. Att bara gå vidare till Pron skulle göra detta året komplett för mig..
Då har jag nått mitt mål.
Tack igen, Verkligen.
Eddie.Såg riktigt bra ut på DC! kommer nog gå kanon på FF me!
Ska ditt å skrika….. Håll ut sista dagarna bara. och lycka till!2 december, 2008 at 19:31 #686260Anonym anvandareMemberGrattis!
Hoppas det går lika bra på LP.MVH Danne
2 december, 2008 at 21:29 #686261Anonym anvandareMemberGrattis!!:emo-thumb Keep on going.
2 december, 2008 at 22:20 #686262Anonym anvandareMemberCongrats buddy!! Om vi inte ses på gymmet i veckan så ses vi säkert i helgen!! Ha det gott o kör hårt in i det sista nu!! Mvh Zeb
2 december, 2008 at 22:28 #686263Anonym anvandareMemberInte blev jag då förvånad över vinst. Ska bli kul att se hur det går på Lör + Sön.
:emo-thumb
2 december, 2008 at 23:07 #686264Anonym anvandareMemberSTOOOOORT grattis Bro, ta hem LP nu och visa vart skåpet ska stå,
Nothin but a Peanut
Ýou can do this all day long! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.