Eddie Mot Luciapokalen……

Home Forums Medlemsbilder Eddie Mot Luciapokalen……

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 333 total)
  • Author

Bara för att alla säger att vaderna är dåliga måste jag påpeka att dem ser riktigt bra ut framifrån i lineup, samt hårda och ådriga..
    Övrigt, sjukt bra kropp och anlag..

Detta ser riktigt bra ut:emo-thumb Lycka till!

Kocken[/b] Tack Morgonvikten helt näck låg på 97,6 i söndags efter ätardagen, idag måndag låg den på 96,7 så de tar sig.
    Fett % har jag ingen koll på för jag tycker det inte är något bra sätt att se nedgången på. Det kan skilja massor från dag till dag och det drar bara ned motivationen.. Ja jag siktar även på December Cuppen.

Johannes[/b] Haha jag vet inte om jag kan skylla på höga fästen, dom är bara allmänt JÄVLIGT dåliga.
    Från morgon till kväll gick jag upp 3 kg men två kg va redan borta på söndagmorgonen :)
    För att vara helt opumpad så var de ett ok tryck.
    Tack..

Tjoohej[/b] Tackar men nu överdriver vi allt lite :D

Jonas Lundberg[/b] Tackar Jonas. Betyder alltid lite extra att höra sådant från dig 8)

Salus[/b] Jag ska försöka le lite nästa gång ;)

Pinnen[/b] Jag säger som Tobbe,K[/b] Bättre med stora armar än stora vader :nod

Danne Mann[/b] Tackar tackar.

Anders min vän[/b] Tack så mycket. Blir jag lika hård som dig så kan det kanske bli bra.
    Kör du med Lucia eller ??

Grymt Eddie!! Du kommer bli tokgrym :D Kör hårt så ses vi på decembercupen först och främst 8)

Martin.P wrote:
    Grymt Eddie!! Du kommer bli tokgrym :D Kör hårt så ses vi på decembercupen först och främst 8)

Ska bli spännande, jag kör ju -100 på DC så vi ses på sceen :D

Har vi tur ses vi på Söndagen 7 December med :emo-thumb
    Kör hårt…

:( Körde framsida lår igår och skadade mig :(
    Kulle köra ett par extra set i en ny benpress där man börjar i bottenläget,,
    Börjar pressa och så känns det som att jag får typ 10 000 wolt i ljumsken :(
    Får avbryta passet direkt och åka hem och lägga mig på soffan.

Idag är det värre, stelt och ont, sov dåligt i natt pga smärtan och nu strålar det upp mot magen.
    Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt.

Tänkte vila helt idag från gym, bara ligga hemma i soffan och kolla film.
    Någon som har någon erfarenhet av ljumskskador ?

Vad är det för vikter du tränar med?

Hmm
    det där låter som ett ljumskbrock! och hoppas att det inte är det, för damn det gör ont.
    Kan ju vara en rejäl bristning med, som ofta uppkommer vid benpress övningar och om man inte är varm eller smidig i höft böjaren från start så är det vanligt.

Vanlig åkomma vid för korta höftböjare, eller att sätes musklerna är för tajta.

Vila och töj lätt så får du se idagarna hur det känns.
    Men belasta det ej…

Tunga benpressar är döden för ljumskarna…fick själv ljumsbråck när jag körde den, kändes som jag sträckt mig först, stel och öm…sen dagen efter fick jag en knöl, då fattade jag att jag fått ljumsbråck. Så efter en lååång väntan fick jag det opererat, se bara till att dom lägger in ett nät samtidigt…annars kommer det tebax direkt, om det nu skulle vara det alltså!

Fredrik[/b]
    Lars[/b]

Känner mig mycket bättre, var redan bättre igår kväll.
    Inget bråck som tur är, Känner smärta när jag trycker på fästet på blygdbenet. Så jag hade nog tur denna gången, i oturen, en sträckning eller ev en liten bristning i fästet.

Jag håller mig nog lugn i ett par dagar med benen. Tänkte köra benspark på tisdag först.

Tack för engagemang,
    Eddie…

Hej Eddie

Läste om din skada, jag har själv råkat ut för samma sak vid ett par tillfällen vid tunga benpressar. Efter sista gången det hände så har jag slutat köra den övningen för det blir för mycket vikter om det skal ge något. Blev lite orolig att jag inte skulle få se dig på December cupen. Ska ju själv tävla då så det blir kul att se dig live.

Lycka till nu framöver och var rädd om dig så det inte händer något mer

mvh

Anders Lundgren

jag gissar på att du e dålig på att Stretcha..jag fick samma problem men d går bort om man Stretcha..d funkade för mig i alla fall

Kocken[/b] Ne jag är allt fortfarande med i gemet :)
    Men ett tag var hoppet nästan borta..
    Tack för omtanken och vi lär ses på DC.
    Mvh..

Robert[/b] Ne jag stretchar allt noga efter passen framför allt benen. Detta hände ju i sista övningen när jag var varm och benen fulla med blod. Att jag ådrog mig skadan tror jag var för att jag man börjar pressa i ned läget på denna pressen. Som jag skrev tidigare det var en helt ny övning för mig.

Robert Svensson[/b] Roligt att höra att du gillar min fysik.
    3 år sen den artickeln i Ela tror jag så nu är det allt dags igen.
    Mvh..

Tjo!
    Det som gör din fysik riktigt freakig är ju den makalösa X-formen.

Ang din skada tycker jag att du för säkerhets skull borde gå till en naprapat eller likn. o få lite hjälp där. En duktig naprapat kan förh.vis lokalisera problemet exakt o sätta in behandling.

Tja Eddie, sett att du tränar på mitt gym en del (sportlife frölunda) man känner sig fan inte stor brevid dig, ser jävligt bra ut, du kanske känner igen mig, jag brukar ha linne o svart keps, tränade triceps idag (torsdag) brevid dig o den där biffiga tjejen vid kabelmaskinen ;) kör hårt! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.