Home › Forums › Medlemsbilder › Eddie Mot Luciapokalen……
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 oktober, 2008 at 19:35 #686100Anonym anvandareMember
Har ju bara bilder med jackan på, så det är daxs att se vad som har döljs sig under:pop:
Angående ”skadan” var vaksam, så att du fixar det ända fram (tänkte på Lucia P).
Puss och hälsa frugan!31 oktober, 2008 at 08:20 #686101Anonym anvandareMemberGuzze wrote:Tja Eddie, sett att du tränar på mitt gym en del (sportlife frölunda) man känner sig fan inte stor brevid dig, ser jävligt bra ut, du kanske känner igen mig, jag brukar ha linne o svart keps, tränade triceps idag (torsdag) brevid dig o den där biffiga tjejen vid kabelmaskinen kör hårt!:wazzup: Whoho…undrar vem den biffiga tjejen kan vara :bb:
Annars kan man väl säga att Eddie ser grymt bra ut (även om han känner sig smal å liten ibland ) å att formen tar sig för varje dag som går. Han é väldigt duktig på att att dieta hårt…
Haha, fast de senaste dagarna har han dock tjatat en del om att han längtar till lördag…undrar varför …Skönt att slippa dieta faktiskt
Men Darling…snart é det lördag;)
31 oktober, 2008 at 11:16 #686102Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote::wazzup: Whoho…undrar vem den biffiga tjejen kan vara :bb:Annars kan man väl säga att Eddie ser grymt bra ut (även om han känner sig smal å liten ibland ) å att formen tar sig för varje dag som går. Han é väldigt duktig på att att dieta hårt…
Haha, fast de senaste dagarna har han dock tjatat en del om att han längtar till lördag…undrar varför …Skönt att slippa dieta faktiskt
Men Darling…snart é det lördag
haha ja där e ju biffiga tjejen! tycker det ser jävligt bra ut för eddie, verkligen imponerad av hans fysik, skoj att ni tränar i frölunda ibland, shysst inspirationskälla :emo-thumb
31 oktober, 2008 at 12:14 #686103Anonym anvandareMemberthe monster äntrar scenen coolt, lycka till big fella.
31 oktober, 2008 at 15:51 #686104Anonym anvandareMemberSkoj o snacka me dig idag på gymmet Eddie, du va ju riktigt trevlig :up: :up:
Wish you all luck
31 oktober, 2008 at 16:22 #686105Anonym anvandareMemberGuzze wrote:haha ja där e ju biffiga tjejen! tycker det ser jävligt bra ut för eddie, verkligen imponerad av hans fysik, skoj att ni tränar i frölunda ibland, shysst inspirationskällaJepp, Här é hon!
Ops…avslöja mig inte nu…att jag bara tränar ibland:…jag é ju där jämt ju:whistle:
Guzze wrote:Skoj o snacka me dig idag på gymmet Eddie, du va ju riktigt trevlig :up:Wish you all luck
Ja, han é inte så otrevlig som han ser ut eller som han kan låta ibland…haha…han kan faktiskt vara riktigt trevlig och snäll oxå…när han känner för det, å när det inte var allt för längesedan han åt…
Nu ska jag åka till ICA och handla gott till hans ätardag imon…ska ringa honom å se vad han önskar sig. Hittills har jag bara hört om en burk jordnötssmör å bröd…men jag har en känsla av att han kan komma på betydligt mer om jag ger honom chansen.
31 oktober, 2008 at 23:17 #686106Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Jepp, Här é hon!Ops…avslöja mig inte nu…att jag bara tränar ibland…jag é ju där jämt ju
Ja, han é inte så otrevlig som han ser ut eller som han kan låta ibland…haha…han kan faktiskt vara riktigt trevlig och snäll oxå…när han känner för det, å när det inte var allt för längesedan han åt…
Nu ska jag åka till ICA och handla gott till hans ätardag imon…ska ringa honom å se vad han önskar sig. Hittills har jag bara hört om en burk jordnötssmör å bröd…men jag har en känsla av att han kan komma på betydligt mer om jag ger honom chansen.
hahah, umm eller ja …jag mena att ni tränar där så ofta!
hehe jo han ser ju inte ut o vara världens snällaste gosse, men skenet bedrar förmodar jag..
jasså vilken lyx han har det, har en donna som handlar gott åt honom, vart kan man hitta sådana tjejer ?
cheers :emo-thumb
1 november, 2008 at 12:53 #686107Anonym anvandareMemberSer Bra ut Eddie! Lycka till, vet att du vinner:emo-thumb! Du har köttat på
dig sen jag såg dig senast.//Sami
1 november, 2008 at 12:57 #686108Anonym anvandareMemberNu Äter vi eddie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 november, 2008 at 17:18 #686109Anonym anvandareMemberMalaco Boy: Åter igen tack för ditt passande igår, det var givande. Nu vilar jag 2 pass kanske från dessa pressar sedan är det ökning igen!
3 november, 2008 at 11:15 #686110Anonym anvandareMemberGuzze[/b] Jag kan bara säga de samma,, Trevlig snubbe Tack.
Fever[/b] Ja jag tar det försiktigt. Hörde på stan att du skulle tävla
Kör hårt..Andreas[/b] Tack
Martin[/b] Jadu jag tryckte en del denna lördagen med Kör hårt.
Sami[/b] Jag ska göra mitt bästa för att göra lite skada. Tack.
3 november, 2008 at 11:22 #686111Anonym anvandareMemberHar börjat med morgonpromenader nu Så jävla tråkigt plus att det är halt ute så man får gå som att man fått något upptryckt i ………
Ligger lågt på intaget 2200 kalori dom dagar jag inte tränar och 2545 när jag tränar. Let it burnSmärtar fortfarande i ljumsken men ska köra framlåren i morgon och se vad som händer.
Nu ska jag bege mig till gym och sen jobbet, jobbar till 21:30
Over and out :devil:
3 november, 2008 at 12:51 #686112Anonym anvandareMemberEddie The Monster wrote:Har börjat med morgonpromenader nu Så jävla tråkigt plus att det är halt ute så man får gå som att man fått något upptryckt i ………
Ligger lågt på intaget 2200 kalori dom dagar jag inte tränar och 2545 när jag tränar. Let it burnSmärtar fortfarande i ljumsken men ska köra framlåren i morgon och se vad som händer.
Nu ska jag bege mig till gym och sen jobbet, jobbar till 21:30
Over and out :devil:
Har du fortfarande ont i ljumsken så kanske du ska vara lite försiktig med att gå ute när det är halt, finns det i inget gym som har öppet tidigt så du kan köra trappmaskin istället?
3 november, 2008 at 16:35 #686113Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Har du fortfarande ont i ljumsken så kanske du ska vara lite försiktig med att gå ute när det är halt, finns det i inget gym som har öppet tidigt så du kan köra trappmaskin istället?Eller kanske cykla… Rodd kan man ju också köra, men då kanske det gör ont..
Kan du ju titta på en DVD också, brukar ju kännas roligare
3 november, 2008 at 19:05 #686114Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Har du fortfarande ont i ljumsken så kanske du ska vara lite försiktig med att gå ute när det är halt, finns det i inget gym som har öppet tidigt så du kan köra trappmaskin istället?Du har så rätt Lars. Borde inte vara ute och knalla när det är halt med ljumsken.
Tycker bara det är mer trivsamt att gå ute, men jag får väl bita ihop och köra på bandet en vecka fram över allafall..
Tack. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.