Home › Forums › Medlemsbilder › Eddie Mot Luciapokalen……
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 november, 2008 at 14:03 #686130Anonym anvandareMember
Satan i gatan vilken vidd du har. Ska bli sjukt kul att se dig på scenen!
7 november, 2008 at 14:10 #686131Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Eddie idag, 29 dagar före Luciapokalen:Sjuk midja eller så har du enorm rygg;)
Det kan inte vara mycket till ätardagar som rymmer i den lilla magen:happy:7 november, 2008 at 16:02 #686132Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Eddie idag, 29 dagar före Luciapokalen:Synd att midjan är lite bred och att du är lite trång över axlarna förövrigt ser allt bra ut, lite små armar möjligtvis!
7 november, 2008 at 16:20 #686133Anonym anvandareMemberHur går det för dig Eddie?
7 november, 2008 at 20:04 #686134Anonym anvandareMemberFortress[/b] Tack så mycket Fortet E//
mauriciodeltoro[/b] Tackar tackar. Vikten ligger på 96,7 i skrivande stund. Ja jag hörde någon skvallra om att du skulle köra.
Tror det blir -100 för mig på Dc och -90 på Lucia men känns som jag lägger på mig samtidigt som jag blir hårdare, Jag siktar inte på någon speciell vikt utan hamnar där jag hamnar i så bra form jag kan komma.
Lycka till själv MD så ses vi när det är dags. Mvh E//Andreaz Engström[/b] Tack kul att höra. Mvh
FEVER[/b] Haha ne du slår faktiskt huvudet på spiken, jag är ingen direkt storätare.
Lagom är bäst. Roligt att du lägger ut bilder. Tack och lycka till. E//AndreasP[/b] Min vän, Jag ska ge Therese en tungkyss nästa gång jag träffar henne Ses i morgon..
7 november, 2008 at 20:12 #686135Anonym anvandareMemberFörövrigt så är jag VÄLDIGT[/b] låg just nu, kom precis hem från jobbet.
Jag arbetar inom psykiatrin och det är inte lätt alla gånger att ta diskutioner och konflikter på bästa sätt när humör och annat inte är som det ska.
Men man får göra det bästa av situationen och inte vara självisk.Kände på jobbet idag att jag orkade nästan inte prata alls, somnade så fort jag satte mig ned och var allmänt kass på de mesta.
Men jag ser ljuset i tunneln och i morgon är det ätardag[/b].
7 november, 2008 at 20:14 #686136Anonym anvandareMemberNow that’s v – taper :up:
7 november, 2008 at 20:36 #686137Anonym anvandareMemberEddie The Monster wrote:Fortress[/b] Tack så mycket Fortet E//mauriciodeltoro[/b] Tackar tackar. Vikten ligger på 96,7 i skrivande stund. Ja jag hörde någon skvallra om att du skulle köra.
Tror det blir -100 för mig på Dc och -90 på Lucia men känns som jag lägger på mig samtidigt som jag blir hårdare, Jag siktar inte på någon speciell vikt utan hamnar där jag hamnar i så bra form jag kan komma.
Lycka till själv MD så ses vi när det är dags. Mvh E//Andreaz Engström[/b] Tack kul att höra. Mvh
FEVER[/b] Haha ne du slår faktiskt huvudet på spiken, jag är ingen direkt storätare.
Lagom är bäst. Roligt att du lägger ut bilder. Tack och lycka till. E//AndreasP[/b] Min vän, Jag ska ge Therese en tungkyss nästa gång jag träffar henne Ses i morgon..
Har massor, men hoppas på nya om tre veckor:pop:
8 november, 2008 at 17:58 #686138Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Har massor, men hoppas på nya om tre veckor:pop:Haha galning.
Ja det hoppas vi på.
Trevlig helg8 november, 2008 at 21:15 #686139Anonym anvandareMemberDAMN! Riktigt vass!!
10 november, 2008 at 11:26 #686140Anonym anvandareMemberAnne[/b] Tack
Anders Strömnes[/b] Tack Anders
Robert Svensson[/b] Danke
10 november, 2008 at 11:43 #686141Anonym anvandareMemberDetta var nog den brutalaste ätardagen hittills, Intaget var ca 10 000[/b] Kcal Sedan var det jobb på söndagen från 07:45 till 21:15
Skippade frukosten pga att jag fortfarande var mätt,fick bara i mig glutaminet, åt första målet kl 11:00.Ätardagar kommer jag ha ända fram till veckan innan tävling ev 2 veckor innan. Enligt mig så tar inte kroppen upp all energi man trycker i sig, Vikten låg på 100,9 på fredag kväll och 96,0 i morse.
För mig är det bevis nog plus att det är den enda dagen det känns som man är ledig och kan slappna av vilket jag tror är väldigt viktigt för veckans 6 övriga dagar av stress. :devil:10 november, 2008 at 13:25 #686142Anonym anvandareMemberJa det e bara å sikta in sig på tårtkalas på lördag!
Kör hårt i veckna nu, själv blir det soffan… mycket trist men så går det när man e klantig ..10 november, 2008 at 13:55 #686143Anonym anvandareMemberGrymt energiintag Eddie! Det krävs nog nästan en 100kg man för att få i sig såpass mycket.
Riktigt snygg fysik redan nu, får du bara släppt allt vatten och hårdnat till när det väl gäller så kommer du lätt ha en topplacering! :up:Nog för att konkurransen verkar vara riktigt tuff iår, många som ser riktigt bra ut redan nu men jag tror ändå på en topplacering för dig!
10 november, 2008 at 14:27 #686144Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Synd att midjan är lite bred och att du är lite trång över axlarna förövrigt ser allt bra ut, lite små armar möjligtvis!Haha ja precis:D
Ser mycket bra ut:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.