Efter 1/2 års träning!

Home Forums Medlemsbilder Efter 1/2 års träning!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author

tjenare allihopa :) ny på denna sida :P har tränat precis 1 och ett halvt år nu hardcore training med farsan på gym här är lite resultat 8)

vette fan hur man går in och skriver under bilderna haha ;P men kan säga att på första bilden va jag 15 och halft år och på den andra hade jag precis fyllt 17, farsan tog den bilden som en present och ramade in den på väggen haha :P :P

Så ung och så grov Nice !

Japps håller med Oggelit0.
    Tidigare sporter?

innebandy :p såg ut som en liten sticka haha :D men farsan fick upp mig :up:

innan jag började träna vägde jag 57 kilo och va 14 bast, första bilden cägde jag 65, och sista vägde jag 75 typ :)

men somsagt jag är bara 1.69 lång :

Körde med gainer från star nutrition och deras kreatin under hela min gymtid :) gick upp i vikt i en rasande fart

SHIT! Snacka om kompakt då, bra grejor grabben, keep it up. Farsan har verkligen daskat upp dig då. MVH cesse

Sista bilden ser riktigt grov ut !!

haha joo ska försöka skaffa fram en kamera elr sno fjortis systerns ;)

annars får jag väl köpa en kamera haha :)

Phu det är mycket snack nu! :ike: Om det nu är så att Oliver08 menar att det är han som är på bilden! (kan ju ha missuppfattat det hela!)

Detta är annars den tjeckiske bodybuildern Jan Jankovic.:frust:

(Jan is 21 years old. 2007 has been his most successful season: Champion of the Czech Republic and Europe Champion (class junior fitness).

henrike wrote:
    Phu det är mycket snack nu! :ike: Om det nu är så att Oliver08 menar att det är han som är på bilden! (kan ju ha missuppfattat det hela!)

(Jan is 21 years old. 2007 has been his most successful season: Champion of the Czech Republic and Europe Champion (class junior fitness).

:D

henrike wrote:

Oliver08 och Adam08 ([http://forum.body.se/showpost.php?p=592543&postcount=1403]) har ruskigt lika rum, kroppar och boxershorts :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.