Efter 1/2 års träning!

Home Forums Medlemsbilder Efter 1/2 års träning!

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • Author
    PeterT wrote:
    Oliver08 och Adam08 ([http://forum.body.se/showpost.php?p=592543&postcount=1403]) har ruskigt lika rum, kroppar och boxershorts :)

Oliver08 och Adam08 har dessutom samma IP-adress, vilken är den enda IP-adressen de använder bägge två.

Börjar bli lite nyfiken på eventuell förklaring till allt det här? Både ha dubbla användarkonton, och ljuga, inte en, men TVÅ gånger då man hävdar att man är någon annan?

Oliver08/Adam08 får mer än gärna stå till svars genast.

Dessutom: I trådens överskrift står det att han har tränat ½ år, sen i texten skriver han att han har tränat 1½ år. Detta kan ju i och för sig vara en felskrivning, men sen fortsätter han med: ”På första bilden är jag femton, på andra sjutton”… Så han menar alltså att de 1½ åren är mellan de två bilderna då, och att han i så fall skulle vara helt otränad på första bilden?

Something smells fishy…

hahahhaha wtf skum grej….ska följa denna tråd

Ikariotis wrote:
    hahahhaha wtf skum grej….ska följa denna tråd

Mm. Ännu ett av världens 105129587129587 mysterium kanske?

Hahahahhahhah älskar sånt här :D

haha. vad tjänar det till att ljuga? att damerna ska skicka pm? men sen då? man kan ju inte träffa dom irl sen för då blir man ju busted ändå.

komiskt.

Ser ruggigt bra ut du har bra tjeckiska gener!!!!!!!

Haha, det här börjar fan bli en standrad på BODY! :D

Varför ens hitta på en sån här grej?

oliver försvann:/…

hassel wrote:
    oliver försvann:/…

Lugnt. Anders08 kommer nog snart.

Hej folk! Jag är ny här på forumet och har bara tränat i 2 år, då vägde jag 62 kilo. Såhär ser jag ut nu:

[img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=46789&d=1220213049]PS, hur skapar man en ny tråd?

Sammy wrote:
    haha. vad tjänar det till att ljuga? att damerna ska skicka pm? men sen då? man kan ju inte träffa dom irl sen för då blir man ju busted ändå.

komiskt.

Har man låg självkänsla räcker det med positiva kommentarer och uppmärksamhet för stunden, oavsett om det är ”på riktigt” eller inte så är (var) dom fortfarande riktad till personen i fråga.

-Micke- wrote:
    Hej folk! Jag är ny här på forumet och har bara tränat i 2 år, då vägde jag 62 kilo. Såhär ser jag ut nu:

PS, hur skapar man en ny tråd?

Är du släkt med han Jonas Lundberg???

Sammy wrote:

komiskt.

Han kanske trodde att han skulle hinna träna upp sig innan daten.

Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.