Efter ”deff”

Home Forums Medlemsbilder Efter ”deff”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 91 total)
  • Author

Grymt bra jobbat! Började själv seriöst med träningen igen för en månad sen och det här gjorde en minst sagt inspererad!:up:

Mkt bra :emo-thumb

Ludde_87 wrote:
    Grymt bra jobbat! Började själv seriöst med träningen igen för en månad sen och det här gjorde en minst sagt inspererad!:up:

Kul att man kan inspirera! :up:

Kör hårt och låt oss se hur det går för dig!

faran: Bra jobbat..lust o ge mer info om hur du bar dig åt…kost osv?

carl.r wrote:
    faran: Bra jobbat..lust o ge mer info om hur du bar dig åt…kost osv?

Tack!
    Att förklara på ett bra sätt skulle ta lika lång tid som själva deffen, så jag ger dig lite snabbinfo. :D

Låg på ca 500 kaloriers underskott med min kost. Mycket protein. Åt regelbundet. Innan varje frukost tog jag en promenad på 50-60 minuter. Alltså varje dag, även när det regnade eller så. Hoppade inte över många promenader under deffen.
    Jag styrketränade 4-5 gånger/vecka, och de gångerna jag hoppade över promenaden på morgonen, tog jag promenaden efter träningen istället.
    Ätardag varje eller varannan fredag beroende på hur instabilt mitt psyke var.

Typ. :p

Jävligt nice iaf, riktigt strongt jobbat! :)

Grymt!

Strålande – du ger inspiration – hur lång är du ? Unnade du dig någon ”ätar dag” eller var det deff och träning 24/7

Halloj

Riktigt imponerande reslutat på sån kort tid! Har själv hållt på ”seriöst” med styrketräning i drygt 6månader nu, och känner mig bara mer taggad nu när jag ser dina resultat! Rena inspirationskällan! :emo-thumb

ser bekant ut. bra jobbat!

Halloj wrote:
    Strålande – du ger inspiration – hur lång är du ? Unnade du dig någon ”ätar dag” eller var det deff och träning 24/7

Halloj

Tack! Jag är 166 cm och unnade mig som sagt ätardagar. Det är ett måste, annars orkar man inte. Varken fysiskt eller psykiskt..

nyrreThaMan wrote:
    Riktigt imponerande reslutat på sån kort tid! Har själv hållt på ”seriöst” med styrketräning i drygt 6månader nu, och känner mig bara mer taggad nu när jag ser dina resultat! Rena inspirationskällan! :emo-thumb

Tack! Och riktigt kul att höra att man inspirerar! Kör hårt och låt oss se hur det går för dig. :up:

MarQues wrote:
    ser bekant ut. bra jobbat!

Tack! Ja, du känner nog igen mig från olympia.

Du har inte mått? T.ex bröst lår armmåt före och efter? :)

Robert Svensson wrote:
    Bra jobbat! Mycket fint resultat!

Tack! :D

samsam wrote:
    Du har inte mått? T.ex bröst lår armmåt före och efter? :)

Tyvärr så tog jag inga föremått. Det är nåt jag ångrar nu i efterhand. Tror jag minskade ganska mycket runt midjan och skulle vilja veta hur mycket.
    Men jag kan iaf bjuda på ett eftermått; Biceps spänd: 37 cm. Inget att hänga i julgranen men.. :p

Körde du för cardio?

thebadbeast wrote:
    Körde du för cardio?

Det enda jag körde, förutom stryketräning, var morgonprommenader.
    Morgonprommenader, soluppgång och grym musik i lurarna. Hur gött som helst! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.