Efter ”deff”

Home Forums Medlemsbilder Efter ”deff”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 91 total)
  • Author

fy fan vilken jävla skillnad hördu. hade ja inte tränat med dig hade jaa inte heller trott att de bara skillde 5-6 kg!!

Bloody great mate!!!!!!

Hahaha maaan:P Fan va grym du är!
    Jävligt bra kämpat!!

Jävlar! Riktigt bra jobbat!

henrikg82, Ljunky, Fredén, tack så mycket!

marcus2 wrote:
    fy fan vilken jävla skillnad hördu. hade ja inte tränat med dig hade jaa inte heller trott att de bara skillde 5-6 kg!!

Ja du vet ju hur det ligger till. :up:
    Och i vår är det din tur! Då, gott folk, ska ni få se på resultat!
    Så Marcus, nu kan du inte backa ur! :D

nu har du gjort så ja vill testa och deffa själv….. grymma öde

Nu gott folk, börjar nästa diet på allvar. Tänkte börja för två veckor sedan, men det har blivit mycket slarv pga jobb. Jag skriver här för att jag inte ska kunna slarva mer. Vi ses om några månader. 😥

Jag kan för övrig informera om att jag har fått med en kompis i dieten. Det kommer bli riktigt roligt att se honom deffad, då han har riktigt bra rygg, axlar och ben. Styrkelyftare ni vet. :up:

Kan man inte få se bilder på utgångsläget redan nu eller??
    Så får du lite extra press.. :emo-thumb

Quote:
    Kan man inte få se bilder på utgångsläget redan nu eller??

Ja det vore riktigt kul. På båda två helst. hur länge har du tänkt att deffa?

Okej, here it goes. Bilderna är några veckor gamla. Jag är den minsta. :)

Jag kan även berätta att sen sist jag skrev har det blivit mycket fusk. Har inte kunnat träna pga jobb och skada. Och när det är skidskytte-VM i Östersund är det lätt att hitta ursäkter till att skjuta upp dieten en vecka till. ”Äh, en vecka spelar väl ingen roll.” Antalet pizzor och kebaber kan man inte räkna på en hand. Antalet öl kan man inte räkna på två händer och två fötter. Men nu jävlar! (förhoppningsvis..)

Men för den andra grabben verkar det gå bra. Sen han började dieta har han blivit mycket starkare och mer uthållig. Och detta på ett par veckor.

faran wrote:
    Okej, here it goes. Bilderna är några veckor gamla. Jag är den minsta. :)

Jag kan även berätta att sen sist jag skrev har det blivit mycket fusk. Har inte kunnat träna pga jobb och skada. Och när det är skidskytte-VM i Östersund är det lätt att hitta ursäkter till att skjuta upp dieten en vecka till. ”Äh, en vecka spelar väl ingen roll.” Antalet pizzor och kebaber kan man inte räkna på en hand. Antalet öl kan man inte räkna på två händer och två fötter. Men nu jävlar! (förhoppningsvis..)

Men för den andra grabben verkar det gå bra. Sen han började dieta har han blivit mycket starkare och mer uthållig. Och detta på ett par veckor.

Bra ben:up:

Bra jobbat dude!

True Freak XXXL wrote:
    Bra ben:up:

Ja han har riktigt bra ben, därför vågar jag inte visa mina än. 😮

haga wrote:
    Ja det vore riktigt kul. På båda två helst. hur länge har du tänkt att deffa?

Såg att jag glömde svara på frågan. Hur länge jag har tänkt deffa? Tills jag är nöjd. :emo-thumb Sakta men säkert, med förhoppning om ökad muskelmassa samtidigt som fettet försvinner.

Min kompis har tänkt deffa i 6 månader. Det är ungefär lika länge som jag höll på sist. Hoppas han orkar hålla ut. Jag ska pusha på honom! :friends:

hehe galen skilnad all cred till dej ;D

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.