Efter ”deff”

Home Forums Medlemsbilder Efter ”deff”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 91 total)
  • Author

Kanon bra jobbat!!!! :up:

inspererande :emo-thumb

förtsätt o bygg nu! bra jobbat kört hårt

Fan det är ju sehlström :)

you are my inspiration :) hehe har tränat hockey från 4års åldern till 17-18års åldern, och tränat mycket fys och gym både med och vid sidan av hockeyn, efter problem med tränare så tröttnade jag på allt å la av, å har inte rört mig på 1 år, gick upp en jävla massa kilo å bara fett…. im a fatso haha..

jag hittade ett gulligt träningsprogram och tänkte, aa man kanske borde börja igen men kände inget sug direkt, sen såg jag dig nu är det full rulle med träningen, både cykling och gym, och kosten sköts bra :)

haha känner mig lite smått gay så, men jag printade ut din före/efter bild å satte upp på vägen hemma så när jag inte vill träna kollar jag på den å får tebax lusten :)

som sagt you are my inspiration:up:

detta var verkligen inpirerande :) Nu hoppas ja de går lika bra för mig om ett tag efter min fläskiga bulk !!

Lycka till i fortsättningen

Östersunds bo :)
    Väldigt bra jobbat!
    Inspirerande nu såhär när det börjar närma sig våren -> sommar -> beach ^^

sweet, kiRRE, HG-MAX, Ponthaa, Tomburk:
    Tack så mycket! När ni säger att jag inspirerar så blir jag ännu mer inspirerad själv. God cirkel detta. :emo-thumb

IvanLindblad:
    Ja jag har fått med mig Sehlström i deffen. Och det går bra för honom!

keffa wrote:
    you are my inspiration hehe har tränat hockey från 4års åldern till 17-18års åldern, och tränat mycket fys och gym både med och vid sidan av hockeyn, efter problem med tränare så tröttnade jag på allt å la av, å har inte rört mig på 1 år, gick upp en jävla massa kilo å bara fett…. im a fatso haha..

jag hittade ett gulligt träningsprogram och tänkte, aa man kanske borde börja igen men kände inget sug direkt, sen såg jag dig nu är det full rulle med träningen, både cykling och gym, och kosten sköts bra

haha känner mig lite smått gay så, men jag printade ut din före/efter bild å satte upp på vägen hemma så när jag inte vill träna kollar jag på den å får tebax lusten

som sagt you are my inspiration:up:

Haha ja det är lite på gränsen där, men det är lugnt! :D
    Hoppas att det går bra för dig! Starta en träningsjournal eller lägg upp före-bilder på dig, så att du får lite press. :up:

Kan för övrigt meddela att sen jag försökte börja dieta för nån månad sen har det bara gått skit. Förföljd av skador, jobbar dygnet runt och så har jag varit sängliggandes med magsjuka. Visst har jag gått ner i vikt, men det är nog inte bara fett som har försvunnit. Känner mig svag och tanig.
    Jag ska fortsätta så gott jag kan och se om jag åtminstånde kan komma i samma form som förra gången. Större verkar jag inte bli iaf..

Kör hårt nu grabbar!!! :)

faran wrote:

Haha ja det är lite på gränsen där, men det är lugnt! :D
    Hoppas att det går bra för dig! Starta en träningsjournal eller lägg upp före-bilder på dig, så att du får lite press. :up:

Kan för övrigt meddela att sen jag försökte börja dieta för nån månad sen har det bara gått skit. Förföljd av skador, jobbar dygnet runt och så har jag varit sängliggandes med magsjuka. Visst har jag gått ner i vikt, men det är nog inte bara fett som har försvunnit. Känner mig svag och tanig.
    Jag ska fortsätta så gott jag kan och se om jag åtminstånde kan komma i samma form som förra gången. Större verkar jag inte bli iaf..

jag har tagit bilder på mig nu, å kommer ta bilder månadsvis, även tagit alla mått på alla kroppsdelar, skriver även vad jag tar för vikt på gymmet vecka för vecka, osv osv… håller koll på allt för att pressa mig så mkt som möjligt :P idag har jag vart på kalas å ätit tårta :( så nu skall jag strax cykla till gymmet å ro lite :P

om jag klarar hålla detta å det blir förändring så lägger jag upp före efter bilder till dig sen :)

tänkte på en grej till.. jag har läst å hört så mkt nu att jag vet inte riktigt hur jag skall äta å träna… hur gjorde du ? körde du mkt promenader å lite gym eller mkt av båda eller hur gjorde du ? vad åt du ? mkt proteiner å lite kolhydrater ? lagom av båda ? hade vart nice som fan med tips från dig.. å även er andra som har erfarenhet av detta…

detta är mitt första försök att gå från mys fet till fit ! :up:

keffa wrote:
    tänkte på en grej till.. jag har läst å hört så mkt nu att jag vet inte riktigt hur jag skall äta å träna… hur gjorde du ? körde du mkt promenader å lite gym eller mkt av båda eller hur gjorde du ? vad åt du ? mkt proteiner å lite kolhydrater ? lagom av båda ? hade vart nice som fan med tips från dig.. å även er andra som har erfarenhet av detta…

detta är mitt första försök att gå från mys fet till fit ! :up:

Lägg upp före-bilderna nu istället, så får du mer press. :)
    Jag kör morgonpromenader i princip varje morgon (inte ätardag), och så tränar jag som vanligt på gymet.
    Jag ligger på ungefär 2800 kcal fördelat på 50% kolh, 40% protein och 10% fett.

Vill du ha mer info så skicka ett pm.

faran wrote:
    Lägg upp före-bilderna nu istället, så får du mer press. :)
    Jag kör morgonpromenader i princip varje morgon (inte ätardag), och så tränar jag som vanligt på gymet.
    Jag ligger på ungefär 2800 kcal fördelat på 50% kolh, 40% protein och 10% fett.

Vill du ha mer info så skicka ett pm.

jag vågar inte lägga uppe före bilder nu :P …. hade gärna skickat ett pm om jag kunnat :P man måste ha skrivit 25inlägg i forumet för att få skicka pm å jag har typ skrivit 10inlägg :P men kan man få tag i dig någon annanstans ?

keffa wrote:
    jag vågar inte lägga uppe före bilder nu :P …. hade gärna skickat ett pm om jag kunnat :P man måste ha skrivit 25inlägg i forumet för att få skicka pm å jag har typ skrivit 10inlägg :P men kan man få tag i dig någon annanstans ?

Nej, du får helt enkelt bli mer aktiv. :emo-thumb

faran wrote:
    Nej, du får helt enkelt bli mer aktiv. :emo-thumb

sådär äntligen uppe i tillräckligt med inlägg :) hör av mig :up:

sådär faran, har lagt upp en liten dagbok å slängt upp bilder på mig nu så det sätter lite mer press, precis som du sa :)

där får du se hur fet jag är :D

[http://forum.body.se/showthread.php?t=22671]

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.