Efter ”deff”

Home Forums Medlemsbilder Efter ”deff”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 91 total)
  • Author

Otroligt bra gjort! Hoppas du är nöjd med vad du uppnått hittills :)

shit man…. grymt jobbat… jag ska på deffen i slutet av sommaren räknar jag med, då borde jag ha samlat styrkan jag vill åt… men sjukt bra inspiration…

morgonpromenader är the shit alltså… vilken takt höll du… var et morgonprommisar så du var svettig eller var det mer lunkande…? vore ju grymt om man inte behöver vara så varm så kan man ju faktiskt lägga in morgonprommis till stationen istället för att ta bussen? men det skulle ju inte vara så kul att dunka in svettig och dann på skolan… :D

keep it up!

Aktersnurran: Tackar! Ja jag är väldigt nöjd med resultatet av första deffen. Men jag är inte så nöjd hur jag har skött det hittills i år.

fabbe72: Tack så mycket! Ja, morgonpromenader fungerar bra för mig, och jag går i hög takt så jag får upp pulsen och blir svettig. Ibland joggar jag i lågt tempo istället. Det är lite mer skonsamt mot kroppen..

Jaha då var det dags igen då.

Jag började deffa lite smått i mars, men det har varit rätt oseriöst fram till för ca 5-6 veckor sen. Sen dess har jag väl kanske nästan kört lite väl hårt. Har varit för ivrig att komma i bra form, och har väl förlorat rätt mycket muskelmassa.

På sida 6 har ni en bild från innan deffen.

Jag ber om ursäkt för dåliga poseringar och för suddiga bilder.
    Och eftersom frågorna säkert kommer komma svarar jag redan nu;
    Längd: 166 cm
    Vikt efter deff: 58,5 kg. (manligt..)

Riktigt bra jobbat!!

Det var bra gjort:emo-thumb känner inte igen dig från sidan 6.

Jävlar! Skit bra jobbat !

jävligt bra. det är ju precis såhär många önskar att det ska bli. från tillsynes hopplös korv och läsk kropp (första inlägget) till perfekt atlet.

mycket väl godkänt!

;) veri nais meng

Razmeister899 wrote:
    Riktigt bra jobbat!!
    Celox wrote:
    Det var bra gjort:emo-thumb känner inte igen dig från sidan 6.
    Fredén wrote:
    Jävlar! Skit bra jobbat !
    Fritiof Gure wrote:
    Vilken jävla sjysst bicce. :)
    Anthem wrote:
    ;) veri nais meng

Tack så mycket!

Sammy wrote:
    jävligt bra. det är ju precis såhär många önskar att det ska bli. från tillsynes hopplös korv och läsk kropp (första inlägget) till perfekt atlet.

mycket väl godkänt!

Mycket roligt att höra, tack! :)

Okej för fan Faran! Nu har du gjort det igen! Du motivera yterligare en till ”bodybuilder”, helt okänd för dig.

Den formen du får fram är om jag får lov o säga PERFEKT för Din kropp, dvs du är liten(58,5 Kg) nästan nästan hälften av mig, men du SER GROV ut!!

Jag får sån lust o dra igång en deff med ett mål med minst lika bra slut resultat som du har på din bild, MEN ”förståndet” inom mig säger att säsongen är typ slut o lika bra o fortsätta vara bulkig tom sommar 2009, o satsa på att få mer massa.

En stor eloge av mig Faran!

Tack o hej!

Tack så mycket, Aleks! Det är jätteroligt att höra att man har moviterat någon! Det motiverar ju bara mig ännu mer.. :up:

Aleks wrote:
    Okej för fan Faran! Nu har du gjort det igen! Du motivera yterligare en till ”bodybuilder”, helt okänd för dig.

Den formen du får fram är om jag får lov o säga PERFEKT för Din kropp, dvs du är liten(58,5 Kg) nästan nästan hälften av mig, men du SER GROV ut!!

Jag får sån lust o dra igång en deff med ett mål med minst lika bra slut resultat som du har på din bild, MEN ”förståndet” inom mig säger att säsongen är typ slut o lika bra o fortsätta vara bulkig tom sommar 2009, o satsa på att få mer massa.

En stor eloge av mig Faran!

Tack o hej!

Grymt jobbat :)

faran wrote:
    Nu var det dags.
    Jag var seriös med träning och kost i ungefär ett halvår. Det här är vad som hände. Ge gärna kritik.

Jag ber om ursäkt för att ni inte får se några ben, men jag jobbar på dom. Har haft mycket skador, så dom har halkat efter lite.

Vikt före: 66 kg
    Vikt efter: 60,5 kg
    Ålder: 21 år

skiiiiit bra jobbat
    det är sådna bilder som får en att orka kämpa vidare

tumen upp

Sinni! Dig känner jag igen från sportfiskeforum ju :P

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.