Ellitinetts dagsform!!!!!!

Home Forums Medlemsbilder Ellitinetts dagsform!!!!!!

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 61 through 71 (of 71 total)
  • Author

shit, trodde du var kille.

billy wrote:
    shit, trodde du var kille.

Hur fan kan du tro det?

det lös om dig och det syntes att du gillar det du gör och dit fria var klockrent bäst!…fortsätt så :up:

Grym form. Grym struktur. Grym poserutin (hade gåshud)!

Mvh Calle Sirén

__Erik__ wrote:
    SMs bästa fria program !! fruktansvärt underhållande! och fysiken är kanon !

Var kommer du ifrån ? med tanke på ditt namn ? fatta inte va dom Speakern sa , trodde först han sa en liten minette :S

hej ja de är inte så lätt att höra..ler Ellitinett är mitt namn… svensk tööössss…ha de gott

Hejsan E!

Grattis!

Ska du till NM?

Jag fick gåshud av ditt fria program!!!!
    Du är grym!!

Att du har en underbar personlighet och ödmjukhet ger dig ju bara ÄNNU mer plus i kanten:emo-thumb

Kram på dig/
    Denicé

;)

Curly wrote:
    Jag fick gåshud av ditt fria program!!!!
    Du är grym!!

Att du har en underbar personlighet och ödmjukhet ger dig ju bara ÄNNU mer plus i kanten:emo-thumb

Kram på dig/
    Denicé

HEJJJJ Tack gumman för dom orden.. de värmer.. kör hårt nu.. det kommer bli riktigt kul att se dig på scen…Och på svar på frågan över.. ang om jag ska på nordiska.. är avaret nej.. tyvärr vill så järna men det drar i väg ekonomiskt.. vill ju ha med min choch fredrick med, så de blir dubbel kostnad.. hade de varit närmare, hade jag självklart viljat representerat sverige. men island är för långt bort, kostar för mycket.. tyvärr man skulle ha spons här..ler. Jag hoppas min choch tittar ut någon annan tävling vi kan kör innan årsskiftet… vill göra en till eller fler i år.. så vi får se vad som händer… ta hand om dig gumman… kör hårt..puss och kram ;)

ellitinett wrote:
    ;)

HEJJJJ Tack gumman för dom orden.. de värmer.. kör hårt nu.. det kommer bli riktigt kul att se dig på scen…Och på svar på frågan över.. ang om jag ska på nordiska.. är avaret nej.. tyvärr vill så järna men det drar i väg ekonomiskt.. vill ju ha med min choch fredrick med, så de blir dubbel kostnad.. hade de varit närmare, hade jag självklart viljat representerat sverige. men island är för långt bort, kostar för mycket.. tyvärr man skulle ha spons här..ler. Jag hoppas min choch tittar ut någon annan tävling vi kan kör innan årsskiftet… vill göra en till eller fler i år.. så vi får se vad som händer… ta hand om dig gumman… kör hårt..puss och kram ;)

Lucia Classic Pro! Visa vart skåpet ska stå även där :p

ellitinett wrote:
    ;)

Tråkit att du inte kör nordiska, du va fantastisk på SM! Grattis igen! /Mia

Sååå BRA, sååå SNYGG! :D

Viewing 11 posts - 61 through 71 (of 71 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.