Home › Forums › Medlemsbilder › Ellitinetts dagsform!!!!!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 oktober, 2006 at 00:40 #723097Anonym anvandareMember
shit, trodde du var kille.
25 oktober, 2006 at 00:55 #723098Anonym anvandareMemberbilly wrote:shit, trodde du var kille.Hur fan kan du tro det?
6 oktober, 2008 at 16:37 #723099Anonym anvandareMemberdet lös om dig och det syntes att du gillar det du gör och dit fria var klockrent bäst!…fortsätt så :up:
6 oktober, 2008 at 18:16 #723100Anonym anvandareMemberGrym form. Grym struktur. Grym poserutin (hade gåshud)!
Mvh Calle Sirén
7 oktober, 2008 at 09:57 #723101Anonym anvandareMember__Erik__ wrote:SMs bästa fria program !! fruktansvärt underhållande! och fysiken är kanon !Var kommer du ifrån ? med tanke på ditt namn ? fatta inte va dom Speakern sa , trodde först han sa en liten minette :S
hej ja de är inte så lätt att höra..ler Ellitinett är mitt namn… svensk tööössss…ha de gott
7 oktober, 2008 at 10:11 #723102Anonym anvandareMemberHejsan E!
Grattis!
Ska du till NM?
7 oktober, 2008 at 10:17 #723103Anonym anvandareMemberJag fick gåshud av ditt fria program!!!!
Du är grym!!Att du har en underbar personlighet och ödmjukhet ger dig ju bara ÄNNU mer plus i kanten:emo-thumb
Kram på dig/
Denicé8 oktober, 2008 at 14:32 #723104Anonym anvandareMemberCurly wrote:Jag fick gåshud av ditt fria program!!!!
Du är grym!!Att du har en underbar personlighet och ödmjukhet ger dig ju bara ÄNNU mer plus i kanten:emo-thumb
Kram på dig/
DenicéHEJJJJ Tack gumman för dom orden.. de värmer.. kör hårt nu.. det kommer bli riktigt kul att se dig på scen…Och på svar på frågan över.. ang om jag ska på nordiska.. är avaret nej.. tyvärr vill så järna men det drar i väg ekonomiskt.. vill ju ha med min choch fredrick med, så de blir dubbel kostnad.. hade de varit närmare, hade jag självklart viljat representerat sverige. men island är för långt bort, kostar för mycket.. tyvärr man skulle ha spons här..ler. Jag hoppas min choch tittar ut någon annan tävling vi kan kör innan årsskiftet… vill göra en till eller fler i år.. så vi får se vad som händer… ta hand om dig gumman… kör hårt..puss och kram
8 oktober, 2008 at 14:48 #723105Anonym anvandareMemberellitinett wrote:HEJJJJ Tack gumman för dom orden.. de värmer.. kör hårt nu.. det kommer bli riktigt kul att se dig på scen…Och på svar på frågan över.. ang om jag ska på nordiska.. är avaret nej.. tyvärr vill så järna men det drar i väg ekonomiskt.. vill ju ha med min choch fredrick med, så de blir dubbel kostnad.. hade de varit närmare, hade jag självklart viljat representerat sverige. men island är för långt bort, kostar för mycket.. tyvärr man skulle ha spons här..ler. Jag hoppas min choch tittar ut någon annan tävling vi kan kör innan årsskiftet… vill göra en till eller fler i år.. så vi får se vad som händer… ta hand om dig gumman… kör hårt..puss och kram
Lucia Classic Pro! Visa vart skåpet ska stå även där :p
9 oktober, 2008 at 09:06 #723106Anonym anvandareMemberellitinett wrote:HEJJJJ Tack gumman för dom orden.. de värmer.. kör hårt nu.. det kommer bli riktigt kul att se dig på scen…Och på svar på frågan över.. ang om jag ska på nordiska.. är avaret nej.. tyvärr vill så järna men det drar i väg ekonomiskt.. vill ju ha med min choch fredrick med, så de blir dubbel kostnad.. hade de varit närmare, hade jag självklart viljat representerat sverige. men island är för långt bort, kostar för mycket.. tyvärr man skulle ha spons här..ler. Jag hoppas min choch tittar ut någon annan tävling vi kan kör innan årsskiftet… vill göra en till eller fler i år.. så vi får se vad som händer… ta hand om dig gumman… kör hårt..puss och kram
Tråkit att du inte kör nordiska, du va fantastisk på SM! Grattis igen! /Mia
9 oktober, 2008 at 23:50 #723107Anonym anvandareMemberSååå BRA, sååå SNYGG!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.