Home › Forums › Medlemsbilder › Emmah
Här finns några bilder på mig. Jag är en 25-årig finsk flicka (som har lite svårigheter med ert språk… ) och jag siktar mot nybörjar FM, som ska ske 22/04/2006. Dessa bilder tog jag i slutet av augusti efter min lilla deff. Särskilt behöver jag mer massa på axlar o baksida lår. Nu har jag gått upp några kilo, måste träna hårt o bygga på innan deffen börjar! :aggresiv:
Här lite annorlunda bilder också Rygg-bilden är 1 år gammal.
:up:
GRYM tjej! o vilka magrutor! Du har inte så mkt att tappa innan tävlingen, så deffen ska vara LÄTT:emo-thumb Du har kanske några månader kvar innan din deff, så skaffa så mkt muskler som mögligt , särsklit på benen! Du ser mkt bra ut tjejen!
Emmah,
Fin fysik! Lite mer muskler i benen (hamstrings fraan sidan) saa blir det bra!! Deffen er no nesten der
Staa paa og lycka til!
Lena
Ser verkligen toppen ut Emmah! :up:
Det här kommer du klara galant!
Förresten: Hur lång är du?
Hur har du lagt upp träningen för att bygga axlar och hamstrings?
:emo-thumb terve , bra fysik
Vilken jäkla mage:emo-thumb
Så snyggt, så snyggt :worship:
ser bra ut
En studiobild på Emmah.. Mika tog bilden 3 veckor sen.. Emmah ska tävla om 2 veckor i nybörjare FM(bodyfitness). Snygg mage!:up: Lycka till!
[img=http://www.pakkotoisto.com/mike/Body/images/fitness.jpg]
Impad av magen.
minst sagt, perfekt ! :up:
Shit pommes vad detta ser bra ut då :emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY