En bit på vägen

Home Forums Medlemsbilder En bit på vägen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • Author

Tänkte fiska lite kommentarer 😮

Ålder: 20 (1987)
    Dagsvikt: 79KG
    Längd: 168cm

Styrketränat i 13 månader. De första sex under viktnedgång. Alltså: Sju månader effektiv muskeluppbyggnad.

Bänk: 95Kg x1, 88Kg x6. Gjorda i smithmaskin.
    Mark: Tippar på runt 130Kg
    Böj: Har aldrig kört böj

Nuvarande mål: Fortsatt bulk hela oktober månad. Sedan deff á la Berkhans termogena diet ([http://forum.body.se/showthread.php?t=5414])

Journal: [http://forum.body.se/showthread.php?t=13666]

Bra struktur på kollaget, lätt att fatta vad som är vad.

:frust:

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Bra struktur på kollaget, lätt att fatta vad som är vad.

:frust:

MVH

Det är två kollage. Inga problem alls

”Jag skulle vilja se in i den hjärnan”.

Jag hoppas du inte får ett pedagogiskt yrke i så fall :D
    Vill ju inte behöva överbelasta hjärnan för att fatta ett bildkollage så här på kvällningen hjärndöd efter ett discopass.

Men nog syntes det att du gymmat lite. Kör lite hårdare, ät lite mer, gaina lots! :D

borttaget

borttaget

hahaha

poletten ramlade ner nu. eller så vaknade min artistiska hjärnhalva precis.

det var inte för att vara otrevlig. på nåt sätt var det var bara väldigt mycket för hjärnan vid första anblicken…

Marcus; är det både du och jag som är handikappade?

Äh, jag tar bort mina mindre trevliga inlägg. Hahah, vilken misslyckad tråd det här blev

”Kollaget” hade varit betydligt mer pedagogiskt ifall du helt enkelt satt ihop de två sammanhängande bilderna datummässigt bredvid varandra.

Först, en duo på utgångsläget.

Sen, en duo på bulimiläget.

Sist, en duo på dagsformen.

…och ang. bilderna så tycker jag personligen att du inte ser ut att ha gjort mycket annat än börjat, deffat, och ätit dig fetare än du var från början.

Men rakat av håret har du iaf gjort, det är coolt. :emo-thumb

MVH

Marcus och Thomas, jag kom precis på vad som var problemet…

Hjärnan läser från övre vänster hörn till höger, ända till slutet på skärmen/bilden eller textraden i fråga…

Alltså läser jag:
    1. latsspread,
    2. latsspread, ok, han har gått ner i vikt, cool.
    3. Vad fan hände nu!?

Detta utesluter visserligen inte min retardations-gen som kanske ligger latent och spökar hos mig.

Marcus Syvertsen wrote:
    ”Kollaget” hade varit betydligt mer pedagogiskt ifall du helt enkelt satt ihop de två sammanhängande bilderna datummässigt bredvid varandra.

Först, en duo på utgångsläget.

Sen, en duo på bulimiläget.

Sist, en duo på dagsformen.

…och ang. bilderna så tycker jag personligen att du inte ser ut att ha gjort mycket annat än börjat, deffat, och ätit dig fetare än du var från början.

Men rakat av håret har du iaf gjort, det är coolt. :emo-thumb

MVH

Jag hade redan två stycken .JPG med juli och februaribilderna. Allt jag gjorde var att klistra in den allra senaste. Missförståndet hade kunnat undvikas om det varit mer separering på de två olika bilderna imellan.

Fetare är jag knappast. Och om så är fallet, sitter det på bättre ställen nu. Plus att mina armar är fyra centimeter grövre

thomas.R wrote:
    Jag hade redan två stycken .JPG med juli och februaribilderna. Allt jag gjorde var att klistra in den allra senaste. Missförståndet hade kunnat undvikas om det varit mer separering på de två olika bilderna imellan.

Fetare är jag knappast. Och om så är fallet, sitter det på bättre ställen nu. Plus att mina armar är fyra centimeter grövre

Då förstår jag, jag trodde att du från början hade alla tre bilderna separat och valde att göra sådär istället för något annat.

Dåså, är du nöjd med det du gjort kan jag inte säga annat än grattis, och önska dig ett fortsatt lycka till. Ja, tråden blev misslyckad, samtliga moderatorer är välkomna att ta bort det här ifall de vill, jag och Micke är väl inte i våra intellektuella essen direkt.

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Dåså, är du nöjd med det du gjort kan jag inte säga annat än grattis, och önska dig ett fortsatt lycka till. Ja, tråden blev misslyckad, samtliga moderatorer är välkomna att ta bort det här ifall de vill, jag och Micke är väl inte i våra intellektuella essen direkt.

Jag vet inte riktigt jag. Tycker vi lärt oss något av detta…
    Dessutom skulle något så simpelt som lite vit rymd i form av ett par radbrytningar mellan dessa 2 bilder eliminerat problemet :)

thomas.R wrote:
    Tänkte fiska lite kommentarer 😮

Ålder: 20 (1987)
    Dagsvikt: 79KG
    Längd: 168cm

Styrketränat i 13 månader. De första sex under viktnedgång. Alltså: Sju månader effektiv muskeluppbyggnad.

Bänk: 95Kg x1, 88Kg x6. Gjorda i smithmaskin.
    Mark: Tippar på runt 130Kg
    Böj: Har aldrig kört böj

Nuvarande mål: Fortsatt bulk hela oktober månad. Sedan deff á la Berkhans termogena diet ([http://forum.body.se/showthread.php?t=5414])

Journal: [http://forum.body.se/showthread.php?t=13666]

Bra kämpat! Men du måste prioritera baksida axlar tror jag.. Tycker det är ”tomt” där.. Även axlarna generellt..
    Axlarna ska ju vara det som ramar in kroppen, så mer axlar och mindre bröst:).. Nu ser man inte hur framsidan ser ut, så man kan bara gissa.. Skulle vilja se nån bild på framsida..
    Hur ser benen ut??
    Vad är ditt mål?

Annars så är det bara att träna hårt, tungt och äta massor..

Mvh. Lisa!!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.