Home › Forums › Medlemsbilder › En bit på vägen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 oktober, 2007 at 20:03 #843526Anonym anvandareMemberlisa_dragon wrote:Bra kämpat! Men du måste prioritera baksida axlar tror jag.. Tycker det är ”tomt” där.. Även axlarna generellt..
Axlarna ska ju vara det som ramar in kroppen, så mer axlar och mindre bröst:).. Nu ser man inte hur framsidan ser ut, så man kan bara gissa.. Skulle vilja se nån bild på framsida..
Hur ser benen ut??
Vad är ditt mål?Annars så är det bara att träna hårt, tungt och äta massor..
Mvh. Lisa!!
Att axlarna är min i särklass sämsta muskelgrupp är jag medveten om. Kan inte göra så mycket mer än att fortsätta köra på. Jag glömde fota framsidan och nu har jag ingen kamera
Benen ser väl okej ut, har däremot inga gamla bilder att jämföra med
3 oktober, 2007 at 23:33 #843527Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Bra struktur på kollaget, lätt att fatta vad som är vad.:frust:
MVH
Vad är det som är så svårt står ju datum på bilderna
4 oktober, 2007 at 08:15 #843528Anonym anvandareMemberKIMBO wrote:Vad är det som är så svårt står ju datum på bildernaPrecis!
Mera axlar, kan vi båda behöva! :up: Kötta på thomas.R!
MVH,
Mina4 oktober, 2007 at 10:03 #843529Anonym anvandareMemberDu ser ut att fått bra resultat men
Prioritera alla muskelgrupper även baksida axlar. Är lite tidigt att börja prioritera olika musklegrupper endligt min mening i alla fall.4 oktober, 2007 at 16:35 #843530Anonym anvandareMembermikaelf wrote:Marcus och Thomas, jag kom precis på vad som var problemet…Hjärnan läser från övre vänster hörn till höger, ända till slutet på skärmen/bilden eller textraden i fråga…
Alltså läser jag:
1. latsspread,
2. latsspread, ok, han har gått ner i vikt, cool.
3. Vad fan hände nu!?Detta utesluter visserligen inte min retardations-gen som kanske ligger latent och spökar hos mig.
”hjärnan läser” är väl en sanning med modifikation, de flesta västerländska hjärnorna gör det kanske
En kul annekdot var när ett bakfyllepiller lanserades i mellanöstern (där man läser från andra hållet), hela reklamen var visuellt upplagd.
Första bilden från vänster en väldigt bakis person, bilden i mitten var ett piller och bilden till höger en person som mår helt vanligt
5 oktober, 2007 at 23:19 #843531Anonym anvandareMemberthomas.R wrote:Jag glömde fota framsidan och nu har jag ingen kamera:up:
6 oktober, 2007 at 06:50 #843532Anonym anvandareMemberthomas.R wrote:Tänkte fiska lite kommentarer 😮Du har blivit ganska fet tycker jag. Jag ser inte så stor skillnad på den första och sista bilden.
7 oktober, 2007 at 20:48 #843533Anonym anvandareMemberPierriewargen wrote:Du har blivit ganska fet tycker jag. Jag ser inte så stor skillnad på den första och sista bilden.Då är du antingen blind eller dum i huvudet. Kanske både och. Den första bilden är även tagen närmre kameran.
8 oktober, 2007 at 08:02 #843534Anonym anvandareMemberSyvertsen : Chilla med attityden lite, man måste inte kommentera varenda tråd…
Thomas : Skit i att bulka, se bara till att äta tillräckligt. Deffa kan du göra om några år. Det är min åsikt iallafall.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.