En exilsvensks bekännelser

Home Forums Medlemsbilder En exilsvensks bekännelser

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 598 total)
  • Author
    Exilsvensk wrote:
    Tack! :) Hunden är en blandning av boxer och dobermann, men ser ut lite som en rhodesian i kroppen ja.

Häftig blandras. :D
    Jättefin.;)

va står det på tatueringen på din rygg, exilsvensk? lr vad föreställer det?

AlexSingh wrote:
    va står det på tatueringen på din rygg, exilsvensk? lr vad föreställer det?

Det står mitt förnamn.

:)

Exilsvensk wrote:
    Det står mitt förnamn.

:)

Den tatueringen är sååå fin! Jag är riktigt avundsjuk…

Paula: fattar inte hur nån kan måla så snyggt asså! ’

hoppas all lycka i framtiden till exilsvensk! :emo-thumb

Peewaj wrote:
    hoppas all lycka i framtiden till exilsvensk! :emo-thumb
    SandraJ wrote:
    Den tatueringen är sååå fin! Jag är riktigt avundsjuk…

Tack :)

Äntligen tillbaka till vardagen igen! Efter nästan två veckor utan träning men med duktiga mängder av fet mat och öl…
    Har gått upp från 85 till 88-89 kg. Men det är mest vätska tror jag, så det borde gå relativt fort att bli av med.

Dagsformen på det värsta:

[img=http://www.zneakers.no/david/formen0731.jpg]

Fy fasen vad formen ändras asså, är ju sjukt, akn ju ändras efter nån dag bara.. Hur mycket vatten å så man har.. Men men man vet ju hur du sett ut i toppfom;)

Ja du Höök de var en hård vecka å de känns nu kan jag låva.
    Men nu e det bara å dra iväg å träna å lägga spriten på hyllan ett tag.
    Tack för senast å kör hårt nu mannen!

TJena David

du skriver i din träningsdagbok att den enda cardio träning du har är 1 timma morgon promenader och att du springer 3km 2ggr i veckan.
    är det verkligen allt? (förutom dom vanliga gåturerna med hunden)

Asal wrote:
    TJena David

du skriver i din träningsdagbok att den enda cardio träning du har är 1 timma morgon promenader och att du springer 3km 2ggr i veckan.
    är det verkligen allt? (förutom dom vanliga gåturerna med hunden)

Ja, i våras var det det jag körde.

Exilsvensk wrote:
    Ja, i våras var det det jag körde.

Otroligt hög intensitet på dom 3 km antar jag?

nutz wrote:
    Otroligt hög intensitet på dom 3 km antar jag?

Hehe… Nej inte direkt.. Eller på sätt och vis eftersom jag har så dålig kondis. Så jobbigt blev det… Men jag sprang inte så ofta mot slutet. Var alltid för sliten av benträningen för att orka med det. Gick hellre en extra timme med jycken istället.

Tycker inte man ska överdriva med cardion i början av en diet, jag brukar höja cardion och sänka kalorierna sakta med två veckors intervaller beroende på vad man får för resultat. Känns onödigt att börja med att köra 7+ timmar cardio i veckan redan från början, då har man inget att justera framåt slutet och det går lätt till överdrift.

David.

vet du hur mycket % fett du gick ner bara genom morgon promenaderna och joggnings turerna sen i våras? du vägde väl vad 87 eller nåt i början?

du har ju inte gått ner så himla mycket i vikt så jag antar att det mesta av fettet har omvandlats till muskler.??

jag har inte tittat så noga på din träningsjournal men kör du nån cardio över huvud taget nu?

hälsningar!

Hmm.. Lite svårt att säga hur många fettprocent jag tappade av dem. Tror jag vägde runt 88-89 när jag började deffen. Nu har jag ju haft två veckors aktiv dekadens med öl och pizza… Så då har det inte blivit så mycket cardio direkt. Men nu är jag tillbaka hemma och är inne i vardagsrutinerna igen, och då går jag rätt mycket. Blir någon timme på morgonen och kanske en halvtimme-timme efter träning (lång väg hem från gymet…). Och oftast en längre tur med vovven senare på kvällen.
    I våras körde jag mest löpningen i början av deffen för att få igång förbränningen. Prövar att simma någon timme en gång i veckan med en kompis, men det brukar bli lite så där med det…

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 598 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.