En exilsvensks bekännelser

Home Forums Medlemsbilder En exilsvensks bekännelser

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 598 total)
  • Author

Dagsformen:

[img=http://www.zneakers.no/david/formen0408.jpg]

Exilsvensk wrote:
    Dagsformen:

[img=http://www.zneakers.no/david/formen0408.jpg]

Fan, hur mycket har du tappat nu när du gått av ?

Exakt vad åt du under de här två veckorna..? ”Vätskan” borde vara borta vid det här laget. Om inte så ser det ut som om du lyckades åstadkomma orimligt mycket skada under en sådan kort period.

Mjao wrote:
    Fan, hur mycket har du tappat nu när du gått av ?

Två veckor med öl, choklad och pizza gör inte under för formen.

Grandmaster wrote:
    Exakt vad åt du under de här två veckorna..? ”Vätskan” borde vara borta vid det här laget. Om inte så ser det ut som om du lyckades åstadkomma orimligt mycket skada under en sådan kort period.

Åt väl relativt ”normal” mat. Med en del pizzor, och duktigt mycket choklad. Och öl… Köpte bl.a. alla nya choklad- och godissorter som kommit ut i Sverige det senaste året som jag inte varit hemma och svullade i mig på en dag. Men så mycket skada är det väl inte tal om. Tillbaka i form om en vecka eller två tänker jag…

Asal wrote:
    David.

du har ju inte gått ner så himla mycket i vikt så jag antar att det mesta av fettet har omvandlats till muskler.??

hälsningar!

Fett kan inte ”omvandlas” till muskler.

Exilsvensk wrote:
    Åt väl relativt ”normal” mat. Med en del pizzor, och duktigt mycket choklad. Och öl… Köpte bl.a. alla nya choklad- och godissorter som kommit ut i Sverige det senaste året som jag inte varit hemma och svullade i mig på en dag. Men så mycket skada är det väl inte tal om. Tillbaka i form om en vecka eller två tänker jag…

Så pass. Nåja, du ska verkligen ha cred för att du postar bilder på förfallet, jag tror inte många hade gjort det. Jag tror inte heller det är några problem att relativt snabbt återgå till den förra formen, om det nu är din önskan.

Grandmaster wrote:
    Så pass. Nåja, du ska verkligen ha cred för att du postar bilder på förfallet, jag tror inte många hade gjort det. Jag tror inte heller det är några problem att relativt snabbt återgå till den förra formen, om det nu är din önskan.

Hehe… Det är definitivt min önskan. Motivationen ökar för var dag som går nu så det bör inte ta så lång tid att komma tillbaka till, och förbi, den tidigare formen. :)

Benjamin wrote:
    Fett kan inte ”omvandlas” till muskler.

stämmer…

men det kan omvandlas till energi med hjälp av en viss enzym.. och med energi så bygger kroppen muskler..

så det stämmer NÄSTAN att fett kan omvandlas till muskler LOL:ph34r:

men åh det var ju så jag menade, onödig att förklara hela grejen juh!

Skenderbeu wrote:
    stämmer…

men det kan omvandlas till energi med hjälp av en viss enzym.. och med energi så bygger kroppen muskler..

så det stämmer NÄSTAN att fett kan omvandlas till muskler LOL:ph34r:

Tänkte förolämpa din intelligens, men klockan är bara 11 så jag måste vara snäll. Du har fel och ditt sätt att resonera är efterblivet.

:D

Grandmaster wrote:
    Tänkte förolämpa din intelligens, men klockan är bara 11 så jag måste vara snäll. Du har fel och ditt sätt att resonera är efterblivet.

du läste inte där det stog LOL eller så kanske du inte vet vad det står för;)

Grandmaster wrote:

:D :D :D

Skenderbeu wrote:
    du läste inte där det stog LOL eller så kanske du inte vet vad det står för;)

Så du menar alltså att du skämtade?

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 598 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.