En exilsvensks bekännelser

Home Forums Medlemsbilder En exilsvensks bekännelser

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 598 total)
  • Author

Finns väll inte mycket mer att säga som inte redan sagts när det gäller beröm så jag får väll klaga istället :D

Tycker du har en perfekt fysik till 95%, de sista 5% tycker jag saknas på triceps. Vet ej om du håller med och det är kanske så att de ej kommer till sin rätt på bilderna du postar så posta gärna en ny tricepsbild!

Lycka till!

crashy wrote:
    Finns väll inte mycket mer att säga som inte redan sagts när det gäller beröm så jag får väll klaga istället :D

Tycker du har en perfekt fysik till 95%, de sista 5% tycker jag saknas på triceps. Vet ej om du håller med och det är kanske så att de ej kommer till sin rätt på bilderna du postar så posta gärna en ny tricepsbild!

Lycka till!

Tackar!

Ja, förutom ben och vader, så är triceps det jag prioriterar mest. :)

Blev intervjuad av ett norskt forum:
    [http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=intervju&fname=060926_davidhook http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=intervju&fname=060926_davidhook%5D

:D

Tavlan i dagsläget, i stort sett klar…….blir skumt ljus på kortet, blixten tar bort småpillet och den är mörkare i verkligheten…..det är svårt att måla hud, med alla skuggor och djup….svårt att göra din rygg rättvis David! Ska peta lite till och fylla i tatueringen lite mer också.
    Kämpa sista dagarna nu och jag håller tummarna för en vinst i helgen!! :wazzup:

Paula wrote:
    Tavlan i dagsläget, i stort sett klar…….blir skumt ljus på kortet, blixten tar bort småpillet och den mörkare i verkligheten…..det är svårt att måla hud, med alla skuggor och djup….svårt att göra din rygg rättvis David! Ska peta lite till och fylla i tatueringen lite mer också.

grymt bra målat Paula :emo-thumb väldigt nice estetiskt bild

emiladrian wrote:
    grymt bra målat Paula :emo-thumb väldigt nice estetiskt bild

håller med :emo-thumb skit snyggt

tusen tack emiladrian och anna1:)

Paula wrote:
    Tavlan i dagsläget, i stort sett klar…….blir skumt ljus på kortet, blixten tar bort småpillet och den är mörkare i verkligheten…..det är svårt att måla hud, med alla skuggor och djup….svårt att göra din rygg rättvis David! Ska peta lite till och fylla i tatueringen lite mer också.

Otroligt bra! :D Jag är imponerad! :up:

Exilsvensk wrote:
    Otroligt bra! :D Jag är imponerad! :up:

Du får den extra billigt endast 20,000 sek ;)

Paula har verkligen pensel känslan :)

tackar David, och tack en gång till för att du fixade det andra =) :emo-thumb

vanessa: :pop: kom hit ska jag måla dig på näsan

Tänkte egentligen att jag inte skulle lägga ut några bilder innan söndag, men ett litet utsnitt kan jag bjuda på. Taget imorse, innan påbörjad vätsketömning och karboladdning:

[img=http://www.zneakers.no/david/formen10052.jpg]

Det man ser, ser jäkligt bra ut:nod
    Lycka till:up:

vilken grymt bra fysik! :)

Ådror på bröstet? Ditt svin! :D

Lycka till med tävlingen. :up:

Tackar tackar :)

Sjukt kul att se hur formen förändras de här dagarna. Har tappat en del vätska nu sen igår, och trycket bara ökar… :)

Lycka till, du har grym fysik :up:

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 598 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.