Home › Forums › Medlemsbilder › En exilsvensks bekännelser
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 juni, 2006 at 14:12 #344398Anonym anvandareMemberExilsvensk wrote:En till från idag. Lite ”Frank Zane wannabe” pose…:
Kan vi få se en vakuum-pose också?
Mkt snyggt bygge för övrigt
19 juni, 2006 at 17:23 #344399Anonym anvandareMembertycker det ser grymt bra ut. när ska du upp på scen? om du nu har tänkt att tävla
19 juni, 2006 at 20:04 #344400Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Exilsvensk ser bra ut …bra hårdhet och jämt utvecklad massa :emo-thumbBC-MAN wrote:grymt snygg fysik:up:Hightower wrote:Ser riktigt bra ut! du har möjligtvis inte lust att dela med dig ditt tränings/matschema?!Tack!
Hightower: Mer info om träningen och maten finner du i journalen på kolozzeum: [http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=68697 http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=68697%5D
Alm wrote:Nice fysik men jag tycker triceps ser ut att släpa rejält, det är min åsikt.Tack! Triceps släpar ja, men rejält vet jag inte om de gör… Men de skall prioriteras hårt tillsammans med hamstrings och vader från hösten kan jag lova…
Mattias Hallberg wrote:Kan vi få se en vakuum-pose också?
Mkt snyggt bygge för övrigtHehe… Ja, den ser man inte ofta nu för tiden. Skulle vilja se f.ex. Coleman göra den…
19 juni, 2006 at 20:13 #344401Anonym anvandareMemberDessan wrote:tycker det ser grymt bra ut. när ska du upp på scen? om du nu har tänkt att tävlaPia Marlèn Johnsen wrote:Lookin` Good :emo-thumb
Burde absolutt vurdere å stille !Tack
Skall tävla till hösten! Blev medlem i klubb idag, (Partner Gym här i Oslo). Och debuten tror jag blir på NM (Norska Mästerskapen) 7-8 oktober.
19 juni, 2006 at 20:31 #344402Anonym anvandareMemberEn till side triceps som kanske blev lite bättre:
[img=http://www.zneakers.no/david/poser/sidetric2.jpg]En till side chest:[img=http://www.zneakers.no/david/poser/sidechest2.jpg]
19 juni, 2006 at 20:34 #344403Anonym anvandareMemberExilsvensk wrote:TackSkall tävla till hösten! Blev medlem i klubb idag, (Partner Gym här i Oslo). Och debuten tror jag blir på NM (Norska Mästerskapen) 7-8 oktober.
fan va gött, tänker du hålla formen till dess då
och fortsätta deffa eller ?19 juni, 2006 at 20:45 #344404Anonym anvandareMemberjwallin wrote:fan va gött, tänker du hålla formen till dess då
och fortsätta deffa eller ?Tänkte hålla formen ungefär där den är nu ja +- något kilo eller två, så blir det några veckors formtoppning inför tävling sen. Jävligt skönt att slippa stressa med deffen inför första tävlingen… Och istället kunna lägga allt fokus på att jobba med svaga punkter (triceps, hamstrings, vader) och posering, etc.
19 juni, 2006 at 20:47 #344405Anonym anvandareMemberEn lite mer ”casual” pose…
[img=http://www.zneakers.no/david/casual1806.jpg]
19 juni, 2006 at 21:13 #344406Anonym anvandareMemberAlltid kul o va i bra form på sommarn, men blir det inte lite väl jobbigt o hålla den formen du har nu hela sommarn? inte fysiskt utan psykiskt när polarna är ute o grillar o dricker öl etc… eller tar en glass i värmen
Sen tycker jag personligen att man aldrig ska ligga mer än max 5-6 kg (olika beroende av vikt givetvis) från toppform, har aldrig förstått det där med att se ut som en julgris på vintern o sen va ute o gå morronpromenader o slita hela våren… o de värsta är ju att majoriteten som gör så aldrig någonsin kommer sätta sin fot på en scen.19 juni, 2006 at 21:26 #344407Anonym anvandareMembershejt va du har utvecklats från att du började lägga ut pix. grattulerar o tappa inte detta nu
19 juni, 2006 at 22:05 #344408Anonym anvandareMemberSkogshuggarn wrote:Alltid kul o va i bra form på sommarn, men blir det inte lite väl jobbigt o hålla den formen du har nu hela sommarn? inte fysiskt utan psykiskt när polarna är ute o grillar o dricker öl etc… eller tar en glass i värmen
Sen tycker jag personligen att man aldrig ska ligga mer än max 5-6 kg (olika beroende av vikt givetvis) från toppform, har aldrig förstått det där med att se ut som en julgris på vintern o sen va ute o gå morronpromenader o slita hela våren… o de värsta är ju att majoriteten som gör så aldrig någonsin kommer sätta sin fot på en scen.Hehe.. Jag har inga vänner längre så det är inget problem…
Så länge man är seriös den större delen av tiden så gör ju inte ett par utsvävningar inimellan så mycket. Värre är det ju om man bara kopplar helt ur och lever flera veckor på bara öl och kebab…
Helt enig om bulk. Inte så sunt för kroppen att gå upp och ned så mycket. Ger heller inga fördelar för träningen att väga 10-20 kg mer under vintern. Då jag var ”fetare” (runt 100 kg) var jag generellt tröttare och orkade inte träna lika mycket och hårt som nu i bättre form.deffadkille wrote:shejt va du har utvecklats från att du började lägga ut pix. grattulerar o tappa inte detta nuThanks! Nej, formen skall bara förbättras från det här.
19 juni, 2006 at 22:24 #344409Anonym anvandareMemberExilsvensk wrote:TackSkall tävla till hösten! Blev medlem i klubb idag, (Partner Gym här i Oslo). Och debuten tror jag blir på NM (Norska Mästerskapen) 7-8 oktober.
Kul! Lycka till med debuten då
19 juni, 2006 at 22:46 #344410Anonym anvandareMemberJättestort lycka till i oktober!
Roligt att du bestämde dig för att tävla! Det kommer nog
gå riktigt fint med din balanserade och estetiska fysik!Tummen upp!:up:
Ha kul och ge järnet!
:drinks:19 juni, 2006 at 23:55 #344411Anonym anvandareMemberÄ ju alltid kul o va i bra form, men sista veckan på dieten då va man allt lite mattare i kroppen, även om träningspassen gick sjukt bra ändå
Jag har aldrig varierat min kost så mycke eller provat så många olika matvarianter som under dieten. Jag älskar dietmaten
Dock så skulle man ju bli ruinerad av att leva på dietmat hela tiden, protein kostar ju klöver så viss återgång till mer ”normal” mat får det väll bli fram tills det ska dras igång på nytt.Kör du mycke konditionsträning oxå?
Eller blir det bara bicepsträning fram till tävlingsdax:)20 juni, 2006 at 00:04 #344412Anonym anvandareMemberSkogshuggarn wrote:Ä ju alltid kul o va i bra form, men sista veckan på dieten då va man allt lite mattare i kroppen, även om träningspassen gick sjukt bra ändå
Jag har aldrig varierat min kost så mycke eller provat så många olika matvarianter som under dieten. Jag älskar dietmaten
Dock så skulle man ju bli ruinerad av att leva på dietmat hela tiden, protein kostar ju klöver så viss återgång till mer ”normal” mat får det väll bli fram tills det ska dras igång på nytt.Kör du mycke konditionsträning oxå?
Eller blir det bara bicepsträning fram till tävlingsdaxJag har blivit grymt förtjust i den maten jag äter nu. Skall nog bara fortsätta käka ungefär samma året runt, bara variera kolhydraterna lite upp och ned. Bor ju i Norge, så jag vet allt om dyrt kött förresten… I Sverige är det ju gratis om man jämför med här.. Men tonfisk är billigt då.. Dock brukar jag mest leva på kyckling, grönsaker och frukt. Och en hel del Cottage Cheese (Keso).
Har ju en ”kardio-assistent”:
[img=http://www.zneakers.no/david/poser/jackochjag.jpg]Så det blir mycket gående på dagarna.. Går väl i alla fall 2 timmar om dagen i snabb takt. Sen prövar jag att simma någon dag i veckan. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.