Home › Forums › Medlemsbilder › En exilsvensks bekännelser
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 december, 2006 at 14:49 #344713Anonym anvandareMemberArmèn wrote:Ja Ollon, jag e avis på David Örn och hans whiskydrickande hund och taekwondospark och 5000 sidors ”bekännelse”.:emo-thumb
:worship:
seriöst…detta är fan inte lunarstorm! så lite hugg tycker jag allt är på sin plats
9 december, 2006 at 14:58 #344714Anonym anvandareMemberoath5 wrote::worship:seriöst…detta är fan inte lunarstorm! så lite hugg tycker jag allt är på sin plats
Nu får ni fan skärpa er. Gå tillbaka och läs inläggen som det här handlar om innan du yttrar dig. Jag raggar då fan inte på någon här.
Warrior och henkebenke: Tack
9 december, 2006 at 15:02 #344715Anonym anvandareMemberExilsvensk wrote:Nu får ni fan skärpa er. Gå tillbaka och läs inläggen som det här handlar om innan du yttrar dig. Jag raggar då fan inte på någon här.Warrior och henkebenke: Tack
jag syftar på annaheteron’s inlägg….
9 december, 2006 at 15:07 #344716Anonym anvandareMemberoath5 wrote:jag syftar på annaheteron’s inlägg….Då citerade du fel inlägg.
9 december, 2006 at 15:08 #344717Anonym anvandareMemberExilsvensk wrote:Då citerade du fel inlägg.jag citerade Arméns inlägg som jag tyckte var lite halvroligt
9 december, 2006 at 15:54 #344718Anonym anvandareMemberoath5 wrote:jag syftar på annaheteron’s inlägg….de var väl ett roligt inlägg me glimten i ögat, kul att ge komplimanger på olika sätt!
kör hårt exil! bra att du dricker whisky, för ens eget samvete:emo-thumb
9 december, 2006 at 16:15 #344719Anonym anvandareMemberandrasidan wrote:de var väl ett roligt inlägg me glimten i ögat, kul att ge komplimanger på olika sätt!kör hårt exil! bra att du dricker whisky, för ens eget samvete:emo-thumb
Hehe.. Tack. Blir nog en del whisky ikväll tror jag. Skall fira en god kompis som just flyttat hem till Oslo igen efter att ha läst till kiropraktor i Australien i fem år. Perfekt att ha en kiropraktor i vänskapskretsen när man är så skadad som jag är…
9 december, 2006 at 17:02 #344720Anonym anvandareMemberandrasidan wrote:de var väl ett roligt inlägg me glimten i ögat, kul att ge komplimanger på olika sätt!Knappast
9 december, 2006 at 17:39 #344721Anonym anvandareMemberJätte snygg fysik du har!wow! Ska du tävla i CBB eller? Sorry om du redan svarat på det tidigare, för lång tråd att läsa igen:) Kör hårt:up:
10 december, 2006 at 01:29 #344722Anonym anvandareMemberArmèn wrote:Ja Ollon, jag e avis på David Örn och hans whiskydrickande hund och taekwondospark och 5000 sidors ”bekännelse”.:emo-thumb
10 points10 december, 2006 at 03:45 #344723Anonym anvandareMemberArmèn wrote:HAHAHAHAHA
DU kanske inte förstår humorn, du bor ju i Norge. Jag vet att du inte heter Örn i efternamn, du heter Gam.Dricker inte hunden whisky alltså? Jag trodde fan det, att hunden ligger i soffan med tassarna i kors, tar sig en sup av din fina single malt, medans du ligger naken på björnfällen o nån het brud från body målar av dig. Lr så målar du av dig själv. Jag trodde verkligen att det var så. Förlåt.
Jag ska ändra mitt inlägg:
Fy fan vilken sjysst kropp, jag önskar jag kunde se ut så en dag;) Snacka om förebild! Vad ligger dina stats på, bänk, mark o böj?
Vilket protein använder du? Tacksam för svar!MVH / Benèt
Ärligt talat, ”Benèt”/”Armèn”. Vad har jag gjort dig? Det här är inte humor, det är bara förolämpningar. Vem fan är du, och vad i helvete har jag gjort dig för ont?
10 december, 2006 at 03:49 #344724Anonym anvandareMemberAnne wrote:Jätte snygg fysik du har!wow! Ska du tävla i CBB eller? Sorry om du redan svarat på det tidigare, för lång tråd att läsa igen:) Kör hårt:up:Hej och tack. Har inte bestämt mig ännu om det blir CBB eller AF jag skall tävla i till våren.
10 december, 2006 at 04:08 #344725Anonym anvandareMemberArmèn wrote:HAHAHAHAHA
DU kanske inte förstår humorn, du bor ju i Norge. Jag vet att du inte heter Örn i efternamn, du heter Gam.Dricker inte hunden whisky alltså? Jag trodde fan det, att hunden ligger i soffan med tassarna i kors, tar sig en sup av din fina single malt, medans du ligger naken på björnfällen o nån het brud från body målar av dig. Lr så målar du av dig själv. Jag trodde verkligen att det var så. Förlåt.
Fy fan vilken sjysst kropp, jag önskar jag kunde se ut så en dag;) Snacka om förebild! Vad ligger dina stats på, bänk, mark o böj?
Armén Wartamian från Sollentuna.. Skulle du uppskatta om jag drev med ditt namn?
10 december, 2006 at 04:47 #344726Anonym anvandareMemberArmèn wrote:HAHAHAHAHA
Vilka förolämpníngar, tycker du inte att du tar ut dina agressioner på fel person? Din olyckliga barndom får du skylla på dina föräldrar.
10 december, 2006 at 05:24 #344727Anonym anvandareMemberArmèn wrote:HAHAHAHAHA
Vad fan är det för fel på dig, ditt jävla cp?
Har han knullat med din flickvän eller? Dela med dig till resten av forumet!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.