Home › Forums › Medlemsbilder › En exilsvensks bekännelser
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 december, 2006 at 08:35 #344728Anonym anvandareMemberArmèn wrote:HAHAHAHAHA
DU kanske inte förstår humorn, du bor ju i Norge. Jag vet att du inte heter Örn i efternamn, du heter Gam.Dricker inte hunden whisky alltså? Jag trodde fan det, att hunden ligger i soffan med tassarna i kors, tar sig en sup av din fina single malt, medans du ligger naken på björnfällen o nån het brud från body målar av dig. Lr så målar du av dig själv. Jag trodde verkligen att det var så. Förlåt.
Jag ska ändra mitt inlägg:
Fy fan vilken sjysst kropp, jag önskar jag kunde se ut så en dag;) Snacka om förebild! Vad ligger dina stats på, bänk, mark o böj?
Vilket protein använder du? Tacksam för svar!MVH / Benèt
Vi får be någon snäll administratör att radera bort Armén´s fylleinlägg i natt (inklusive detta). Att de sitter och gör sig löjliga i olika trådar där folk visar upp fina fysiker är en förkastlig och barnslig inställning. De verkar vilja tala om får oss att de tycker att forumet bara handlar om ryggdunkning. Men likt trotsiga tvååringar ska de absolut logga in och berätta för oss att de finns.
Vi får helt enkelt inte låtsats om Arméns tokiga beteende, men svälja vår stolthet och berömma om han sedan gör något bra. Det är ett klassiskt tips inom barnuppfostran.10 december, 2006 at 08:47 #344729Anonym anvandareMemberfrida wrote:Vi får be någon snäll administratör att radera bort Armén´s och Trazan´s fylleinlägg i natt (inklusive detta). Att de sitter och gör sig löjliga i olika trådar där folk visar upp fina fysiker är en förkastlig och barnslig inställning. De verkar vilja tala om får oss att de tycker att forumet bara handlar om ryggdunkning. Men likt trotsiga tvååringar ska de absolut logga in och berätta för oss att de finns.
Vi får helt enkelt inte låtsats om Arméns tokiga beteende, men svälja vår stolthet och berömma om han sedan gör något bra. Det är ett klassiskt tips inom barnuppfostran.+1
Lågt, och där försvann den (lilla) respekt som fanns.
Grattis trazan och armén – byt forum.
10 december, 2006 at 09:21 #344730Anonym anvandareMemberÄhh, man måste väl ha lite självdistans?
10 december, 2006 at 09:23 #344731Anonym anvandareMemberDet hör inte hemma här, fullkomligt meningslöst
10 december, 2006 at 09:32 #344732Anonym anvandareMemberDå har jag nog missat rubriken om att det är worship för hela slanten på denna bräda.
10 december, 2006 at 10:00 #344733Anonym anvandareMemberDavidN wrote:Det hör inte hemma här, fullkomligt meningslöst+1.
Så jävla idiotiskt.
Ibland blir man less på det här forumet.
10 december, 2006 at 10:13 #344734Anonym anvandareMemberfrida wrote:Vi får be någon snäll administratör att radera bort Armén´s och Trazan´s fylleinlägg i natt (inklusive detta). Att de sitter och gör sig löjliga i olika trådar där folk visar upp fina fysiker är en förkastlig och barnslig inställning. De verkar vilja tala om får oss att de tycker att forumet bara handlar om ryggdunkning. Men likt trotsiga tvååringar ska de absolut logga in och berätta för oss att de finns.
Vi får helt enkelt inte låtsats om Arméns tokiga beteende, men svälja vår stolthet och berömma om han sedan gör något bra. Det är ett klassiskt tips inom barnuppfostran.Hej Frida.
Ganska rolig analys du gjort av mig. Jag la in en bild som jag tyckte var lite kul i dagsformstråden. Att det skulle göra så mycket skada hade jag aldrig trott.
Att jag sedan ska ha gjort mig löjlig i andras trådar får du nog ta och förklara!
Tack och hej!
/m
p.s Sen är jag hellre 2 år i sinnet än 100 år!
10 december, 2006 at 10:24 #344735Anonym anvandareMemberSalus wrote:Då har jag nog missat rubriken om att det är worship för hela slanten på denna bräda.Det är absolut inte worship som råder på BODY, det står klart och tydligt att kritik är fullt tillåten och hör till. (läs ordningsreglerna).
Dock är det kritik av träning, poser, kost och annat träningsrelaterat.Att tjafsa i trådar, och fylla ut dem med otillhörande nonsens däremot, är inte tillåtet.
10 december, 2006 at 11:17 #344736Anonym anvandareMemberArmèn wrote:Skriver man inte ”ser bra ut, jag e kär, jag vill se ut så ” etc, då hör man inte hemma här lixom..Behöver jag kommentera detta? Konstruktiv kritik mottas gärna. Men förolämpningar hör inte hemma.
Armèn wrote:Vi lever i en demokrati, jag får väl skriva vad fan jag vill..börjar Mr Höök gråta tillsammans med sina fans, så kanske ni inte ska hänga på ett allmänt forum.Fel. Du får inte skriva ”vad fan du vill”. Du skall hålla dig till forumets regler och riktlinjer.
Armèn wrote:HAHAHHAHAHAHAHA Det var ju roligt..jag drev ju med mitt eget namn i mitt inlägg…fan skaffa dig ett liv med lite självdistans o humor..du verkar fan totalt grå.Nej, det var inte roligt.
Armèn wrote:Förövrigt ser jag inte förolämpningarna? Förolämpade jag din hund? Den dricker inte whisky alltså? Sorry!Jag behöver väl knappast kommentera denna.
Armèn wrote:Jag e väl avis på din kropp, jag ska skärpa mig sorry. Förövrigt heter jag Armèn Vartanian, varför skulle jag då driva med namnet David Höök? Självdistans my friends Vore ungefär som att heta Linda Rosing och kritisera Einstein för avsaknad av intelligens..Du liknar alltså mig med Linda Rosing, och dig själv med Einstein. Ödmjukt. Tror du förresten Einstein skulle stava liksom ”lixom”, och också ”oxå”? Och för att svara på din fråga här: ja, varför skall du egentligen driva med mitt efternamn?
Armèn wrote:Vad har då whisky att göra i en tråd som ska handla om fysik?
Början man skriva en massa annat trams och vill visa ett brett spektrum av intressen och kunskap, som whisky och konst, så måste man väl kunna ta ett skämt med glimten i ögat oxåHär motsäger du dig själv angående självdistans.
10 december, 2006 at 14:09 #344737Anonym anvandareMemberHaha, Armèn maler på i gammal god form. Stundtals jättekul stundtals bara tråkigt.
Roligaste hitills är dock hur du exilsvensk kan få ”Vore ungefär som att heta Linda Rosing och kritisera Einstein för avsaknad av intelligens..”
Till att bli en förolämpning mot dig Humor på hög nivå.
Det han menar är att det vore lika jävla dumt att driva med ditt namn när han själv har ett relativt underhållande namn, som det vore att om man vore (inte du) Linda Rosing hålla på och kritisera Einstein (inte Armèn) för att han är korkad. För att förklara ännu mer så menar han alltså att Linda Rosing är korkad (till skillnad från Einstein) och man bör kanske inte kasta sten i ett glashus.10 december, 2006 at 14:21 #344738Anonym anvandareMemberKvicket wrote:Haha, Armèn maler på i gammal god form. Stundtals jättekul stundtals bara tråkigt.
Roligaste hitills är dock hur du exilsvensk kan få ”Vore ungefär som att heta Linda Rosing och kritisera Einstein för avsaknad av intelligens..”
Till att bli en förolämpning mot dig Humor på hög nivå.
Det han menar är att det vore lika jävla dumt att driva med ditt namn när han själv har ett relativt underhållande namn, som det vore att om man vore (inte du) Linda Rosing hålla på och kritisera Einstein (inte Armèn) för att han är korkad. För att förklara ännu mer så menar han alltså att Linda Rosing är korkad (till skillnad från Einstein) och man bör kanske inte kasta sten i ett glashus.Jag ser den nu ja. Min kraftigt bakfulla hjärna klarade inte att tolka den sättningen riktigt tidigare idag. Men sak samma. Att han har ett namn som är lätt att göra sig lustig över rättfärdigar inte att han helt omotiverat kallar mig ”örn” och ”gam”. Det är på sandlådenivå.
10 december, 2006 at 15:05 #344739Anonym anvandareMemberFör att han uppenbarligen inte förstod?
Svårt att hitta en bättre anledning.10 december, 2006 at 15:13 #344740Anonym anvandareMemberKul. Verkligen.
Kan någon moderator vara så vänlig att rensa denna tråd för barnsligheter nu.
10 december, 2006 at 15:57 #344741Anonym anvandareMemberNågon som begriper vad folket bråkar om kanske kan rensa denna tråd och sedan flytta den från papperskorten…
11 december, 2006 at 00:16 #344742Anonym anvandareMemberTror jag vet vad som hänt ungefär:
Armèn är en trevlig kille, som haft det lite jobbigt en tid. Han har alldeles för mycket pengar och en hel del tid att slå ihjäl. Mixar man detta med lite sprit och en lite bisarr humor och en smula behov av att se till att saker händer för att minska inneboende frustration och lite irritation gentemot vissa personer, så blir det så här.
Exilsvensken är väl helt oskyldig och övriga har väl mest hängt på. Är det värt mödan att rensa? Låt exilsvensken starta ny tråd och så håller vi ögonen på Vartanian om han klampar in i den nya tråden, tycker jag känns någorlunda klokt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.