Home › Forums › Medlemsbilder › En exilsvensks bekännelser
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2006 at 00:22 #344743Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Exilsvensken är väl helt oskyldig och övriga har väl mest hängt på. Är det värt mödan att rensa? Låt exilsvensken starta ny tråd och så håller vi ögonen på Vartanian om han klampar in i den nya tråden, tycker jag känns någorlunda klokt.
Låter helt ok – jag meddelar honom + ger honom det han postat hitintills i tråden.
11 december, 2006 at 00:26 #344744Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Tror jag vet vad som hänt ungefär:Armèn är en trevlig kille, som haft det lite jobbigt en tid. Han har alldeles för mycket pengar och en hel del tid att slå ihjäl. Mixar man detta med lite sprit och en lite bisarr humor och en smula behov av att se till att saker händer för att minska inneboende frustration och lite irritation gentemot vissa personer, så blir det så här.
Exilsvensken är väl helt oskyldig och övriga har väl mest hängt på. Är det värt mödan att rensa? Låt exilsvensken starta ny tråd och så håller vi ögonen på Vartanian om han klampar in i den nya tråden, tycker jag känns någorlunda klokt.
Det roliga är ju att jag vet exakt vad Armèn stör sig på eftersom jag stör mig på samma sak. Människor som finns på alla forum och enbart är där för att posta bilder på sig själva (samma bilder kommer på BODY, Kolo, iform etc etc). Vad driver dessa dårar? Konstant sökande efter bekräftelse. Det blir bara…patetiskt.
Exilsvensken kommer garanterat börja grina om vi tar bort hans tråd. Tänk på alla miljontals bilder som då bara kommer att förekomma på 518 istället för 519 träningsforum där folk säger hur bra han är:(
Jag vill banna alla dessa bildtöntar…[/b]
11 december, 2006 at 00:26 #344745Anonym anvandareMemberFast å andra sidan är det ju ett halvårs inlägg som försvinner isf, första posten är från 18 juni…
11 december, 2006 at 11:16 #344746Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Det roliga är ju att jag vet exakt vad Armèn stör sig på eftersom jag stör mig på samma sak. Människor som finns på alla forum och enbart är där för att posta bilder på sig själva (samma bilder kommer på BODY, Kolo, iform etc etc). Vad driver dessa dårar? Konstant sökande efter bekräftelse. Det blir bara…patetiskt.Exilsvensken kommer garanterat börja grina om vi tar bort hans tråd. Tänk på alla miljontals bilder som då bara kommer att förekomma på 518 istället för 519 träningsforum där folk säger hur bra han är:(
Jag vill banna alla dessa bildtöntar…[/b]
Så sant, så sant, men tydligen har vi skapat ännu en fristad för dessa varelser, vare sig vi gillar det eller inte. Som en jämförelse finns det rätt många tävlande som jag skulle vilja ”banna” från scenen, eftersom de enbart söker bekräftelse och egentligen inte är intresserade av att tävla i egentlig mening. Det är nog bara att gilla läget även om man inte gillar läget.
11 december, 2006 at 11:19 #344747Anonym anvandareMemberJag vill bara säga att Exilsvensken har snygg kropp och han får posta hur många bilder han vill för min del. Visst är det genomskinligt att han bara vill ha beundran, men ändå…
11 december, 2006 at 18:13 #344748Anonym anvandareMemberJag har fått PM från en frida. Tydligen inte den frida, dock… Någon som pallar?
(Jag gör det inte.)Quote:Hej Nina!Du är inte den första som blandar ihop mig och frida.
Frida som tävlade är Frida Mårtensson och vi jobbar tillsammans.Det var Magnus Branzen som lade den i papperskorgen igår tråden. Tror att exilsvensk också bett er att rensa hans tråd. Men jag tror absolut att han vill ha kvar sin tråd, men utan alla påhopp från Armén som hamnade där igår. Det var riktig pajkastning
Tänk vad folk kan skriva elaka saker då man inte har ngn öga för öga framför sigTycker ni ska ge tillbaks tråden till exilsvensk, med inlägg som ni som administratörer inte godkänner – bortrensade.
Hälsar frida S
18 december, 2006 at 16:20 #344749Anonym anvandareMemberFanns det någon som förstår vilka inlägg som är påhopp och vilka som är rationella poster?
18 december, 2006 at 17:22 #344750Anonym anvandareMemberDen här tråden är nu rensad. Den som tvingar mig att rensa den igen kommer att få en offseason-bild på mig skickad till sig eller något annat som permanent förstör synen:evil:
Om ni vill bråka kan ni väl åtminstone göra det i en enda lååååång post så jag slipper radera så många?:friends:
Allvarligt talat: Inget mer bråk i tråden tack.
19 december, 2006 at 00:53 #344751Anonym anvandareMemberHehe… Tack Andreas
Dagsformen. Skall försöka hålla mig runt den här formen fram till slutet av januari / början på februari då deffen startar för tävlingar i april. Första helgen i Västerås, andra i Sandefjord, tredje i Oslo.
[img=http://www.davidhook.no/david/dagsform_20061218_1.jpg][img=http://www.davidhook.no/david/dagsform_20061218_2.jpg]
19 december, 2006 at 01:15 #344752Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Den här tråden är nu rensad. Den som tvingar mig att rensa den igen kommer att få en offseason-bild på mig skickad till sig eller något annat som permanent förstör synen:evil:Om ni vill bråka kan ni väl åtminstone göra det i en enda lååååång post så jag slipper radera så många?:friends:
Allvarligt talat: Inget mer bråk i tråden tack.
Jag lovar att inte logga in på Body efter att ha druckit tequila 😮
19 december, 2006 at 09:01 #344753Anonym anvandareMemberGrymt impad av din ryggtavla:up:
19 december, 2006 at 21:04 #344754Anonym anvandareMemberDavid: Vilket bf har du på de senaste bilderna här ovan?
Jag har aldrig mätt mitt eget kroppsfett och har således ingen aning om vad t. ex. ”10% bf” innebär.
Kanske kan jag använda bilderna som någon sorts referensram framöver, förutsatt att du är vänlig nog att dela med dig av informationen – och att du överhuvudtaget vet vilket bf du ligger på för närvarande.
Så: vilket bf motsvarar den form du har på dina bilder?
Tack på förhand.
1 januari, 2007 at 16:38 #344755Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:David: Vilket bf har du på de senaste bilderna här ovan?Jag har aldrig mätt mitt eget kroppsfett och har således ingen aning om vad t. ex. ”10% bf” innebär.
Kanske kan jag använda bilderna som någon sorts referensram framöver, förutsatt att du är vänlig nog att dela med dig av informationen – och att du överhuvudtaget vet vilket bf du ligger på för närvarande.
Så: vilket bf motsvarar den form du har på dina bilder?
Tack på förhand.
Jag vet inte riktigt, men kanske runt 11-13%.
BC-MAN och mSJÖDIN: Tack!
1 januari, 2007 at 19:50 #344756Anonym anvandareMemberSkulle tippa på att det ligger strax över 10%.
2 januari, 2007 at 00:07 #344757Anonym anvandareMemberMan tackar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.