En exilsvensks bekännelser

Home Forums Medlemsbilder En exilsvensks bekännelser

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 598 total)
  • Author
    TheBigOne wrote:
    Snyggt! Hur många år tog det att få den kroppen?

Kroppen har jag haft hela livet ;) Men om du menar fysiken så började jag styrketräna för ca 7 år sen.

Martin. wrote:
    Snygga bilder som vanligt, tycker dock inte du såg så slät ut.
    Kanske lite ur BB perspektiv, men jag e inte BB:are ;)

Fast jag tycker du gör dig bättre i AF, du har verkligen en snygg fitness fysik, fast CBB kommer att bli riktigt bra!

Tack! :)
    Men jodå.. Slät är jag.

Grandmaster wrote:
    Att döma av bilder du postat innan så ser du verkligen mycket plattare ut på de här bilderna. Du är inte märkbart hårdare heller, men det är svårt att avgöra vs de förra bilderna pga ljussättning. Hur som helst, god insats. Vad vägde du in på?

Tack! Jo, det stämmer nog. Som sagt så missade jag totalt på både vätsketömning och kolhydratsladdning denna helg.

Vägde in på 82.5 kg (!) på fredagen, men det var också då jag var i bäst form.

Jaha se där ja Höken! Att komma femma av tio i en klass som du inte egentligentänkt att ställa upp i är inte fy skam. speciellt när vi talar om byggning. Ladda nu om och misslyckas inte med tämning/laddning till nästkommande tävling! För jag vet hur det är; får man inte till det med tömningen och laddningen kan det bli pajas av allt ihop.

För övrigt verkar dets om du lyckats få till benen bättre, har jag fel?

KÖR HÅRT NU DAVID! :emo-thumb

Synd att du inte körde MTGP så vi hade setts, får se när nästa tävling blir för mig.

Ha de!//Mackan

Helo Exil!

Allt bra!?:)
    Synd de inte blev som du tänkt dig med uppladdning, och att du fick ställa upp i BB debutant, MEN de var ju Inte illa pinkat att hamna 5:a, av 10, där!:D Grymt bra presterat!

Hoppas att allt går som det ska inför CBB på lördagen nudå, och att du återkommer med Positiva resultat:emo-thumb

Kör hårt och smart! Och Lycka Till!
    Hare!/mathias

Tack skall ni ha! Lite dåligt med tid idag så hinner inte svara så ingående, men här är i alla fall lite platt och trött dagsform… Blir bra efter kvällens karboladdning samt lite mer vätsketömning till imorgon :)

[img=http://www.davidhook.no/david/dagsform20070420.jpg]Btw. Grattis med 3:de plats i Västerås Mackan! Bra jobbat! Benen kommer sig ja, har ökat någon cm sen i höstas tror jag.

Exilsvensk wrote:
    Tack skall ni ha! Lite dåligt med tid idag så hinner inte svara så ingående, men här är i alla fall lite platt och trött dagsform… Blir bra efter kvällens karboladdning samt lite mer vätsketömning till imorgon :)

[img=http://www.davidhook.no/david/dagsform20070420.jpg]Btw. Grattis med 3:de plats i Västerås Mackan! Bra jobbat! Benen kommer sig ja, har ökat någon cm sen i höstas tror jag.

Snyggt, formen ser bättre ut :P

Alltid fina bilder på formen :emo-thumb men som sagt va. Var är poseringsbilderna????

Exilsvensk wrote:

Cool bild, riktigt riktigt fräckt! :emo-thumb

Tack David!

Det gav mig iaf motivation att jobba på som s-tan i gymmet, för att försöka komma in med en vinnande fysik någon gång. Time will tell when!

Lycka till nu Höök så hörs vi, rapportera gärna över resultatet, jag messar över numret.

BTW f-n att jag inte bad en polare föra över ett kort han tog på Grecka, sovandes på Kebab baren i natt. (kom hem från jobbet nu) Då skulle jag lagt upp det! :D

Exilsvensk wrote:
    Btw. Grattis med 3:de plats i Västerås Mackan! Bra jobbat! Benen kommer sig ja, har ökat någon cm sen i höstas tror jag.

Tack skall ni ha! Skall skriva lite mer i kväll eller i morgon.. Tävlade på Oslo GP idag i CBB +178 och var en av fem (av tolv i klassen) som kom till final ikväll kl 19. Nu är det en timme eller två med sömn som gäller…

[img=http://www.davidhook.no/david/krabban_gp.jpg]

Exilsvensk wrote:
    Tack skall ni ha! Skall skriva lite mer i kväll eller i morgon.. Tävlade på Oslo GP idag i CBB +178 och var en av fem (av tolv i klassen) som kom till final ikväll kl 19. Nu är det en timme eller två med sömn som gäller…

[img=http://www.davidhook.no/david/krabban_gp.jpg]

NICE :up: Lycka till i finalen!

Lycka till David!! :)

Good luck! :)

lycka till

lycka till

Lycka till!

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 598 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.