En exilsvensks bekännelser

Home Forums Medlemsbilder En exilsvensks bekännelser

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 598 total)
  • Author
    Asal wrote:
    Tjena Exilsvenne.

måste säga att du har varit en Jävligt stor inspiration för mig i min träning och det mål jag försöker nå.
    ryckte upp mig för 3 månader sen och har gått ner från 98 till 84 kg och från 104cm till 89 cm midjemått.

jag undrar över hur gammal du är? du verkar inte vara en dag över 28

sen undrar jag vad du har för råd åt en 25 åring som försöker se ut som dig?
    hehe

jag håller på med dagliga morgonpromenader på minst 80min bara så du vet!

hälsningar

Läs hans träningsjournal , där har du mycket nyttigt att veta om hans kost och hans träning…

// Hardstyle

jonny.v wrote:
    blir iponerad av din råkoll på kosten, önskar att ja hade de samma! måste försöka snäppa upp mig. håller endast koll på hur mycket protein och fett ja stoppar i mig. är de på forum du har lärt dig lr är de annan literatur?

Prövar väl alltid att läsa allt jag kommer över om näring och träning egentligen.. Man finner ju en hel del på nätet om man bara söker lite. :)

La Ana wrote:
    mycket vackert hihih
    kör hårt nu……

du rockar….:P

Tack… :D

Asal wrote:
    Tjena Exilsvenne.

måste säga att du har varit en Jävligt stor inspiration för mig i min träning och det mål jag försöker nå.
    ryckte upp mig för 3 månader sen och har gått ner från 98 till 84 kg och från 104cm till 89 cm midjemått.

jag undrar över hur gammal du är? du verkar inte vara en dag över 28

sen undrar jag vad du har för råd åt en 25 åring som försöker se ut som dig?
    hehe

jag håller på med dagliga morgonpromenader på minst 80min bara så du vet!

hälsningar

Tack! Kul att höra. Som Hardstyle nämner så står det mesta i min journal på kolozzeum. Det enda råd jag kan ge är väl bara att träna hårt och äta rätt. Jag är ett par dagar över 28… snart 3 år över närmare bestämt… :)

” Jag är ett par dagar över 28… snart 3 år över närmare bestämt…”

haha bra svarat=)=) fortsätt att köra hårt, kommer att följa dina framsteg ganska nära

själv ryckte jag upp mig för 3 månader sen och började äta rätt och promenera på morgonen. resultatet är att jag har gått ner 14 kg från 98 till 83 och förlorat 15-16 cm på midjan från 104 till 88cm.
    ska fortsätta tills jag ser ut som dig haha.

hälsningar

har du din avatar bild nånstans? *hittar den inte*

paulina73 wrote:

[img=http://www.zneakers.no/david/avataren.jpg]

Asal wrote:
    ” Jag är ett par dagar över 28… snart 3 år över närmare bestämt…”

haha bra svarat=)=) fortsätt att köra hårt, kommer att följa dina framsteg ganska nära

själv ryckte jag upp mig för 3 månader sen och började äta rätt och promenera på morgonen. resultatet är att jag har gått ner 14 kg från 98 till 83 och förlorat 15-16 cm på midjan från 104 till 88cm.
    ska fortsätta tills jag ser ut som dig haha.

hälsningar

Bra framgång! Det är bara att stå på då ;)

:)

paulina73 wrote:

Är det en ny tavla på gång eller? :D

haha….mjo……den kommer slängas ut här sen kanske:o :) har faktiskt börjat…

paulina73 wrote:
    haha….mjo……den kommer slängas ut här sen kanske:o :) har faktiskt börjat…

Hehe… Det ser jag fram emot i så fall… :)

Känner mig lite ”bloated” efter festival i helgen som var (Quart) så några dagsformsbilder orkar jag inte lägga ut.. Men här är lite gamla Taekwondo-bilder från mina yngre år. Detta är väl ca 10 år, 15 kg, och 20 cm hår sedan. Tänkte jag skulle försöka ta upp lite kampsport igen till hösten om jag bara kan undvika att sträcka mig… Dock blir det nog thai/kickboxning istället för Taekwondo.

(För de som är observanta så ja, jag tränade både ITF och WTF).

[img=http://www.zneakers.no/david/yop.jpg][img=http://www.zneakers.no/david/bandolyo.jpg][img=http://www.zneakers.no/david/hook.jpg][img=http://www.zneakers.no/david/dwit_chagi2.jpg]

Ca 16-17 år här tror jag:

[img=http://www.zneakers.no/david/hopp.jpg]

Hur sjuttan kom du ända dit upp?Sprang du på väggen å hoppade ut eller?
    Antingen e han på golvet kort eller så hoppar du högre än Kajsa Bergqvist och det är inte fy sakm serru

Kul med FÖRE före bilder!

Anna Andersson

Anna Andersson wrote:
    Antingen e han på golvet kort eller så hoppar du högre än Kajsa Bergqvist och det är inte fy sakm serru

Anna Andersson

Han är svenska versionen av Bruce lee :D

Exilsvensk: riktigt grymt.

Anna Andersson wrote:

Tack! Jag sprang på väggen och hoppade ut :|

laham wrote:
    Han är svenska versionen av Bruce lee :D

Exilsvensk: riktigt grymt.

Tack!

alexander lindström wrote:
    Yeaaaaa, grymma pics! Hur mkt priser har du kammat hem då? Om jag hade dom skillsen som du besitter hade jag lätt tagit upp kampsorten igen, kanske du ska börja med k1 nu när du är lite köttigare

Hade fullt upp att driva klubben och instruera så dessvärre kom min egen tävlingskarriär i andra hand på den tiden. Har tänkt komma igång med kampsporten igen som sagt, men ett par gamla skador brukar sätta stopp för det så snart jag börjar… Men skall göra ett seriöst försök till hösten igen är det tänkt.

Ser grymt ut! Du är verkligen en förebild!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 598 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.