En exilsvensks bekännelser

Home Forums Medlemsbilder En exilsvensks bekännelser

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 598 total)
  • Author

När kommer du upp då mannen?!
    Väntar på ett fett rygg-pass me dig.

Hejsan… Skulle bara vilja påstå att du har en av dom snyggaste kropparna jag sett, vart glad när jag såg din bild där du var odeffad! jag ser ut ungefär så nu! =)

Sucram wrote:
    Ser grymt ut! Du är verkligen en förebild!

Tack :)

Elofsson wrote:
    När kommer du upp då mannen?!
    Väntar på ett fett rygg-pass me dig.

Siktar på början av nästa vecka nån gång. Kanske redan till helgen om jag får ordnat bil. Bröst/rygg på onsdag! Då skall du få lida kan jag lova :devil:

Peewaj wrote:
    Hejsan… Skulle bara vilja påstå att du har en av dom snyggaste kropparna jag sett, vart glad när jag såg din bild där du var odeffad! jag ser ut ungefär så nu! =)

Tack skall du ha :)
    Du ser ju skapligt deffad ut på profilbilden din då?

Hahahaha…jag kommer att köra skiten ur dig Hööken! Lita på de.

brätchiga bilder :p
    Hur är det med vigheten nu för tiden då ?

Grymt! Man borde ha en bild på dig på väggen för att man skall motivera sig varje gång man är depp på träningen och på dieten! :)

Det enda lilla kritik jag har är mot vaderna, de kan du nog lägga lite mer massa på :P

Elofsson wrote:
    Hahahaha…jag kommer att köra skiten ur dig Hööken! Lita på de.

Hehe…. Ja du… Vi får väl se hur det blir med det…

jwallin wrote:
    brätchiga bilder :p
    Hur är det med vigheten nu för tiden då ?

Den är väl inte på topp, men det kommer sig sakta men säkert. Har börjat köra två 45 minuters stretchingpass i veckan nu.

akabei wrote:
    Grymt! Man borde ha en bild på dig på väggen för att man skall motivera sig varje gång man är depp på träningen och på dieten! :)

Det enda lilla kritik jag har är mot vaderna, de kan du nog lägga lite mer massa på :P

Tack!

Det här citatet från Arnold brukar hjälpa på motivationen för mig:
    ”Don’t feel sorry for yourself. If somebody trains harder than you, you must train harder. You must train hardest”

Sen lever jag rätt hårt efter devisen; om du skall göra något, så gör det ordentligt. Oansett vad det är. Skall jag träna så gör jag det ordentligt. Skall jag dricka sprit, så gör jag det ordentligt.. etc… Man kommer liksom ingenstans med att göra saker halvdant ;)

Vaderna ja… De kommer sig. Jag kör skiten ur dem 3-5 pass i veckan för tiden så om ett halvår skall de nog vara lite mer representativa…

davids rygg so far…..den är bara på grundning och mycket jobb kvar innan den är klar. Tavlan är 70×70

WOW, Paulina vilken målning trots att du säger att den inte är klar, WOW
    Du kan ju börja sälja tjänsten att måla av människors kroppar. (om du inte redan gör det)

exilsvensk:
    Lycka till med tävlingsplanerna nu i höst.

paulina73 wrote:
    davids rygg so far…..den är bara på grundning och mycket jobb kvar innan den är klar. Tavlan är 70×70

:) 😮 ;) :worship:

Anna Andersson wrote:
    WOW, Paulina vilken målning trots att du säger att den inte är klar, WOW
    Du kan ju börja sälja tjänsten att måla av människors kroppar. (om du inte redan gör det)

TACK SÅ hemskt mycket anna:o
    jag målar mycket på beställning, men det är det här jag vill göra! så jag försöker få ihop till en utställning, med tema kropp o hud =)
    och får man tag på såna här ryggar så!! tack david :up:
    Anna, nu när jag ändå skriver till dig så får jag låna tråden lite och önska DIG lycka till, kikar allt in hos dig, och har hört att du ska bli grym =) men det får vi skriva mer om i din tråd, ska bli kul att se!

paulina73 wrote:
    och får man tag på såna här ryggar så!! tack david :up:
    Anna, nu när jag ändå skriver till dig så får jag låna tråden lite och önska DIG lycka till, kikar allt in hos dig, och har hört att du ska bli grym =) men det får vi skriva mer om i din tråd, ska bli kul att se!

Det är jag som skall tacka :)
    Och du får låna min tråd precis hur mycket du vill Paula ;)

Anna Andersson wrote:
    exilsvensk: Lycka till med tävlingsplanerna nu i höst.

Tack! :) Lycka till du med förresten, ser att du skall tävla i december?

Ojojoj, grymt snygg kropp!

Oj vilken fin tavla paulina73!!! ;) Man ser redan nu att den kommer att bli supernice! :up:

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 598 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.