Home › Forums › Medlemsbilder › En ny hemsida … (www.stinaboden.se)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 november, 2005 at 10:58 #1029376Anonym anvandareMember
ok, sidan kanske beh
22 november, 2005 at 11:29 #1029377Anonym anvandareMembertycker det ser riktigt bra ut Stina!:emo-thumb
det kommer säkert att gå mycket bra på luciapokalen.
snygg fysik!:worship:22 november, 2005 at 12:04 #1029378Anonym anvandareMemberJa kommer att skrika o heja på dig Stina som tusan:emo-thumb Håller tummarna för dig gumman! Ja tycker i allafall att din hemsida e jätte fin. Kör så de ryker nu sista veckorna som e kvar.
Många kramar från UMEÅ!!! Ses i Götet!! /Jossan22 november, 2005 at 13:21 #1029379Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:tycker det ser riktigt bra ut Stina!:emo-thumb
det kommer säkert att gå mycket bra på luciapokalen.
snygg fysik!:worship:Tack Jonas! Det är kämpigt som fn nu .. Men de säger att det ska va det!? Bara att bita ihop gissar jag .. vet ju att det är fler här som är i samma sits ..
Lycka till själv! Du kommer lätt komma ner de där sista kilona! Jobba på .. det är nära nu! :up:
22 november, 2005 at 13:23 #1029380Anonym anvandareMemberJossan wrote:Ja kommer att skrika o heja på dig Stina som tusan:emo-thumb Håller tummarna för dig gumman! Ja tycker i allafall att din hemsida e jätte fin. Kör så de ryker nu sista veckorna som e kvar.
Många kramar från UMEÅ!!! Ses i Götet!! /JossanTack gulliga Jossan! Betyder jättemycket att veta att det kommer finnas människor där som hejjar på mig och tror på mig! Behöver allt stöd jag kan få just nu! Hälsa Umeå från mig!
/Kram Stina
22 november, 2005 at 13:47 #1029381Anonym anvandareMemberUsch vilken jobbig tråd :p
Lite av typen:
A: Kan jag få lite synpunkter tack!
B: Jo, följande är kasst…
A: Det är det inte alls 👿 Det är ju dig å din data det är fel på!(skämt åsido :whistle: )
Varför kör du inte helt med PHP o tabelldrivet istället? :whistle:
23 november, 2005 at 20:30 #1029382Anonym anvandareMemberArnesson wrote:Ingen Home knapp – man kan inte komma tillbaka till första sidan (Välkommen till min hemsida… ) genom menyn. Finns iof. i slutet på sidorna, men jag skulle vilja ha en i menyn alt. att loggan fungerade som en home knapp.Ska man överhuvudtaget ha en hemsida. Det känns nästan som att man inte förväntar sig att användaren ska återvända när man skriver välkommen hit yada yada. Den viktigaste och mest besökta sida på en site bör rimligtvis innehålla det viktigaste materialet man vill dela med sig av … tycker jag
By the way så tycker jag du rockar Stina. Mycket snygga linjer och grymma ben … Lycka till i helgen, knock ’em dead
24 november, 2005 at 23:56 #1029383Anonym anvandareMemberPatrik Elfwing wrote:Ja ja … Yada yada … tjatmoster … :p
Hur går det med din egen hemsida …Stina började sin deff innan designen var klar och har inte haft så där supermycket energi att lägga på att sitta vid datorn … men häromdagen fick hon en skvätt över …
Jag har bara inte hunnit lägga upp det än … !!!De flesta besökarna är ju ändå bara intresserade av bilderna … eller !? …
bros ju helt på vad det är för innehåll … min första hemsida var bara en dagbok … fick mängder med mail när jag lade ner den, jag som inte ens trodde nån visste att den fanns
fast folk i träningsvärlden är nog mest intresserade av bilder tror jag
25 november, 2005 at 17:47 #1029384Anonym anvandareMemberf
10 december, 2005 at 15:25 #1029385Anonym anvandareMembersnygg hemsida .. och kul att denna tjej ska t
12 december, 2005 at 07:24 #1029386Anonym anvandareMemberStinis! Du var fantastiskt på Luciapokalen! :worship:
12 december, 2005 at 09:46 #1029387Anonym anvandareMemberGrattis Stina! :emo-thumb
tror inte att det är många, om någon som har chans mot dig i -52 kg i vårat avlånga land.
hoppas få se dig på SM någon gång.
grymma ben!:worship:
trevligt att byta några ord.
Imponerad!:up:12 december, 2005 at 14:31 #1029388Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Stinis! Du var fantastiskt på Luciapokalen! :worship:Tack Nina!
/en glad Stina
12 december, 2005 at 14:39 #1029389Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Grattis Stina! :emo-thumb
tror inte att det är många, om någon som har chans mot dig i -52 kg i vårat avlånga land.
hoppas få se dig på SM någon gång.
grymma ben!:worship:
trevligt att byta några ord.
Imponerad!:up:Tack Jonas! Det var verkligen en underbar känsla att få stå där och visa upp vad man åstadkommit efter en hård, lång och slitsam diet! Känner mig väldigt stolt och glad just nu
Hoppas ni hade en trevlig middag tillsammans igår. Det såg i alla fall ut som att ni haft det väldigt gemytligt av Fevers bilder att döma :p
För oss blev det faktiskt också mongolisk buffé, men lite närmare hemmet, mmm, vad gött det var
Trevligt att träffa dig och Camilla som hastigast, hoppas det blir fler tillfällen!
/Stina
12 december, 2005 at 15:09 #1029390Anonym anvandareMemberVill bara passa på att tacka er som satt i publiken och hejjade på mig i lördags! Vet inte vilka alla var som skrek på mig men det kändes i alla fall väldigt bra att ha sånt stöd, så TACK, who ever you are!:worship:
ETT EXTRA STORT TACK TILL DIG PATRIK!!!
Du är guld värd för mig! .. dvs .. utan dig=inget guld!!/Kram Stina
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.