En ny hemsida … (www.stinaboden.se)

Home Forums Medlemsbilder En ny hemsida … (www.stinaboden.se)

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 31 through 44 (of 44 total)
  • Author

Snygga bilder :)

Stina sa att ni lagt upp nya bilder, riktigt bra bilder som vanligt Patrik! Min favorit var just den som du bifogat ovan!

La Ana wrote:
    hej Stinis jätte fina bilder på dig…du är vekligen en inspirations källa hela du…du är en jätte dukig tjej o jag beundrar dig starkt!!!

& patrik du tar jätte fina bilder…..

kram på er!!!!

Tack La Ana ;) Blir jätteglad när jag får höra sånt. Ska försöka få Patrik att ta nya bra bilder snart (och det gör han ju alltid..;) ) Och så kan jag behöva lite extra motivation så jag inte fläskar på mig så mycket :D

Fast om jag ska lyssna på Angelica så har jag lagt på mig muskler sedan Lucia :whistle: Och det klart jag tror på dig sötaste tjejen!Det där mjuka på magen är nog bara en synvilla :p

Kraaam till dig La Ana!..

Och till dig Angelica!!:friends:

Ser kanon ut som vanligt :emo-thumb Har du tänkt fortsätta tävla nu el blir det en paus? Lycka till med fortsatt träning och tävling /Liinda

du har en mycket bra fysik Stina.:up:
    tycker att du var bästa tjejen på luciapokalen.
    hoppas vi får se dig snart igen på scenen, ännu bättre.:worship:
    övriga får se upp! :bb3:
    kan du hålla dig ifrån SM iår?:)

Hej Stina!

Det var trevligt att träffas på det lilla tåget i Linköping förra veckan. Synd bara att vi inte hann prata mer. Lycka till med dina framtida satsningar! För scenen måste det bli snart igen! :emo-thumb

Mvh,
    Mirjana

Liinda wrote:
    Ser kanon ut som vanligt :emo-thumb Har du tänkt fortsätta tävla nu el blir det en paus? Lycka till med fortsatt träning och tävling /Liinda

Just för tillfället har jag inga planer på tävling. Tränar på som vanligt förstås och försöker hitta en bra balans i tillvaron mellan träning, vila, mat, sociala livet osv .. Men man vet aldrig vad man hittar på i framtiden ;)

Jonas Lundberg wrote:
    du har en mycket bra fysik Stina.:up:
    tycker att du var bästa tjejen på luciapokalen.
    hoppas vi får se dig snart igen på scenen, ännu bättre.:worship:
    övriga får se upp! :bb3:
    kan du hålla dig ifrån SM iår?:)

Tack Jonas! Som sagt, inga tävlingsplaner just nu .. Men förr eller senare kommer väl längtan efter nya mål, vad de sen kommer handla om vet jag inte. Just nu är det bara så himla underbart att få träna med energi i kroppen! :D

Mirre wrote:
    Hej Stina!

Det var trevligt att träffas på det lilla tåget i Linköping förra veckan. Synd bara att vi inte hann prata mer. Lycka till med dina framtida satsningar! För scenen måste det bli snart igen! :emo-thumb

Mvh,
    Mirjana

Hej Mirre! Trevligt att träffa på dig också! Tyckte ju att du så bekant ut .. om jag bara hade varit säker på att det var du hade jag ju kunnat sätta mig och surra lite med dig lite tidigare, det var väl typ bara vi två i hela vagnen..?:)

Nåja, det kommer säkert fler tillfällen. Och du, lycka till själv med träning och fortsatta satsningar!

/Stina

Stinis wrote:
    Tack La Ana ;) Blir jätteglad när jag får höra sånt. Ska försöka få Patrik att ta nya bra bilder snart (och det gör han ju alltid..;) ) Och så kan jag behöva lite extra motivation så jag inte fläskar på mig så mycket :D

Fast om jag ska lyssna på Angelica så har jag lagt på mig muskler sedan Lucia :whistle: Och det klart jag tror på dig sötaste tjejen!Det där mjuka på magen är nog bara en synvilla :p

Kraaam till dig La Ana!..

Och till dig Angelica!!:friends:

Klart du har, du är ju super-stina;)

Hej Stina!

Allt verkar vara bra med dig, vilket är jättekul att höra!
    Jag hoppas i alla fall personligen att du tävlar igen. Din typ växer inte på träd direkt…

Lycka till, jag hoppas vi ses snart igen!:emo-thumb :bb2:

Måste bara tala om att jag såg reportaget i nya Body igår!! Du är verkligen helt otrolig Stina :worship: :worship: Drömfysik :up:

ja grym form o grymma ben ;)

gav mig motivation till att köra hårt mina sista 7 veckor på diet

äh! det är bra patrik :D fixa lite fler läckra bilder på stina! hon är riktigt snygg!

Viewing 14 posts - 31 through 44 (of 44 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.