En pic av Rickard

Home Forums Medlemsbilder En pic av Rickard

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 50 total)
  • Author
    cheesian wrote:
    Ja men du kan ju klargöra vad det handlar om. Hur fan ska jag veta att du är cp-skadad ? Vad är det du gör på bilden t.ex. är ju intressant.

Inte fan går jag in och gör detektivarbete i någon profil, som någon tipsade, bara för någon lägger upp en bild med oklart syfte.

Lycka till med vad det nu är du tävlar i.

Kanske kan man hantera sånt man inte förstår som ointressant och gå vidare istället för att bli nagativ i tonen och bums utgå från att här måste en halvilsken kommentar placeras. Gissar att det är väldigt sällsynt i r l. Det blir liksom lite större insatser utan några kubik cyberrymd emellan…

Jag undrade också vad bilden handlade om och hade jag varit mer nyfiken hade jag nog frågat . men utan svordomar och negativ attityd. Märkligt ofta kommer svaren till den som har tålamod att vänta några ögonblick.

Tillit till andra människors förmåga finns ju t o m i stadgan om de mänskliga rättigheterna. Peace in our time!

F

Janpeter Sangborn wrote:
    Kanske kan man hantera s

Vet ju inget om st

men nu f

Incredible1 wrote:
    Vet ju inget om ställningslyft. Förklara gärna? Rätta mig gärna om jag har fel; på bilden, lyfter du ena ändan, och den ändan väger 280 kg, eller väger hela anordningen 280 kg?! Och spelar det någon roll hur lång bit den är ifrån marken..

Den sidan jag lyfter, väger 280 kg. Även jag ska stå med raka ben och rygg i den mån jag kan. Hela anordningen väger mer än 340kg. Lyftet är lite på mina villkor p.g.a mitt rörelsehinder. Vikten ska dock, enligt mig själv, hållas i luften mer än fem sekunder med raka ben, i den mån jag kan, annars är inte lyftet godkänt.

Ställningslyft kan jämnföras med lyften från ”Power Factor Training”.

Ställningslyften kan även jämnföras med några av dom grenarna som finns
    i Strongman tävlingar, som kan ses på tv.

Här är ett lyft i Power Factor stilen.

PELLEs wrote:
    medlemsbilder Här kan du posta bilder för bedömning av din fysik!

Att jag skrev ok!?? var med anledning av att jag inte förstod vare sig bilden(visar ingen fysik) eller texten till den(måste fixa fler pix). Du bad inte om någon bedömning så..

Om du nu väljer att kalla andra ”kompis” för att visa respekt så kanske det är ok för dom:) men alla kankse inte uppskattar det. Absolut, postar vi bilder här, därav rubriken och förklaringen till den. Vad jag ser har du ju inte bet om någon kommnetar på din fysik så jag kan inte ge dig nån. Men lycka till på Island.

mvh pelle

Jag klargjorde inte vad jag gjorde på bilden, vilket var fel av mig…men kort och gott. Jag lyfte 280 X 5 för en fotograf för jag just fått veta att jag var en av de starkaste i Sverige med handikapp..Jag lägger ner, att svara på dina inlägg nu, Pelles..Du skapar negativa vibbar bara.

Off topic: Pelles, varför inte bara sätta in Hells Angels i din avatar??

Incredible1 wrote:
    Off topic: Pelles, varf

Alla har vi våra hemligheter..bra att följa reglerna.

Är nöjd med min bild o mina resultat. Och som sagt, stolt att få tävla i ”VM” för Sverige.

:yahoo: Stort LYCKA TILL på VM :yahoo: [/b]
    Vi hoppas alla att du kommer hem med guld i påsen :emo-thumb

:bb2: :bb3: :bb2: :bb3:

Tack Vännen:emo-thumb

Det värmer med uppskattning:bb3:

Nu ska jag bara :bb2: lite till så=)

Tack Anders..Kommer att göra mitt bästa.

Om det blir nästa år eller kommande år, kan jag inte säga just nu. Men förhoppningsvis redan till 2006.

Fan vad coolt n

Lycka till![/b]

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.