En träning i Arne Perssons Lödde

Home Forums Medlemsbilder En träning i Arne Perssons Lödde

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • Author

Hihi jag var i Lödde i går på X-Act gym och lekte, det var skoj att träffa goda vänner och snacka skit ett par timmar.
    Här kommer lite bilder på OSS som var där (Jönsson kom inte förrän vi andra skulle hem och Martin.P såg vi inte alls :( ) men men här är på de få som försökte träna denna dagen.

Pöjkarna snackade mest tyckte jag, men när jag började köra mina ben hårt så drog jag med de andra två i ett hårt tempo ;)

Jag försökte att köra djupa pressar i hackliften men den tog i innan jag var ner på rätt djup :(

Arne som är allargisk mot maskin träning körde chins bakom nacken och det var i tio tal.

Gumse kommer in skrattande och säger att två bilar har krockat precis utanför gymmet, och vilket liv det blev på förarna :p

Gumse sökte sig till en mörk hörna för att köra lite lätta bänk för att få pump och det lyckades han med men då kom Rickard och började snacka om protein och keratin så pumpen försvann :D

Nä nu bär det av till träning men jag återkommer med mer senare :P

Fel del av forumet? Roliga bilder var det iaf! :D

Chins bak nacken är en underbart brutal övning. Särskilt om man väger lite.:D

Armèn wrote:
    Ja den e lättare än o köra framför.

Ha ha ha! Jo säkert!

Ja var fan höllt Jönsson och MP hus ;) Next time is a promise !!!

Ja nu är man hemma igen, både jag och grabben har varit och tränat :up:

Tillbaks i Lödde: Här ser vi Gumse köra en övning för nacken, det var vad han sa i varje fall :)

Rickard fortsatte att snacka med alla och en var, men han är grovf ändå snacka om anlag.

Arne visade oss hitech pöjkar hur man körde på den gamla goda tiden innan maskinerna tog över gymmen.

Här är hans nya leksaker, jag testade att köra med dom men nä det var inget för en liten klen kille som mig :nono:

Armèn wrote:
    Ja den e lättare än o köra framför.

ja det är därför som man kör framför i AF så att det inte blir för många reps om dom skulle kört bakom :D

Armèn wrote:
    Oh ni dumma byggare..måste vi fitnessfjollor förklara allt? Det heter chins, alltså haka.Man ska med hakan över stången. Hur ska man annars definera en repetition?

Jag upplever förövrigt att det e lättare bakom nacken.

huh????:frust:

Armèn wrote:
    Oh ni dumma byggare..måste vi fitnessfjollor förklara allt? Det heter chins, alltså haka.Man ska med hakan över stången. Hur ska man annars definera en repetition?

Jag upplever förövrigt att det e lättare bakom nacken.

Byggare o tack för den benämningen :p
    OK vi ger övningen dess rätta namn pull ups då det finns en del varianter på denna övning.
    Lättare bakom :| det tror jag att du är ensam om :p

Efter att Gumse tagit sig loss från Rickards enormt starka fält av snack så fortsatte Gumse att köra triceps för det optimala pumpet.

Själv försökte jag slå ett par byggar poser men det så mest patetiskt ut, det är bara att inse att man är bara en liten förlegad fettknopp :(

Men Gumse åter fick sin pump, och vår kära vän och hjälte som även är en byggar dommare vakade över oss med stadig blick.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.