Ett års slit!

Home Forums Medlemsbilder Ett års slit!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author

Hej hej.

jag heter jens, är 17 år om en vecka och har tänat sedan ja fyllde 16. så ett år har ja tränat på…. 5-6 dagar i veckan ( en musklegrupp per gång ):)
    Det jag är ute efter är att bli riktigt grov. Är bara 173 men väger konstigt nog 80 kilo nog för att en hel del är underhudsfett:P

Tänkte slänga upp lite bilder på mig , när ja gör värdelösa poser :P
    Så ni kan ju kritisera bilderna negatift och posetivt, det skulle verkligen vara bra. Skiv ner lite om vad ni tkr om min kropp och villka muskler som behöver lite mer träning.
    Tack på förhand /// Jens:|

Jag tycker det man kan se av det bilden visar ser rätt bra ut, bra grund att bygga vidare på. Men lägg gärna upp bild på rygg och ben/vader.
    Men det viktiga är väl att du fortsätter köra på nu. Skulle väl också vara intressant att se en bild från då du just startade så man får se utvecklingen under året.

Tjejen i bakgrunden ser rätt spännande ut också;)

nån till bild

nu ska vi se

har bara en bild på mej från starten 9 månader sen kanske , syns inte så bra kroppen men litegran iaf

ser bra ut:) syns nog att du har fått mera kött.Ännu mer köt överallt bara så blir d ennu bettre

Armarna har blivit riktigt mkt mera köttiga:emo-thumb

Ser ut som att du biffat på dig bra på armarna det andra är svårt att se, fortsätt så :up: .

Fina bilder du har i bakgrunden :D .

Mer ben.
    Och mer massa överallt, sen blire kanon..

ser väll bra ut, mer av allt e väll bäst skulle ja säga, axlar och ben släpar väl lite kanske

a d låter bra men ärligt talat så är benen ganska stora i förhållande mot resten av kroppen , inte kanske rent musklemässigt. men över höfter och lår finns de lite fett å någa cm :P mäter 63 cm runt låren. vaderna därimot är små som fan . tack för tipsen!

kan ju skriva upp ”alla” mina kroppsmått.

Bröst:105
    Biceps:38
    U-arm:33
    Midja: nästan 90 :(:(
    Lår:63-64
    vader:36

Bara att köra på.. Att va konsekvent lönar sig.

Nordberg wrote:
    .

Fina bilder du har i bakgrunden :D .

klart att en killes öga missar inte en sån detalj;)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.