Få se lite feta Latsspreads nu allihopa!!!

Home Forums Medlemsbilder Få se lite feta Latsspreads nu allihopa!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 311 total)
  • Author

Jag har då aldrig sett eller hört ett sådant behov utav att ursäkta sig i någon annan sport än denna. Folk har fåt malaria, ökat drastiskt i vikt (förmodligen fett), är undernärda för att dem haft aids i 4 år osv. Lägg in en bild och ursäkta er inte! Om ni tycker det är så kass bild så skit i att lägga in den!

[img=http://forum.body.se/image.php?u=5308&dateline=1189285550&type=profile]inga ursäkter.

TheBigOne wrote:
    Jag har då aldrig sett eller hört ett sådant behov utav att ursäkta sig i någon annan sport än denna. Folk har fåt malaria, ökat drastiskt i vikt (förmodligen fett), är undernärda för att dem haft aids i 4 år osv. Lägg in en bild och ursäkta er inte! Om ni tycker det är så kass bild så skit i att lägga in den!

Det är jävligt övertygande av dig att välja just de två ursäkter som folk användt i ironi, för att dissa just allas ÄRLIGA ursäkter.

:emo-thumb

MVH

negative wrote:
    Shit vilken rygg. Vinner inte i vidd men vilket djup

Då får man väll säga tack:up:

16 år, tränat 10 månader

TheBigOne wrote:

Hahaha!

Efter 40min i solariet satte jag denna lite mer skära:)

Alla verkar här verkar vara i sån form så jag tänkte det var dags att visa en blekfet kille:)

Från i somras.

18 år
    179cm
    88kg
    Haft gymkort i 2.5år, aldrig rört något dopingklassat.

bsoj wrote:
    Alla verkar här verkar vara i sån form så jag tänkte det var dags att visa en blekfet kille:)

Stabilt, men jag tycker inte att bilden gör dig rättvisa. Vi får ta en parposeringsbild så det framgår hur bred du är. ;)

Sami.A wrote:
    Mat är gott..
    19 år, 94 kg typ.

[img=http://img292.imageshack.us/img292/6223/66904923yq8.jpg][img=http://img292.imageshack.us/img292/7570/hpim0355ryggenskitryggam1.jpg]

grymt. du ser inte ut att va liten precis.

ReNeGaDe wrote:
    Ena feta lats har du Erik, that’s one thing for sure:nod

:up:bb:

Tackar, lägg ut en bild du med:emo-thumb

I return :D
    185cm 93kg:
    [img=http://dasen.se/yeahbuddy/mod-IMG_0716.JPG]

Stabilt det där även om själva posen kan diskuteras men jag är säker på att din lilla bee-yotch Syversten kan hjälpa dig med det.

Jag vill dessutom ha de där 5 centimetrarna! 180 räcker för din del tycker jag! Seså! Give ’em![/b] 👿

MVH,
    Mina

EDIT: Oj nu såg jag att kalsongen är sne vilket rubbar hela balansen :D Ni poserande människor måste tänka på sånt här. Kan inte bara klicka av när och hur som helst! :nono: NU ser det helt ok ut :)

lovelysmile wrote:
    Stabilt det där även om själva posen kan diskuteras men jag är säker på att din lilla bee-yotch Syversten kan hjälpa dig med det.

Jag vill dessutom ha de där 5 centimetrarna! 180 räcker för din del tycker jag! Seså! Give ’em![/b]

MVH,
    Mina

EDIT: Oj nu såg jag att kalsongen är sne vilket rubbar hela balansen :D Ni poserande människor måste tänka på sånt här. Kan inte bara klicka av när och hur som helst! :nono: NU ser det helt ok ut :)

jag vet, borde inkluderat böjrövus gluteus i posen helt o hållet för att slippa textildetaljer, vilket inte är min avdelning :D. thx for el kritiko Mina

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 311 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.