Få se lite feta Latsspreads nu allihopa!!!

Home Forums Medlemsbilder Få se lite feta Latsspreads nu allihopa!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 311 total)
  • Author

Där har ni en dagsfärsk på mig.. Då puckona på gymmet har eliminerat stället som man kan utföra marklyft på så har det inte blivit några lyft sen i våras, tråkigt.. aja, inga tyngre lyft iaf..

Jag har dock blivit tyngre (fetare) sen ni hörde av mig sist..
    Idag:
    1.71 lång
    74kg tung!!!!!!

Hade gott// Lisa!!

lisa_dragon wrote:
    Där har ni en dagsfärsk på mig.. Då puckona på gymmet har eliminerat stället som man kan utföra marklyft på så har det inte blivit några lyft sen i våras, tråkigt.. aja, inga tyngre lyft iaf..

Jag har dock blivit tyngre (fetare) sen ni hörde av mig sist..
    Idag:
    1.71 lång
    74kg tung!!!!!!

Hade gott// Lisa!!

Syns att du gör ditt jobb:up:

mikaelf wrote:
    I return :D
    185cm 93kg:

Looking good!!!

Trodde inte att du hade vingar att snacka om på det sättet, av den fattiga vidden jag skådade på din back double bi, således har du och jag lite poseringsträning att gå igenom, som Lovelysmile säger.

Ner med dig till nästa backday, får jag föreslå fredag? Häng på till en av mina favoritanläggningar isf, så kan vi ta lite ordentliga kort också! Där får man nämligen vara ifred.

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Looking good!!!

thx man

Quote:
    Trodde inte att du hade vingar att snacka om på det sättet, av den fattiga vidden jag skådade på din back double bi, således har du och jag lite poseringsträning att gå igenom, som Lovelysmile säger.
    Ner med dig till nästa backday, får jag föreslå fredag? Häng på till en av mina favoritanläggningar isf, så kan vi ta lite ordentliga kort också! Där får man nämligen vara ifred.

It’s on! ta det i PM :)
    Hoppas jag kan fixa till min nedre rygg till dess. Blivit sned av nån jävla anledning tror jag… Inte av mitt 190kg marklyft utan långt senare – säkerligen när jag passat nån polare i nån cpövning 👿

mikaelf wrote:
    av mitt 190kg marklyft

190kg marklyft tills på fredag… Dags att besöka skum-leffe om jag ska ha en chans.

:D

MVH

lats

tbu wrote:
    lats

Bra form!! En annan har en bit kvar till den bf%:en……..
    Bra jobb!
    Mvh. Lisa!!

Exhale Freddan wrote:
    Syns att du gör ditt jobb:up:

Hehe.. det sjuka är att jag gjort ett uppehåll på 5 månader för jag blev så deppad när hunden min dog.. Så jag har bara tränat nån gång i månaden och satte igång ordentligt i mitten på augusti…

Jag tackar så hjärtligt ;)

Mvh. Lisa!!

tbu wrote:
    lats

Sjysst lats!!! MEN axlarna är ju inte att leka med :P

tbu wrote:
    lats

med alla andra:
    grym form!
    Mvh/JB.

det är jag:D

HudiksvallsGymDiana wrote:
    det är jag:D

Självklart är det det, i lika bra form som vanligt. Någon tidigare nämnde något om axlarna, är böjd att hålla med!!!

MVH

dagens:p

gårdagens lats, lite sne men what the hell..

Lars Berglund wrote:
    gårdagens lats, lite sne men what the hell..

Damn.

Fan vad dwarfad man kommer bli på SM. :D

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 311 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.