Home › Forums › Medlemsbilder › Få se lite feta Latsspreads nu allihopa!!!
Extrema armar, grym rygg också i all ära men armarna… Damn.
MVH
Fan vad dwarfad man kommer bli på SM.
Haha, du vet väl att du är faktiskt längre än vad jag är…så det är nog rätt lungt:D
MVH
Tackar Marcus, men dom är inte så märkvärdiga faktiskt, men börjar väl se bättre ut nu när det börjar dyka upp lite detaljer här och där…
Satana. :buttrock:
Sjukt grym rygg.
Man är ingen Lars Berglund… Inte ens en halv. Men man får se det ifrån den ljusa sidan, vem fan är det egentligen?
Vet inte hur rättvis bilden är i sig, kameran stod lite ovanför mitten utav ryggen. Skitsamma, this is it.
[img=http://pix.nofrag.com/b/6/4/b87e43af7978054a5c59714c1e973.jpg]MVH
Axlarnas baksida verkar ha fått sej rejäla omgångar….står upp som rena bergs toppar:up:
Lars Berglund de ju f¤n proffs-klass på de flaket:up:
Och Marcus nu börjar de bli lite vingar,ser bra ut till din super smala midja:up:
Thank you! :happy:
…latsträningen har tagits upp hårdare och hårdare och det händer lite grejer. Långsamt går det men mina dagar är få, så jag har ingen tidspress.
MVH
Grymt smal midja Marcus, vad mäter den?
Nja, kan jag inte rikigt hålla med om…men tack i alla fall! :p
Får väl skicka upp en jag med. 17 år. 179 cm 86 kg. Månadens fysik på gatan i Body, september :p
Får väl slänga upp en gammal flötig latsspreadbild ja med då
Tack ja, 17 år och 7 månader!
ser bra ut, gött med en ung HBG´are vilket gym kör du på ?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY