Få se lite feta Latsspreads nu allihopa!!!

Home Forums Medlemsbilder Få se lite feta Latsspreads nu allihopa!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 311 total)
  • Author

Försöker med en jag med…

Hehe skyller på dieten :|

Annars så måste jag tacka så mycket:) väldigt kul att höra.

Mvh

Berge

Marcus Syvertsen wrote:
    Du tycker inte att den hade passat bättre i ryggtråden då? :D

För övrigt, KLOCKREN fysik. På ett ovanligt grymt sätt! Reagerade riktigt starkt på det. Vilken estetik!

;)

MVH

Calle Sirén wrote:
    Fasen Berge, du har packat på dig bra sedan jag såg dig första gången. Bra jobbat! :emo-thumb

Tack så mycket Calle! Hoppas kunna komma in lite större och lite hårdare nu i December också så får man se vart det räcker

Mvh

Berge

Från Gårdagen, känner mig dock mycket vattnig nu ;)

Slänger upp en gammal framifrån också. Får jag till hårdheten ordentligt på benen i år så är jag nöjd ;) Sen kan man ju alltid hoppas på att det gömmer sig några gram muskler till under späcket :emo-thumb Cirka 5-6 kg kvar…

Mvh Calle Sirén

Calle Sirén wrote:
    Slänger upp en gammal framifrån också. Får jag till hårdheten ordentligt på benen i år så är jag nöjd ;) Sen kan man ju alltid hoppas på att det gömmer sig några gram muskler till under späcket :emo-thumb Cirka 5-6 kg kvar…

Mvh Calle Sirén

kan inte säga annat än: :emo-thumb

Stanley: Tackar ödmjukast :worship:

[http://img180.imageshack.us/my.php?image=latsbl5.jpg [img=http://img180.imageshack.us/img180/7330/latsbl5.th.jpg]]
    Jaha, jag har tränat i tre år dårå. Jag festar en gång i veckan men är i övrigt oerhört fokuserad på träning; sköter kosten generellt väldigt bra. Ge gärna kritik!

Calle Sirén wrote:

Mvh Calle Sirén

One day I will get there… …I hope.

:up:

MVH

Idag gjorde jag min första latspread som jag vågar lägga ut :p

Jag tycker att du är en riktig talang, Martin!

Martin. wrote:

Vidrigt osjysst bild tycker jag, och trots det syns det att du har en del att ge! Det är bra Martin!

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Vidrigt osjysst bild tycker jag, och trots det syns det att du har en del att ge! Det är bra Martin!

MVH

Tack!

Jo av nån anledning lyckas jag aldrig få några vettiga bilder på latspreaden, men denna var en av dom bättre vilket inte säger så mycket.

Martin. wrote:

faktiskt! BRA jobbat Martin:up:

Min latspread från i morse. Finns en del att jobba på men det tar sig. ;)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 311 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.