Home › Forums › Medlemsbilder › F.d Afghansk våldtäktsman, bara en vanlig blatte numera..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 september, 2008 at 16:37 #720242Anonym anvandareMember
bra jobbat fortsätt så tänk inte på vikten håll dig skad fri bara.
Mvh Pierre
6 september, 2008 at 17:25 #720243Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Tycker du borde byta namn på tråden.Ser bra ut annars, kör hårt:up:
MVH också en Pierre
Ärligt talat så var det faktiskt den som fick mig att titta in här – ”WTF är det här för något”…
Dock all respekt till trådskaparen för att kunna bjuda på sig själv och verkligen visa upp äkta före/efter bilder. Kör hårt så ska det här kunna bli något ännu bättre (de förändringar som har skett är redan bra).
Alltid kul att se folk ge sig faen på att få ned fettet och få en bättre kropp. Det är som natt och dag på för och efter bilderna.
6 september, 2008 at 18:27 #720244Anonym anvandareMemberVarje dag då motivationen känns sämre, kolla på bilderna! Vill du gå tillbaka till bilderna med våldtäktsminen eller vill du fortsätta i rätt riktning?
6 september, 2008 at 18:33 #720245Anonym anvandareMemberKillen har både insikt och humor. Jag tyckte fan också att han såg jävligt sliskig ut på första bilderna. Jag tycker rubriken och bilderna var en jävligt rolig kombo.
När nu någon bjuder på sig själv så kommer de in några muppar som börjar diskutera huruvida man får driva med sig själv. Lägg ner tramset och ge han kritik på hans bilder istället.
man ser ju att du gjort en mycket bra förvandling och några år till i gymmet kommer göra att du ler än mer åt de gammla bilderna.
:up::up:
6 september, 2008 at 18:58 #720246Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:En annan tyckte att han såg trött ut. Och jag vill också tillägga att han ser uttråkad ut, och minen är någon särskild min, utan ser rätt vardaglig ut. Minen är därför hans egen tolkning på hur en våldtäktsman ser ut, och eftersom det är hans mycket personliga åsikt, där andras människors definitioner på samma sak är oense, är trådtiteln därför irrelevant. Som tre olika fotbollsklubbar som grälar om vilken klubb som är bäst.Och inläggets röda tråd förde tankarna vidare till ett garnnystan…
6 september, 2008 at 19:52 #720247Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Jo, killen verkar ha självdistans. Bra för honom, och han är säkert en mycket skön människa.Sen är jag VÄLDIGT nyfiken på varför du tycker han ser sliskig ut. Är det för att han är lite bulkig? För att han inte har gjort iordning frisyren; ”sminkat” sig, eller är det för att han är en utlänning? Tror du att du hade tyckt han hade sett lika sliskig ut om han hade varit svensk och haft blont hår? Personligen tycker jag att han ser slö och trött ut. Uttråkad.
Jag gav bara min synpunkt på saken, no harm done, eller? Sen har jag redan gett ”han” en kommentar högre upp.
Svar nej. Varför drar du Paralleller till rasism?. Kanske för att de är ett Kontroversiellt ämne? Eller för att du vill leka lagens ryttare, och samtidigt leka duktig. De är oviktigt huruvida jag tycker hans bilder och rubriken har ett samband.
6 september, 2008 at 19:59 #720248Anonym anvandareMemberge er nu haha. hur gammla e ni? …
6 september, 2008 at 20:23 #720249Anonym anvandareMemberRaderade alla inläggen nu, räcker med det där. För den som inte har något förstånd och kräver en förklaring; Off topic.
Ok grabbar?
7 september, 2008 at 17:23 #720250Anonym anvandareMemberPierre Chamoun wrote:bra jobbat fortsätt så tänk inte på vikten håll dig skad fri bara.Mvh Pierre
Aa, sjukt rädd för att skada mig.. Men jag försöker undvika det så gott jag kan. Tack!
Gustaf Lindberg wrote:Varje dag då motivationen känns sämre, kolla på bilderna! Vill du gå tillbaka till bilderna med våldtäktsminen eller vill du fortsätta i rätt riktning?Haha precis, nämen jag ger inte upp lätt.. inte när jag har kommit så här långt! Tack
Marcus Syvertsen wrote:Raderade alla inläggen nu, räcker med det där. För den som inte har något förstånd och kräver en förklaring; Off topic.Ok grabbar?
Danke!
8 september, 2008 at 19:00 #720251Anonym anvandareMemberNytt pb på bänken.. 120.. ökning med 7.5kg sen jag startade den här tråden.
[img=http://b.imagehost.org/0226/benk.jpg]
8 september, 2008 at 21:38 #720252Anonym anvandareMemberJag har en känsla att du inte gick hela vägen när till bröstet, eller?
Grattis iaf !
8 september, 2008 at 22:05 #720253Anonym anvandareMemberTjoohej wrote:Jag har en känsla att du inte gick hela vägen när till bröstet, eller?Grattis iaf !
Joda har det på film, går ner hela vägen sen upp Kan slänga upp filmen imorgon.. ska iväg till jobbet snart.
9 september, 2008 at 09:25 #720254Anonym anvandareMemberBra jobbat, ingen dålig förändring!
9 september, 2008 at 09:56 #720255Anonym anvandareMemberTjoohej wrote:Jag har en känsla att du inte gick hela vägen när till bröstet, eller?Grattis iaf !
Varför skulle han inte gjort det menar du? Sen…vad spelar det för roll, han jämför väl med sig själv! Lyfte han 7.5kg mer en förra gången med samma lyftteknik som innan så är det väl likt förbannat 7,5kg mer.
30 september, 2008 at 21:54 #720256Anonym anvandareMemberRiktigt bra förvandling! Riktigt roligt att se.
mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.