Fitness

Home Forums Medlemsbilder Fitness

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • Author

Jag hade viljat ställa upp i någon athletic fitness tävling men känner mig lite liten. Vet att decembercupen går snart. Hur funkar det, kan man testa eller måste man ha en viss standard på sin fysik så det inte blir pinsamt?

Kom hem från cypern för 1,5 veckor sedan och har inga nyare bilder men ni ser lite hur jag ser ut. Ingen pump alls, bara tagen på stranden. Främst bröst axlar blir ju mkt större med pump. Benen släpar lite kanske absolut inte mycket, men vaderna släpar mycket.

Är det bäst att se några tävlingar till eller kan man testa. Chins runt 20 å dips 30 iaf, fast godkänt vet jag ej.

Är 19 år, 181 cm, 77 kg morron (går väl upp nåt kg på dagen)

[http://img70.imageshack.us/my.php?image=img3070wp6.jpg]

Hitta en till. Tagen utan pump med.

[http://img209.imageshack.us/my.php?image=dsc00594ii7.jpg]

virre. wrote:
    Jag hade viljat ställa upp i någon athletic fitness tävling men känner mig lite liten. Vet att decembercupen går snart. Hur funkar det, kan man testa eller måste man ha en viss standard på sin fysik så det inte blir pinsamt?

Kom hem från cypern för 1,5 veckor sedan och har inga nyare bilder men ni ser lite hur jag ser ut. Ingen pump alls, bara tagen på stranden. Främst bröst axlar blir ju mkt större med pump. Benen släper lite kanske absolut inte mycket, men vaderna släpar mycket.

Är det bäst att se några tävlingar till eller kan man testa. Chins runt 20 å dips 30 iaf, fast godkänt vet jag ej.

[http://img70.imageshack.us/my.php?image=img3070wp6.jpg]

Äh, kör för sjutton- du gör inte bort dig! :up: Gå bara in på skkf.org å läs på reglerna ordentligt, så ska du se att det fixar sig! Lycka till, så kanske vi ses där! :D

aix wrote:
    Äh, kör för sjutton- du gör inte bort dig! :up: Gå bara in på skkf.org å läs på reglerna ordentligt, så ska du se att det fixar sig! Lycka till, så kanske vi ses där! :D

bara å köra!
    Lycka tilll! :)
    Mvh / Johanna B.

Tycker det ser lovande att dömma av bilderna. Har du varit och tittat på någon tävling någon gång? Har du ordnat med tävlingslicens och förening att tävla för? Har du någon kunnig som hjälper dig eller har du stenkoll på hur allt går till?

Om du inte kan svara ja på alla de frågorna skulle jag nog vänta med att tävla i alla fall tills nästa år. Planera in dieten och allt i god tid innan. Det kan vara en bra ide att veta hur chinsen och dipsen ska utföras för att bli tävlingsgodkända samt träna extra på rodden också innan du bestämmer dig för att tävla. Om det där är daxformen så är formen helt klart bra men du skulle med fördel kunna hårdna till en del innan du kliver upp på scen.

Vad du än bestämmer dig för så önksar jag dig lycka till! :up:

Tack för alla svar!:)

Petter: Japp det är dagsform. Jag har bara varit på luciapokalen innan, fast då såg jag ingen AF ju. Resten av frågorna måste jag svara nej på. Har varken någon kunnig person runt mig, bra koll själv, eller klubb/licens + att jag får betala straffavgift nu. Kör nog på hårt ett år till och gör debut nästa år.:)

En fråga till bara. Jag bor i lilla Falkenberg, hur länge till vet jag inte, men hur gör jag då? Närmsta registrerade klubb är sports club i halmstad. Känner heller inte till som har bra koll tyvärr.

gryma axlar o brøst. Tyckte magen o armarna såg lite konstiga ut. Galet liten mage. asså bra deffenition men bara liten. Men det har væl sina genetiska anledningar. Inte menat negativt på nått sæt bara nått jag reagerade på. Verkar æven ha lite korta muskelfæsten i biceps. Men som sagt detta ær ju genetiska saker men klart du ska satsa. Verkar ju ha alla førutsættningar før det. God luck M8!!

mysk wrote:
    gryma axlar o brøst. Tyckte magen o armarna såg lite konstiga ut. Galet liten mage. asså bra deffenition men bara liten. Men det har væl sina genetiska anledningar. Inte menat negativt på nått sæt bara nått jag reagerade på. Verkar æven ha lite korta muskelfæsten i biceps. Men som sagt detta ær ju genetiska saker men klart du ska satsa. Verkar ju ha alla førutsættningar før det. God luck M8!!

Midejemåttet ligger på 78 cm. Låg på 85 för några månader sen så gått ner lite. Men precis som du säger har jag korta fästen i biceps det vet jag, speciellt i vänster. Men inte så mycket att göra åt.

Jag är jättesugen på att testa AF men vet inte hur jag ska göra med förening om jag inte bor i den staden. Behöver ju inte stressa med det för jag väntar väl 1 år till men vill gärna inte sitta i samma sitts nästa år och inte veta hur jag ska göra. Nu ska jag köra ett fett benpass:)

virre. wrote:
    Midejemåttet ligger på 78 cm. Låg på 85 för några månader sen så gått ner lite. Men precis som du säger har jag korta fästen i biceps det vet jag, speciellt i vänster. Men inte så mycket att göra åt.

Jag är jättesugen på att testa AF men vet inte hur jag ska göra med förening om jag inte bor i den staden. Behöver ju inte stressa med det för jag väntar väl 1 år till men vill gärna inte sitta i samma sitts nästa år och inte veta hur jag ska göra. Nu ska jag köra ett fett benpass:)

78 satan. Happ då var man fet helt plötsligt da.

Ne men det där kommer gå kanon ska du se. Dumt o stressa.
    Sitter själv här med två ben som det känns som nån kört en filekniv i.. men ska man vara fin får man lida pin

Keep i up o posta mer bilder vettja. Homoerotik e de enda sanna glädjen : )

Ser bra ut. :) Då blir vi kanske motståndare nästa år, är riktigt sugen på att testa AF:D

mysk wrote:
    78 satan. Happ då var man fet helt plötsligt da.

Ne men det där kommer gå kanon ska du se. Dumt o stressa.
    Sitter själv här med två ben som det känns som nån kört en filekniv i.. men ska man vara fin får man lida pin

Keep i up o posta mer bilder vettja. Homoerotik e de enda sanna glädjen : )

Svider i benen här med. Härligt!!:up: Ska ta fler bilder, få bli att öva posering med ju.

faogel wrote:
    Ser bra ut. :) Då blir vi kanske motståndare nästa år, är riktigt sugen på att testa AF:D

Tackar! Ja hade varit fett kul:)

Slänger in några nytagna bilder för dig mysk:D

[http://img337.imageshack.us/my.php?image=img3645fm8.jpg]

[http://img251.imageshack.us/my.php?image=img3650ra6.jpg]

[http://img401.imageshack.us/my.php?image=img3651rd2.jpg]

Hur gör man för att få upp bilderna direkt??:what:

av bilderna att dömma så har du en del fett kvar som du skulle behöva få bort, satsa på AF till nästa år så hinner du förbättra dig och komma in hårdare :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.