Home › Forums › Medlemsbilder › Före och efter…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 oktober, 2007 at 01:01 #79188Anonym anvandareMember30 oktober, 2007 at 01:01 #708171Anonym anvandareMember
Som rubriken lyder så är det en bild på mig innan träningen började, från juli -06, och en från augusti -07. Vilken bild som är före och vilken som är efter lämnar jag upp till var och en att klura ut. :p
Skulle va kul att höra vad andra har att tycka, så tyck till allt vad ni kan!
30 oktober, 2007 at 06:18 #708172Anonym anvandareMemberBra jobbat där!
Är avundsjuk på din ökning på ”bara ett år”, lycka till med byggandet i fortsättningen.30 oktober, 2007 at 07:47 #708173Anonym anvandareMemberriktigt bra jobbat! bra ökningar på axlar och armar…
30 oktober, 2007 at 08:13 #708174Anonym anvandareMemberVerkligen..
Grymma ökningar på axlar, armar och av det man ser av ryggen har den växt med.
Men Jonas e fortfarande större vaHar hänt en del sen MCD-tiden
Alltså kollar man bröstet och uppåt så ser det riktigt grymt ut.
Har du tränat överkroppen mer än allt ännat eller har det bara svarat bättre än resten av kroppen.?30 oktober, 2007 at 20:05 #708175Anonym anvandareMemberStarkt jobbat!
Man ser markanta ökningar på raggarsträngen också :p
30 oktober, 2007 at 23:00 #708176Anonym anvandareMemberNice. Vad låg vikten på innan och vad ligger den på nu?
30 oktober, 2007 at 23:05 #708177Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Bra jobbat där!
Är avundsjuk på din ökning på ”bara ett år”, lycka till med byggandet i fortsättningen.Tackar tackar! Förhoppningsvis är det bara början.
meurt wrote:riktigt bra jobbat! bra ökningar på axlar och armar…Tack så mycket. Axlar tycker jag själv är det jag har lättast att bygga, i alla fall framsidan av dem. Värre är det med brösten, men skam den som ger sig.
Samir wrote:Verkligen..
Grymma ökningar på axlar, armar och av det man ser av ryggen har den växt med…Får återigen säga tack för de vänliga orden, trots att jag inte är någon höjdare på att ta åt mig positiv kritik.
En del har man väl växt, och även ryggen har kommit igång bra det senaste efter dålig respons tidigare. Dock är tjockleken på ryggen något mer att sträva efter för den är enligt mig ruggigt dålig. Benträningen har blivit lite dålig och jag skulle kunna försöka skylla på dåliga knän, men det låter så mesigt så jag skyller hellre på att jag är så lat. Men det ska de bli ändring på framöver, det lovar jag! Magen har jag väldigt bra kontakt med när jag väl tränar det men väntar lite eftersom jag inte vill att de ska ta överhanden.
Bror min är dock fortfarande lite större, jag har väl 25 kilo att ta ikapp där, men han har tränat några år mer än mig så jag får trösta mig med det.
Andreas´J wrote:Riktigt bra ökningarTackar, bugar och rodnar. 😮
Dan_The_Man wrote:Starkt jobbat!Man ser markanta ökningar på raggarsträngen också
Äntligen någon som märkte det! Det var ju de jag egentligen ville visa.
30 oktober, 2007 at 23:09 #708178Anonym anvandareMemberassmuscle wrote:Nice. Vad låg vikten på innan och vad ligger den på nu?Tackar! Oj, det där med vikten va klurigt. Tror, om jag inte minns fel att jag låg på ca 66-67 kg. Nuvarande vikt är 78-80 kg. Men eftersom jag är så lång så är det fortfarande alldeles för lite. Mer muskler ska det bli, förhoppningsvis! :p
30 oktober, 2007 at 23:31 #708179Anonym anvandareMemberbongan wrote:Som rubriken lyder så är det en bild på mig innan träningen började, från juli -06, och en från augusti -07. Vilken bild som är före och vilken som är efter lämnar jag upp till var och en att klura ut. :pSkulle va kul att höra vad andra har att tycka, så tyck till allt vad ni kan!
Är det bara jag som finner det roligt hur hans högra underarm minskat i storlek när resten av kroppen växt?
MVH
31 oktober, 2007 at 00:25 #708180Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Ser bra ut! Jätte bra förändring..Förvånandsvärt bara hur mycket kroppsbehåringen kan öka på ett år..
MvhDet finns en myckert god anledning till det. Det kallas rakhyvel!
Marcus Syvertsen wrote:Är det bara jag som finner det roligt hur hans högra underarm minskat i storlek när resten av kroppen växt?
MVHViss träning har ökat, viss träning har minskat. Jag har skaffat flickvän… :up:
31 oktober, 2007 at 00:30 #708181Anonym anvandareMemberbongan wrote:Det finns en myckert god anledning till det. Det kallas rakhyvel!Se över din teknik, eventuellt byt blad, ifall du får MER hår utav att raka dig.. :yikes:
MVH
31 oktober, 2007 at 00:44 #708182Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Se över din teknik, eventuellt byt blad, ifall du får MER hår utav att raka dig.. :yikes:MVH
Oj, förlåt… glömde säga att det var på bilder ”före” som jag var rakad. Återigen ber jag om ursäkt för att jag var såpass otydlig att jag inte lyckades med att få dig att förstå vad jag menade.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.