Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 2,580 total)
  • Author
    Samir wrote:
    Bra jobbat…grym skillnad.
    Jobbigt att dieta så länge :(

tack :)

jo har varit jobbigt men hade ju bf på typ 30 förut. så men det har ju inte varit ngt tävlingsdiet direkt så det har gått rätt fint, nu ska jag bara försöka köra på hårt de sista 4 ½ veckorna sen är jag nog klar. blir att bygga upp lite på en bulk sen :)

Starkt jobbat tompa_h

jwallin wrote:
    Starkt jobbat tompa_h

Man ska ju bjuda på sig själv! :ph34r:

Tompa_H wrote:

jo har varit jobbigt men hade ju bf på typ 30 förut. så men det har ju inte varit ngt tävlingsdiet direkt så det har gått rätt fint, nu ska jag bara försöka köra på hårt de sista 4 ½ veckorna sen är jag nog klar. blir att bygga upp lite på en bulk sen :)

Bry dig inte om det där med bulken, du kommer att må mycket bättre av att behålla din fina form. Fortsätt att äta bra och du kommer garanterat att nå fina resultat utan bulk.:up:

cykellars wrote:
    Bry dig inte om det där med bulken, du kommer att må mycket bättre av att behålla din fina form. Fortsätt att äta bra och du kommer garanterat att nå fina resultat utan bulk.:up:

får bara se vad min kostrådgivare tycker o säger :)
    tycker han att jag ska köra en kortare bulk så får man göra det:)

O här ä ja trallala:ph34r:

Här kommer Lilla jag men från sidan 😮 Dags formen är 4 kg mer än efter bilden nu men med mer muskler:P

2005-2006

Vanessa Frykman wrote:
    Här kommer Lilla jag men från sidan 😮 Dags formen är 4 kg mer än efter bilden nu men med mer muskler:P

2005-2006

vilken skillnad

mickebodyb wrote:
    O här ä ja trallala:ph34r:

mycke bra:emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:

2005-2006

du inspirerar nog många:emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:

2005-2006

snyggt :emo-thumb

Marcell Kezdy wrote:
    Man ska ju bjuda på sig själv!

Förr i tiden (juni 2001) var jag framgångsrik strandraggare i Spanien, senare (december 2006) ville jag bara vara hemma för mig själv och öva posering.

du kanske ska byta nick till ”grym-badpåjke-80” :up: :D

med lite vilja och disciplin kan man förändra mer än vad man tror .. fortsätt kämpa bara så får du kyssa bucklan fler gånger! ;)

Silvia wrote:
    Nöjd med min prestation, både diet och gårdagens tävling, antagligen brist på massa på överkroppen (who cares about legs anyway…) som gjorde att det ej räckte så långt

sjyssta lår i sidposeringen! :up:

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.