Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,996 through 2,010 (of 2,580 total)
  • Author
    Gober wrote:
    14juni, 84,1>11oktober, 73,8>30oktober, 72,1

Har varit för lat att dra med mig en riktigt kamera, så tyvärr är bilderna väldigt dåliga. Man ser inte så mycket skillnad på dom två sista bilderna :/

Någon som vågar sig på en gissning ca bf%?, verkar vara jävligt långt till 6pack, ska man behöva se ut som en koncentrationsfånge för att få till en bra form.

Min tanke var att landa på 70kg innan bulken börjar, men verkar behövas plocka mycket mer? Fan känns bara som man går miste om massa muskler för varje dietvecka som går, och tanig som man är vill man ju börja bygga snart.

[img=http://img525.imageshack.us/img525/410/beforeafterjuni14oktobe.jpg]Allt släpar, men blir ju mer och mer tydligt att man måste försöka lägga mer krut på brösten

I hate to break it to you men du får nog inrikta dig på att ta dig ner till minst 65 kg innan dina abs börjar kika fram på allvar.

Bra jobbat, oavsett. Bara att fortsätta gnida på så kommer du att äga beachen i sommar.

Jon Larsson wrote:
    I hate to break it to you men du får nog inrikta dig på att ta dig ner till minst 65 kg innan dina abs börjar kika fram på allvar.

Bra jobbat, oavsett. Bara att fortsätta gnida på så kommer du att äga beachen i sommar.

Jo jag har väll sakta men säkert börjat inse detta. Jag känner mig redan som en 9årig flicka med mina 71,9kg :D

Jag kommer hårdköra 2veckor till och se var jag landar. 65kg lär det nog inte bli, tycker jag har allt för lite muskler för att gå ner mig så mycket.

Om jag hamnar runt 69-70kg när jag är klar så är jag ganska nöjd. Jag kommer att ha ett mycket bättre utgångsläge att börja bygga, än när jag startade iaf.

Jag menar 65kg, herregud! då kommer man ju inte klara att gå ut när det blåser.

Kim Martensson wrote:
    Grymt Jobbat! Vad är målvikten?

Keep up the good work! :bb:

Tack tack!
    Vet inte riktigt vad målvikten är. Men målet är att det skall se bra ut när jag är klar. Jag skulle tro att jag kanske landar runt 100kg när jag börjar närma mig slutet där jag är nöjd. Fast då med lite mer muskler än fettet som dallrar där idag.

Så i nuläget stirrar jag mig inte blind på vågen utan kör på och ser hur måtten minskar. :)

Tjena! Första bilderna som jag lägger upp här. Är 25 år, 173 cm, 81 kilo i dagsläget.

Första bilden: April 2010 – 69 kilo.
    Resterande bilder: November 2010 – 81 kilo.

Jag har under månaderna från April jobbat stenhårt på att bulka upp mig på ett så bra sätt som möjligt. Svagaste punkten för mig är definitivt bröst. Har som sagt gått upp från 69 kilo till 81 kilo. Jag hoppas att inte allt för mycket är späck, vad tror ni som har ögon för detta? Dags att sluta?

Mått från April – November:

Överarm: 35 cm / 38 cm (+3cm)
    Lår: 56 cm / 62 cm (+6 cm)
    Vader: 37 cm / 38,5 cm (+1,5cm)
    Midja: 87 cm / 92 cm (+5cm)
    Bröst: Spänd/Avslappnad 98 cm/104cm – 101cm/107cm (+3cm) …OBS svårt att mäta detta märkte jag…

Två till!

Thrower:

Ser jätte bra ut, tycker inte du behöver bulka allt för mycket mera men fortsätt att bygga muskelmassa.

Du har bra rygg, axlar, traps och ben.
    Tycker som du att dina bröst ligger mest efter så släng på 2 bröstpass i veckan.
    Armarna är inte dåliga men inte jätte bra heller så lite mer biceps/triceps vore inte fel i min bok.

Bra jobbat

Tack BigSyke! Jo, bröst är min akilleshäl definitivt. Har aldrig testat 2 st bröstpass, får absolut exprimentera med det!

thrower wrote:
    Tack BigSyke! Jo, bröst är min akilleshäl definitivt. Har aldrig testat 2 st bröstpass, får absolut exprimentera med det!

Har du bara tränat sen april? isåfall är det bra resultat och jag tycker inte du behöver tänka så mycket på att prioritera något, lär dig bra teknik och kontakt så kommer kanske resultaten bättre på bröst. Därmed inte sagt att man inte kan köra muskelgrupper 2 gånger i veckan och enbart bröst om man nu känner för det.

Gober wrote:
    Har du bara tränat sen april? isåfall är det bra resultat och jag tycker inte du behöver tänka så mycket på att prioritera något, lär dig bra teknik och kontakt så kommer kanske resultaten bättre på bröst. Därmed inte sagt att man inte kan köra muskelgrupper 2 gånger i veckan och enbart bröst om man nu känner för det.

Tack för tipsen!

Nej, jag tränade en del när jag var runt 16-18 år men det var ett tag sen och mycket är tappat. Så nu har jag börjat på nytt sen början på året.

Lite skillnad första bilden är runt -08 nästa bild är ganska nytagen:D

DavidEnbom wrote:

bra skillnad! :up:

den första bilden är tagen precis eftersommar lovet, och den andra är cirka 3 veckor gammal : )!

Mycket bra ökningen min vän Sammie !! :)

DavidEnbom wrote:

bra jobbat!

oliver118 wrote:
    Mycket bra ökningen min vän Sammie !! :)

Tack =D!

Viewing 15 posts - 1,996 through 2,010 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.