Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,041 through 2,055 (of 2,580 total)
  • Author

Amanda: Hade kanske passat bättre med en bild i dagsformstråden, och då förslagsvis en bättre…

Edit, skit samma blev bara elakt. ;-)

AmandaZakrisson wrote:
    nu ska vi se. började träna lite smått i september och här har ni lite före och efter bilder. jag tränade nästan ingenting alls under juletid, vilket jag ångrar, men nu är det full rulle igen :)
    [img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=877&pictureid=5368]

Kanske börjar jag bli gammal men ser inte bilderna ganska exakt likadana ut bara från olika vinklar? Vad skiljer det i mått och vikt?

Gober wrote:
    Kan väll slänga upp min före och efter här med.

1års träning, varav 6månader diet :(

[img=http://img696.imageshack.us/img696/4197/juni14december15.jpg]

Imponerande. Fortsätt så.

// Calle

AmandaZakrisson wrote:
    nu ska vi se. började träna lite smått i september och här har ni lite före och efter bilder. jag tränade nästan ingenting alls under juletid, vilket jag ångrar, men nu är det full rulle igen :)
    [img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=877&pictureid=5368]

Ser ut som en helt vanlig otränad smal tjej tycker jag,
    de kunde varit värre haha

Såhär när motivationen är på halvfart och det känns lite extra motigt får jag försöka peppa mig själv såhär och inse att det faktiskt har hänt lite :)

Vikt på första kortet är 101 kg, på sista 85 kg. Skillnad i midjemått är i dagsläget 16 cm. Tyvärr insåg jag efter första kortet att ljuset i vardagsrummet var 100 ggr bättre :D

Fortress wrote:
    Snyggt jobbat:up:

Tack så mycket.

Calle Sirén wrote:
    Imponerande. Fortsätt så.

// Calle

Tack, det ska jag absolut, nu kör vi ännu hårdare :)

snoozarn wrote:
    Exakt det jag tänkte när jag såg bilderna.. :D

Haha de var du inte ensam om att tänka! vart förvånad jag över att kommentars stormen uteblev till en början:D

Real wrote:
    Ser ut som en helt vanlig otränad smal tjej tycker jag,
    de kunde varit värre haha

men lägg ner nu, hon ser helt klart hårdare ut!

halloojj wrote:
    men lägg ner nu, hon ser helt klart hårdare ut!

tveksamt va?

Florin wrote:
    tveksamt va?

Han tror väll han ska få ett PM ;)

Gober wrote:
    Han tror väll han ska få ett PM ;)

fjantigt av dig.

halloojj wrote:
    fjantigt av dig.

Ärligt ser du någon skillnad på bilderna? Olika vinklar olika ljus. Jag ser smal, smal och smal.

hagsdoom wrote:
    Såhär när motivationen är på halvfart och det känns lite extra motigt får jag försöka peppa mig själv såhär och inse att det faktiskt har hänt lite :)

Vikt på första kortet är 101 kg, på sista 85 kg. Skillnad i midjemått är i dagsläget 16 cm. Tyvärr insåg jag efter första kortet att ljuset i vardagsrummet var 100 ggr bättre :D

Fan att du var så bulkig en gång alltså, ser bra ut. Ser faktiskt inte ut som du tappat något förutom mage vilket är bra kritik då du bara ser mycket hårdare ut. Kräma bort några kilo till så kommer du äga som fan med barnvagnen i sommar!

jag vet inte vem jag ska besvara nu, eftersom det blev en del poster.
    har tränat lite från och till sen i september och tog bilder månadsvis. det syns kanske ingen större skillnad, som de flesta utav er säger, men jag är heller ingen expert på det här med bodybuildning. (låångt ifrån!)
    jag kom väl hit mer för att få hjälp än att få veta hur otränad jag är – så säg gärna vad du tycker, men ockdå vad jag behöver göra och hur jag kan göra det. försöker hitta någon/några nya magövningar som jag kan köra, eftersom de jag gör nu tydligen inte fungera så bra(?)
    men tack för er kritik, jag har väl kanske valt fel forum/tråd för detta :)

Viewing 15 posts - 2,041 through 2,055 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.