Home › Forums › Medlemsbilder › Före och efter bilder?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 januari, 2011 at 22:06 #244045Anonym anvandareMember
Ser jävligt bra ut gurra! Ben och vader har fått ett riktigt uppsving. brösten likaså. Får man vara oförskämd och fråga hur lång tid det är mellan bilderna?
25 januari, 2011 at 22:41 #244046Anonym anvandareMemberMr.M wrote:Ser jävligt bra ut gurra! Ben och vader har fått ett riktigt uppsving. brösten likaså. Får man vara oförskämd och fråga hur lång tid det är mellan bilderna?Juli-09 och Januari-11 står det så 1½ år. Det roligaste av allt är att dessa månader har jag inte kört ett enda benpass, aldrig tränat vader samt jojodietat och druckit massvis med sprit. Ska bli riktigt intressant att se vad som kan hända om jag får för mig att bli skadefri och köra en seriösbulk utan grisätning och öl
Tack i alla fall!
26 januari, 2011 at 14:47 #244047Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Juli-09 och Januari-11 står det så 1½ år. Det roligaste av allt är att dessa månader har jag inte kört ett enda benpass, aldrig tränat vader samt jojodietat och druckit massvis med sprit. Ska bli riktigt intressant att se vad som kan hända om jag får för mig att bli skadefri och köra en seriösbulk utan grisätning och ölTack i alla fall!
Kan du leva utan grisätning och öl? Känns inte riktigt som du…
29 januari, 2011 at 17:30 #244048Anonym anvandareMemberDå jag inte var särskilt benägen att vid 140 kg+ vistas framför kamera avklädd finns det inga bra bilder att jämföra med. Så detta är det bästa jag kan åstadkomma för att visa rygg. Nu är det dock kanske mer den övergripande förändringen snarare än just rygg jag försöker visa dock
[img=http://img407.imageshack.us/img407/4831/erikryggcomparisonsep20.jpg]
29 januari, 2011 at 17:35 #244049Anonym anvandareMemberHärligt DOC, riktigt bra jobbat, du måste vara stolt.
29 januari, 2011 at 18:57 #244050Anonym anvandareMemberDoc wrote:Då jag inte var särskilt benägen att vid 140 kg+ vistas framför kamera avklädd finns det inga bra bilder att jämföra med. Så detta är det bästa jag kan åstadkomma för att visa rygg. Nu är det dock kanske mer den övergripande förändringen snarare än just rygg jag försöker visa dockSer riktigt bra ut. Starkt jobbat! Bara fortsätta i samma takt.
29 januari, 2011 at 20:14 #244051Anonym anvandareMemberDoc;1090092 wrote:Då jag inte var särskilt benägen att vid 140 kg+ vistas framför kamera avklädd finns det inga bra bilder att jämföra med. Så detta är det bästa jag kan åstadkomma för att visa rygg. Nu är det dock kanske mer den övergripande förändringen snarare än just rygg jag försöker visa dockriktigt riktigt bra måste jag säga:)
du jäklar visar att det mesta är möjligt:up:29 januari, 2011 at 20:47 #244052Anonym anvandareMemberRuskigt imponerande!!
29 januari, 2011 at 23:05 #244053Anonym anvandareMemberTackar och bockar för alla fina kommentarer. Värmer verkligen. Återkommer med fler bilder längre fram allteftersom dieten tickar på.
29 januari, 2011 at 23:12 #244054Anonym anvandareMemberDoc wrote:Tackar och bockar för alla fina kommentarer. Värmer verkligen. Återkommer med fler bilder längre fram allteftersom dieten tickar på.Helvete va stolt du måste känna dig när du kollar tillbaka på bilderna när du har kommit så pass långt! Du ger motivering till dom som sitter i samma båt.
// Jimmy29 januari, 2011 at 23:35 #244055Anonym anvandareMemberDoc wrote:Då jag inte var särskilt benägen att vid 140 kg+ vistas framför kamera avklädd finns det inga bra bilder att jämföra med. Så detta är det bästa jag kan åstadkomma för att visa rygg. Nu är det dock kanske mer den övergripande förändringen snarare än just rygg jag försöker visa dock[img=http://img407.imageshack.us/img407/4831/erikryggcomparisonsep20.jpg]
Riktigt imponerande! Som alla redan sagt, du borde verkligen vara stolt över det du åstadkommit. En helt annan kropp och kanske en helt annan människa? Med matvanor och dylikt, menar inte personlighet. Den är det säkert inge fel, du verkar vara en ödmjuk kille!
Nu blev jag själv sugen på att gå ut och ta en en långpromenad innan NHL skills competition sätter igång. Dock inleds en 5 månader lång diet på måndag så sparar mina kilon! :frust:30 januari, 2011 at 00:02 #244056Anonym anvandareMemberDoc wrote:Då jag inte var särskilt benägen att vid 140 kg+ vistas framför kamera avklädd finns det inga bra bilder att jämföra med. Så detta är det bästa jag kan åstadkomma för att visa rygg. Nu är det dock kanske mer den övergripande förändringen snarare än just rygg jag försöker visa dockDu var bra fet innan. Sällsynt bra gjort. Sånt gillar vi. Hade nästan velat ha en liten hall of fame här i medlemsbilder, varit ett par tjejer också som chockat.
30 januari, 2011 at 13:11 #244057Anonym anvandareMemberMr.M wrote:Riktigt imponerande! Som alla redan sagt, du borde verkligen vara stolt över det du åstadkommit. En helt annan kropp och kanske en helt annan människa? Med matvanor och dylikt, menar inte personlighet. Den är det säkert inge fel, du verkar vara en ödmjuk kille!
Nu blev jag själv sugen på att gå ut och ta en en långpromenad innan NHL skills competition sätter igång. Dock inleds en 5 månader lång diet på måndag så sparar mina kilon! :frust:Tackar så mycket för de fina kommentarerna
Angående personlighet så visst har den förändrats. Jag är till stor del samma människa som innan, men hela livsstilen har lagts om och jag kan själv erkänna att folk som är i min omgivning tycker jag är som en annan människa i många avseende – framförallt utseendemässigt men även personlighetsmässigt.
Önskar dig ett stort lycka till angående din kommande diet, och tackar så mycket för alla de uppmuntrande kommentarerna som många av er härinne har skrivit till mig. :emo-thumb
30 januari, 2011 at 17:32 #244058Anonym anvandareMemberBrutalt bra jobbat Mr.M… mycket imponerande.
30 januari, 2011 at 20:40 #244059Anonym anvandareMemberÄr inte jag utan DOC som åstadkommit de grymma förändringarna. Jag berömde endast DOC!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.